[A6C6] tylna klapa problem z zamknieciem
[A6C6] tylna klapa problem z zamknieciem
Witam chcialby sie zapytrac moze ktorys z uzytkownikow forum miał taki sam broblem,chodzi mi o zamkniecie tylnej klapy(sedan).Gdy temperatura wzrasta ponad -5 stopni bagaznik moge zamknac dobiero po kilku solidnych uderzeniach,niekiedy jest tak ze owszem sie zamknie ale kompoter pokazuje ze jest niezamkniety.W lato bagaznik mogłem zamknac jednym delikatnym uderzeniem prosze o porady jak mozna to zlikwidowac.Pozdrawiam
- wojciech_A6_C6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 106
- Rejestracja: 14 cze 2009, 13:39
- Lokalizacja: Warszawa
Miałem to samo. Ja poradziłem sobie tak:
1. Jedziemy na jakiś podziemny parking. (Najlepiej centrum handlowe).
2. Idziemy na zakupy lub do kina
3. Wracamy, otwieramy bagażnik (już wszystko powinno odpuścić i odmarznąć)
4. Rozkręcamy co się ta (okładzinę i osłonkę zamka).
5. Zamek traktujemy WD40 ( w rozsądnych ilościach)
6. Wycieramy nadmiar płynu, można posmarować jakimś smarem.
7. Montujemy wszystko tak jak było.
8. Zamykamy bagażnik i wracamy do domu
1. Jedziemy na jakiś podziemny parking. (Najlepiej centrum handlowe).
2. Idziemy na zakupy lub do kina
3. Wracamy, otwieramy bagażnik (już wszystko powinno odpuścić i odmarznąć)
4. Rozkręcamy co się ta (okładzinę i osłonkę zamka).
5. Zamek traktujemy WD40 ( w rozsądnych ilościach)
6. Wycieramy nadmiar płynu, można posmarować jakimś smarem.
7. Montujemy wszystko tak jak było.
8. Zamykamy bagażnik i wracamy do domu
Uwazajcie na WD40. Kiedys mialem problem z zamkiem w innym aucie i poszedlem do znajomego klucznika, zapytalem go czy WD40 pomoze a on na to odparl, ze gdyby nie WD40 to by mial sporo mniej klientow.
Musi byc to mocny preparat, ktory jest zdolny niszczyc zamki jesli ktos przesadza.
Opieram sie tylko na opinii znajomego klucznika
Musi byc to mocny preparat, ktory jest zdolny niszczyc zamki jesli ktos przesadza.
Opieram sie tylko na opinii znajomego klucznika
- pan42
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 813
- Rejestracja: 11 lip 2008, 17:35
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLD 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: lubelskie
W poprzednim aucie opel vectra psiknąłem do stacyjki WD40 i efekt był natychmiastowy - stacyjka do wymiany. Na szczęście miałem fachurę, który po zdemontowaniu ją zregenerował. Jedno psiknięcie 3 godziny i 300 zł w plecy.Qbson pisze:Uwazajcie na WD40. Kiedys mialem problem z zamkiem w innym aucie i poszedlem do znajomego klucznika, zapytalem go czy WD40 pomoze a on na to odparl, ze gdyby nie WD40 to by mial sporo mniej klientow.
Musi byc to mocny preparat, ktory jest zdolny niszczyc zamki jesli ktos przesadza.
Opieram sie tylko na opinii znajomego klucznika
- Masta
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 352
- Rejestracja: 25 lip 2009, 18:57
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Lubelskie, Teraz za granicą.
- Kontakt:
WD 40 nie jest do smarowania!
Pierwotnie został zaprojektowany do wypierania wody i ochrony przed korozją.
Jak już tak się bawicie z tymi zamkami to można psiuknąć z deka tym WD 40 ale po jakimś czasie dobrze jest ten zamek nasmarować.
Ja go zmieniłem w Audi i teraz śpię/jadę spokojnie
pozdro
Pierwotnie został zaprojektowany do wypierania wody i ochrony przed korozją.
Jak już tak się bawicie z tymi zamkami to można psiuknąć z deka tym WD 40 ale po jakimś czasie dobrze jest ten zamek nasmarować.
Ja go zmieniłem w Audi i teraz śpię/jadę spokojnie
pozdro
Jest - Volvo C70 II 2.5T
Witam
Miałem taki sam problem z tym zamkiem na początku zimy, najpierw go próbowałem nasmarować ale to nic nie pomagało.
Problem jest bardzo prosty do rozwiązania:
Wykręcamy zamek z klapy, zdejmujemy z niego osłone która trzyma sie na 5 zatrzaskach(to jest najtrudniejsze), w środku jest taka sprężynka która odpowiada za cofanie takiego plastykowego bolca ( to jest przyczyna zacinania zamka), wyjmujemy tą spręzyne i rozciągamy na tyle żeby można było wszystko poskładać zpowrotem. Po tej operacji problem minął, klapa otwierała się nawet przy -30. Zaoszczędzamy ok 200zł, tyle kosztuje nowy zamek.
Miałem taki sam problem z tym zamkiem na początku zimy, najpierw go próbowałem nasmarować ale to nic nie pomagało.
Problem jest bardzo prosty do rozwiązania:
Wykręcamy zamek z klapy, zdejmujemy z niego osłone która trzyma sie na 5 zatrzaskach(to jest najtrudniejsze), w środku jest taka sprężynka która odpowiada za cofanie takiego plastykowego bolca ( to jest przyczyna zacinania zamka), wyjmujemy tą spręzyne i rozciągamy na tyle żeby można było wszystko poskładać zpowrotem. Po tej operacji problem minął, klapa otwierała się nawet przy -30. Zaoszczędzamy ok 200zł, tyle kosztuje nowy zamek.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga