Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 2.5 TDI quattro] stukanie przedniego zawieszenia

Zawieszenie
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
ŁAJDAK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 06 lip 2009, 19:57
Lokalizacja: Rybnik

[A6 C5 2.5 TDI quattro] stukanie przedniego zawieszenia

Post autor: ŁAJDAK » 07 mar 2010, 18:00

Witam. mam problemik i nie wiem co to moze byc..... podczas skrecenia maksymalnie kierownicy w prawo lub lewo odczuwalne sa drgania w przednim zawieszeniu rowniez przenosi sie to na kierownice podczas jazdy, gdy skret jest mniejszy zadne drgania podczas jazdy nie wystepuja jest to tylko odczuwalne przy duzym skrecie prosze o pomoc ewentualnie jakas podpowiedz. pozdrawiam....

Awatar użytkownika
spinacz2100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 392
Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
Imię: Szubert
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: spinacz2100 » 07 mar 2010, 18:03

kolego tak ma byc...

Awatar użytkownika
ŁAJDAK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 06 lip 2009, 19:57
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: ŁAJDAK » 07 mar 2010, 19:11

no wlasnie nie jestem pewien czy tak ma byc bo wczesniej nic takiego nie mialo miejsca przy jezdzie z maksymalnym skretem......
......BEZ DECHY NIE MA JAZDY W DÓŁ......

Camel-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 522
Rejestracja: 12 lut 2010, 20:00
Imię: Kamel
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Camel- » 07 mar 2010, 20:10

spinacz2100, poważnie tak ma być? :oops:

Awatar użytkownika
spinacz2100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 392
Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
Imię: Szubert
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: spinacz2100 » 08 mar 2010, 16:16

już w kilku samochodach się z tym spotkałem i nie powodowało to żadnego problemu.
poprostu nie można jeżdzić z kołami skręconymi na maxa i jeszcze docickając kierownice na maxa to nie dobre ani dla zawieszenia ani dla moglownicy ani dla pompy wspomagania.

Camel-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 522
Rejestracja: 12 lut 2010, 20:00
Imię: Kamel
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Camel- » 08 mar 2010, 16:57

spinacz2100 pisze:poprostu nie można jeżdzić z kołami skręconymi na maxa i jeszcze docickając kierownice na maxa to nie dobre ani dla zawieszenia ani dla moglownicy ani dla pompy wspomagania.
Heh, no to mam rozumieć, że to kolejny powód, że nie warto następnym razem kupować Audi? Dla Audi nie zdrowe to, nie zdrowe tamto :oops:

Wiesz, wydaje mi się, że jakby nie można było jeździć ze skręconymi kołami na maksa to zrobili by wcześniej ogranicznik ;-)

Wydaje mi się, że przy maks skręconych kołach pochylenie koła musi się zmieniać mocno niekorzystnie...

Awatar użytkownika
spinacz2100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 392
Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
Imię: Szubert
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: spinacz2100 » 09 mar 2010, 14:25

nie chodzi o audi tylko o wszystkie marki, auto nie jest przystosowane do jazdy na skręconych kołach na maska...
chce ci poprostu powiedzieć że nie ma czy się przejmować.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja