Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6C6] tylna klapa problem z zamknieciem

Wnętrze
ODPOWIEDZ
tom246
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 27 lis 2009, 20:40
Lokalizacja: suwalki

[A6C6] tylna klapa problem z zamknieciem

Post autor: tom246 » 15 sty 2010, 20:32

Witam chcialby sie zapytrac moze ktorys z uzytkownikow forum miał taki sam broblem,chodzi mi o zamkniecie tylnej klapy(sedan).Gdy temperatura wzrasta ponad -5 stopni bagaznik moge zamknac dobiero po kilku solidnych uderzeniach,niekiedy jest tak ze owszem sie zamknie ale kompoter pokazuje ze jest niezamkniety.W lato bagaznik mogłem zamknac jednym delikatnym uderzeniem prosze o porady jak mozna to zlikwidowac.Pozdrawiam

satch
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 180
Rejestracja: 10 mar 2009, 07:57
Lokalizacja: wrocław

Post autor: satch » 15 sty 2010, 20:39

TAK KOLEGO , TO PRZYPADÂŁOÂŚć C6 , ale wystarczy potraktować zamek odmrażaczem a problem znika bez powrotu ;-)
GPW

Awatar użytkownika
rafgoc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 19 mar 2010, 11:56
Lokalizacja: myszków

Post autor: rafgoc » 19 mar 2010, 12:49

miałem ten sam problem, u mnie odmrazacz nie pomogl, okazalo sie ze jak na otwartym bagazniku zamknalem zamek to z powrotem otworzyc mozna go bylo recznie, po prostu nie trzymal, koszt naprawy w Audi kolo 200 zl wzmienia Ci calz zamek

Awatar użytkownika
wojciech_A6_C6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 106
Rejestracja: 14 cze 2009, 13:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: wojciech_A6_C6 » 19 mar 2010, 17:03

Miałem to samo. Ja poradziłem sobie tak:

1. Jedziemy na jakiś podziemny parking. (Najlepiej centrum handlowe).
2. Idziemy na zakupy lub do kina
3. Wracamy, otwieramy bagażnik (już wszystko powinno odpuścić i odmarznąć)
4. Rozkręcamy co się ta (okładzinę i osłonkę zamka).
5. Zamek traktujemy WD40 ( w rozsądnych ilościach)
6. Wycieramy nadmiar płynu, można posmarować jakimś smarem.
7. Montujemy wszystko tak jak było.
8. Zamykamy bagażnik i wracamy do domu <ok>

Awatar użytkownika
tata
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 22 paź 2009, 18:54
Lokalizacja: minsk mazowiecki

Post autor: tata » 20 mar 2010, 19:59

Potwierdzam,Ja potraktowałem zamek WD40 bez rozkręcania i też pomogło.
Trzeba od czasu do czasu powtarzać tą czynność,ale jest skuteczna.

Qbson
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 11 kwie 2010, 18:46
Lokalizacja: Sztokholm/Warszawa

Post autor: Qbson » 13 kwie 2010, 18:43

Uwazajcie na WD40. Kiedys mialem problem z zamkiem w innym aucie i poszedlem do znajomego klucznika, zapytalem go czy WD40 pomoze a on na to odparl, ze gdyby nie WD40 to by mial sporo mniej klientow.
Musi byc to mocny preparat, ktory jest zdolny niszczyc zamki jesli ktos przesadza.
Opieram sie tylko na opinii znajomego klucznika

Awatar użytkownika
pan42
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 813
Rejestracja: 11 lip 2008, 17:35
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLD 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: pan42 » 13 kwie 2010, 19:28

Qbson pisze:Uwazajcie na WD40. Kiedys mialem problem z zamkiem w innym aucie i poszedlem do znajomego klucznika, zapytalem go czy WD40 pomoze a on na to odparl, ze gdyby nie WD40 to by mial sporo mniej klientow.
Musi byc to mocny preparat, ktory jest zdolny niszczyc zamki jesli ktos przesadza.
Opieram sie tylko na opinii znajomego klucznika
W poprzednim aucie opel vectra psiknąłem do stacyjki WD40 i efekt był natychmiastowy - stacyjka do wymiany. Na szczęście miałem fachurę, który po zdemontowaniu ją zregenerował. Jedno psiknięcie 3 godziny i 300 zł w plecy.

Awatar użytkownika
Masta
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 352
Rejestracja: 25 lip 2009, 18:57
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Lubelskie, Teraz za granicą.
Kontakt:

Post autor: Masta » 15 kwie 2010, 00:11

WD 40 nie jest do smarowania!
Pierwotnie został zaprojektowany do wypierania wody i ochrony przed korozją.
Jak już tak się bawicie z tymi zamkami to można psiuknąć z deka tym WD 40 ale po jakimś czasie dobrze jest ten zamek nasmarować.

Ja go zmieniłem w Audi i teraz śpię/jadę spokojnie ;-)

pozdro
Jest - Volvo C70 II 2.5T

Awatar użytkownika
suchy998
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 95
Rejestracja: 25 cze 2009, 20:49
Lokalizacja: ostrołęka

Post autor: suchy998 » 15 kwie 2010, 11:01

Witam
Miałem taki sam problem z tym zamkiem na początku zimy, najpierw go próbowałem nasmarować ale to nic nie pomagało.
Problem jest bardzo prosty do rozwiązania:
Wykręcamy zamek z klapy, zdejmujemy z niego osłone która trzyma sie na 5 zatrzaskach(to jest najtrudniejsze), w środku jest taka sprężynka która odpowiada za cofanie takiego plastykowego bolca ( to jest przyczyna zacinania zamka), wyjmujemy tą spręzyne i rozciągamy na tyle żeby można było wszystko poskładać zpowrotem. Po tej operacji problem minął, klapa otwierała się nawet przy -30. Zaoszczędzamy ok 200zł, tyle kosztuje nowy zamek.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga