Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5 2.8l] Przyspieszenie?

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Dj_Lacz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 15 wrz 2008, 10:51
Imię: Lacz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2018
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TFSI 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Dj_Lacz » 20 mar 2009, 23:13

Napewno co do spalania się nie myle jest wyliczone dobrze, natomiast może to być właśnie przyczyna gorszego przyspieszenia, moze poprostu dostaje mniejsze dawki paliwa z jakiegos powodu. Dzisiaj troche pojeździłem i porobiłem logi dynamiczne oraz statyczne w miejscu czy ktośmoze mi powiedzieć jakie grupy musze podac na forum aby cos z tego odczytac. Logi robiłem zgodnie z poradami tu: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752 tylko nie wszystkie grupy u mnie występowały.

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 21 mar 2009, 08:41

Marvik pisze:kilkakrotnie ścigałem się z A4 1.9 131KM i od świateł nie ma szans. W sprincie 193KM jednak robią swoje. Mam manualną skrzynie biegów. Sądzę, że 140KM też nie dał by rady
no kurcze bez przesady, chyba z tym silnikiem wypada tylko porównywać 2.5 tdi
WaceX pisze: od 3000 do sameale przy 0-100 2.0TDI nie ma szans z 2.8 30V.
no zależy jaki 2.0 tdi
bo ten 177PS to chyba wiadomo co by zrobił z 2.8 :-P

Dj_Lacz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 15 wrz 2008, 10:51
Imię: Lacz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2018
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TFSI 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Dj_Lacz » 21 mar 2009, 09:14

W dziale diagnozy vag załorzyłem nowy temat w którym są moje logi, jesli ktos zna sie na rzeczy tp prosze zerknąć i ocenic.

Patryś
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 294
Rejestracja: 11 cze 2009, 18:39
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Patryś » 13 mar 2010, 01:31

A wiec panowie był test u mnie w miescie moje 2.8 q kontra 2,5 tdi w a4 kombi.pałowalismy do oporu.Nie zalezy mi na tym kto wygrał ale dla zaspokojenia waszej ciekowaosc napisze ze a4 dojechała za kazdym razem jako przegrany.Słabe te 2.5 tdi ale jak to zetor dobry do orki:)

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 13 mar 2010, 07:36

a to 2.5 to v6 czy ten rzędowy ?
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.

Patryś
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 294
Rejestracja: 11 cze 2009, 18:39
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Patryś » 13 mar 2010, 08:29

a4 nie było chyba rzędowego silnika.było to 2.5 v6 tdi zdziwiłem sie nie powiem zeby był gorszy czy coś kierowca a4 to szatan nie człowiek wiec on napewno dawał w komin ale mówił ze nie dał rady dogonic.Powiem szczerze jest ma mało wazne kto wygrał i wogle sciganie sie to debilizm moim zadnaiem na drogach publicznych.Biorąc pod uwagę mój wiek to całkiem :oops: Ale nieraz poniesie człowieka :-/

Dj_Lacz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 15 wrz 2008, 10:51
Imię: Lacz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2018
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TFSI 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Dj_Lacz » 13 mar 2010, 20:30

No to super, może odczucie w naszych A6-kach powoduje w miarę równomierne rozłożenie mocy, nie czuć zrywu jak w TDi ale auto sie zbiera. Gratuluję wygranej potyczki :)

BartG60
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 272
Rejestracja: 20 lis 2008, 21:01
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: BartG60 » 13 mar 2010, 21:08

macie akcje z tymi V'kami,
widze ze mielibyscie problem dogonic 1.8 <ok>
Tez bym chcial sie sprawdzic z 2.8
(tak z ciekawosci) <piwo>
a 2.5 TDi wyprzedzic to nie problem.

jason
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 28 sie 2009, 14:39
Lokalizacja: Anglia

Post autor: jason » 13 mar 2010, 21:33

Tu macie moje 2.4 gdyby nie to ze troche mi sie przeciagnelo przy zmianie biegu to by bylo szybciej

BartG60
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 272
Rejestracja: 20 lis 2008, 21:01
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: BartG60 » 13 mar 2010, 22:40

2.4 do 100km ma ponad 9s,
filmik jest za duzo obciety (z przodu)
przerabialem to wiec wiem w czym rzecz,
sprzeglo sie klei, auto rusza a wskazowka z lekkim opoznieniem sie podnosi ;-)
Ale serie raczej trzyma. <piwo>

Awatar użytkownika
Marvik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 153
Rejestracja: 10 gru 2008, 12:12
Lokalizacja: małopolska

Post autor: Marvik » 13 mar 2010, 23:07

Tez bym chcial sie sprawdzic z 2.8
Kolego jeżeli chcesz się ścigać swoim 18T 180KM to nie masz szans. Miałem okazję się ścigać z 1.8T 150KM i różnica była dużo większa niż 30KM :)
było: A6 C5 2.8 Q
jest: BMW e91 320d wirus 197KM/414Nm

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 13 mar 2010, 23:15

Patryś pisze:A wiec panowie był test u mnie w miescie moje 2.8 q kontra 2,5 tdi w a4 kombi.pałowalismy do oporu.Nie zalezy mi na tym kto wygrał ale dla zaspokojenia waszej ciekowaosc napisze ze a4 dojechała za kazdym razem jako przegrany.Słabe te 2.5 tdi ale jak to zetor dobry do orki:)
nooo zależy jaki ten 2.5tdi
bo do 180PS to raczej Pb powiewu nie ma

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 13 mar 2010, 23:24

Katalogowo 2.8 lepiej przyspiesza do setki niż 1.8T 180KM i 2.5TDI 180KM :mrgreen: Niewiele, ale jednak <ok>
Pozdrawiam,
Krisker

BartG60
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 272
Rejestracja: 20 lis 2008, 21:01
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: BartG60 » 13 mar 2010, 23:26

Marvik pisze:
Tez bym chcial sie sprawdzic z 2.8
Kolego jeżeli chcesz się ścigać swoim 18T 180KM to nie masz szans. Miałem okazję się ścigać z 1.8T 150KM i różnica była dużo większa niż 30KM :)
dlatego jestem tego ciekawy <ok>
jest ktos chetny?? tylko zeby bylo sucho na drodze :mrgreen:

P.S.
2.5 TDi to trzy sztuki wciagalem na raz, w tym allroad (padaka na maxa)
a jeden mojego znajomego 180KM nawet dawal rady.
Ostatnio zmieniony 14 mar 2010, 00:23 przez BartG60, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
jahro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 297
Rejestracja: 28 mar 2008, 12:14
Imię: Michał
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: jahro » 14 mar 2010, 00:07

jutro możemy uskutecznić "testa" i wcale nie musi być sucho.. <ok> hehehehe
A4 B8 2.0tdi 205km avant quattro '13 s-tronic
A4 B6 1,9tdi '02 avant 131ps
B4 1.9tdi 1Z '92 sedan 90km
A6 C4 2.8E V6 30v QUATTRO '96 avant 193ps
100 C3 2.2 E + podtlenek LPG '86 136PS

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga