[ All] Silnik 2,0tdi
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 17 mar 2010, 19:04
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
[ All] Silnik 2,0tdi
Mam pytanie do posiadaczy Audi A6 C6 z silnikiem 2,0 tdi 140 koni.
Czy ten silnik radzi sobie z tak dużym autem i jak jest z jego awaryjnością
Czy ten silnik radzi sobie z tak dużym autem i jak jest z jego awaryjnością
Ostatnio zmieniony 24 lut 2011, 12:31 przez Roberto123, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 538
- Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
- Imię: Czarek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Nie znajdziesz C6 z 2004r :!:
Model z postu
zawsze będzie widział tył A6C5 2,5 tdi (od 150km w górę) :-P
Na poważnie.......szukajka przede wszystkim. Nawet teraz na bieżąco jest kilka tematów o tym. Te silniki z początku produkcji maja kilka kosztownych wad. Poczytaj i wtedy już na konkretnie zadawaj pytanka
Model z postu
Roberto123 pisze:Audi A6 C6 z silnikiem 2,0 tdi 140 koni
zawsze będzie widział tył A6C5 2,5 tdi (od 150km w górę) :-P
Na poważnie.......szukajka przede wszystkim. Nawet teraz na bieżąco jest kilka tematów o tym. Te silniki z początku produkcji maja kilka kosztownych wad. Poczytaj i wtedy już na konkretnie zadawaj pytanka
- stifii
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 11 paź 2009, 02:17
- Imię: Tadeusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: kuj-pom
- Kontakt:
Jako tako się radzi. W Avancie i na felgach 18stkach z oponami 245/40/18 0-100 robi w okolo 10.9s. Na 16stkach podobnie czasy od 10.7 w gore. Oczywiscie mowa o realnym przyspieszeniu. Zalezy kto czym jezdzil, ale mi w tym silniku brakowalo ciut mocy szczegolnie jak sie chcialo wyprzedzac pod gorke.. Ale po chipie już znośnie ten samochodzik jeździ:D
Mówie o silniku o oznaczniu BRE czyli tym już troszkie doporcowanym..
Mówie o silniku o oznaczniu BRE czyli tym już troszkie doporcowanym..
Najbardziej kosztowna rzecz w tym silniku to napęd pompy olejowej tak zwane wałki równoważące albo fachowo wyrównoważający koszt nie mały bo w serwisie około 4500 tyś . Jednym słowem jest to wada fabryczna tych silników ale tylko zależy jakie masz oznaczenie silnika bo później stosowali inny rodzaj napędu pompy olejowej zastąpili go kołami a nie łańcuchem .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 538
- Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
- Imię: Czarek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Fakt..jest to jakaś wada która spotyka niektóre auta.pan42 pisze:MarcinM napisał/a:
A czy w BRE występuje w napędzie pompy olejowej ten feralny imbusik?
Tak, ale bądź optymistą - kilka przypadków na wiele tysięcy aut o niczym nie świadczy.
Ale czy ktoś z was widział A6C6 2.0tdi na poboczu czekającego na hol czy lawete. Pewnie bardzo mało a może wogóle. Podobnie jest z C5 2,5tdi, tysiące ich jeździ, my wszyscy jeździmy i nie widzimy żadnego na poboczu.
Mam też na to swoja teorie dlaczego tak jest , ale to by było zarombiste OT w tym temacie.
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 175
- Rejestracja: 10 cze 2008, 19:13
- Imię: Zenek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2018
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI
- Napęd: FWD
- Skrzynia: DSG
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Grays, uk
Prawda, u mnie felerny lancuszek zaczal halasowac przy 130 tys km, wymienilem caly naped juz bez lancuszka, i o dziwo w starym napedzie zuzyty byl tylko napinacz lancuszka, reszta jak nowka!citrin pisze:
Fakt..jest to jakaś wada która spotyka niektóre auta.
ps, mam na sprzedaz ten stary, moge nawet kupic mapinacz... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Witam
Posiadam c6 z silnikiem blb i nie mam do niego żadnych zastrzeżeń. Czytałem różne historie na jego temat, dlatego sprawdziłem nieszczęsny napęd pompy oleju i okazało sie że przy przebiegu 125 000 nie nosi żadnych śladów zużycia. Od razu przy okazji wymieniłem też imbusik za 16 zł, aby go wymienić nie trzeba ruszać rozrządu, wystarczy zdjąć miske olejową.
Koszt całej operacji w serwisie bosch razem z wymianą imbusika 250zł, czas 2-3h
Pozdrawiam
Posiadam c6 z silnikiem blb i nie mam do niego żadnych zastrzeżeń. Czytałem różne historie na jego temat, dlatego sprawdziłem nieszczęsny napęd pompy oleju i okazało sie że przy przebiegu 125 000 nie nosi żadnych śladów zużycia. Od razu przy okazji wymieniłem też imbusik za 16 zł, aby go wymienić nie trzeba ruszać rozrządu, wystarczy zdjąć miske olejową.
Koszt całej operacji w serwisie bosch razem z wymianą imbusika 250zł, czas 2-3h
Pozdrawiam
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga