[ Dodano: 2009-04-18, 20:44 ]
[A6C5]odcina turbine tak koło 120 km/h lub powyżej 3tys obr.
-
jacek22220
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 10
- Rejestracja: 18 kwie 2009, 20:35
- Lokalizacja: drawsko pomorskie
[A6C5]odcina turbine tak koło 120 km/h lub powyżej 3tys obr.
Witam, jestem nowym na forum. Mam Audi a6 1,9 tdi 110 KM. Odcina mi turbine tak kolo 120 km/h. Wtedy musze zgasic auto i jak odpale to jest ok, pocisne go np. na trojce do 3,5 tys obr i tez odcina. Prosze o pomoc. Pozdrawiam serdecznie wszystkich uzytkownikow.
[ Dodano: 2009-04-18, 20:44 ]

[ Dodano: 2009-04-18, 20:44 ]
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2009, 19:55 przez jacek22220, łącznie zmieniany 1 raz.
-
jacek22220
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 10
- Rejestracja: 18 kwie 2009, 20:35
- Lokalizacja: drawsko pomorskie
-
jacek22220
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 10
- Rejestracja: 18 kwie 2009, 20:35
- Lokalizacja: drawsko pomorskie
-
jacek22220
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 10
- Rejestracja: 18 kwie 2009, 20:35
- Lokalizacja: drawsko pomorskie
-
łukaszgdynia
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 233
- Rejestracja: 28 gru 2008, 19:30
- Lokalizacja: gdynia chylonia
- eneron
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 461
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 16:36
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Podlaskie
Błąd 575 może oznaczać przeładowanie jak i niedoładowanie (kolega miał ten sam błąd i jemu turbo niedoładowywało tyle ile trzeba)
Ja miałem ten sam problem, przy 110 km/h odcięcie turba i totalny muł, brak mocy.
W 100% pomogło wyciągnięcie turba, rozebranie go, dokładne wyczyszczenie i do tej pory pięknie hula, zero przeładowań, autko ma moc
Sprawdź jeszcze zaworek N75 (zbija nadmiar powietrza sprężonego przez turbospręzarkę), czasami lubi się zacinać lub w ogóle przestaje działać, stąd mogą włąsnie brać sie przeładowania ale ja obstawiam na 99,99999% zapieczone kierownice w turbosprężarce.
Zrób logi i wrzuć na Forum i wszystko będzie jasne co dolega Twojemu autku
Ja miałem ten sam problem, przy 110 km/h odcięcie turba i totalny muł, brak mocy.
W 100% pomogło wyciągnięcie turba, rozebranie go, dokładne wyczyszczenie i do tej pory pięknie hula, zero przeładowań, autko ma moc
Sprawdź jeszcze zaworek N75 (zbija nadmiar powietrza sprężonego przez turbospręzarkę), czasami lubi się zacinać lub w ogóle przestaje działać, stąd mogą włąsnie brać sie przeładowania ale ja obstawiam na 99,99999% zapieczone kierownice w turbosprężarce.
Zrób logi i wrzuć na Forum i wszystko będzie jasne co dolega Twojemu autku
A6 C6 2.0TDI 170KM, 2011 Avant, Octavia 1 VRS 180KM, Touran 1.9 TDI oraz nieśmiertelne, pancerne, wiecznie żywe, bezawaryjne A6 C5 1,9TDI AFN 110KM - najlepsze jakie do tej pory miałem
-
jacek22220
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 10
- Rejestracja: 18 kwie 2009, 20:35
- Lokalizacja: drawsko pomorskie
-
jacek22220
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 10
- Rejestracja: 18 kwie 2009, 20:35
- Lokalizacja: drawsko pomorskie
-
jacek22220
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 10
- Rejestracja: 18 kwie 2009, 20:35
- Lokalizacja: drawsko pomorskie
-
krzyswisnia
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 11
- Rejestracja: 21 kwie 2009, 21:06
- Lokalizacja: Gdynia
ja mialem taki sam problem w moim aucie 1.9TDI.. dochodzi do 3000 i wchodzi w tryb awaryjny.. dopiero po ponowbyn włączeniu silnika zaczynało turbo ponownie dzialac..
Z tym że u mnie ewidentnie padła turbina.. auto jezdziło od samego początku na taxi, jazda głownie po miescie-wiec uzywany zakres obrotów nie przekraczał najczesciej 2500. Więc gdy wchodził w zakres obr. rzadko użuwanych zapieczone kierownice w turbinie dawały o sobie znać..
Spróbowałbym jednak rady 'eneron' i 'Piotruś'...
Z tym że u mnie ewidentnie padła turbina.. auto jezdziło od samego początku na taxi, jazda głownie po miescie-wiec uzywany zakres obrotów nie przekraczał najczesciej 2500. Więc gdy wchodził w zakres obr. rzadko użuwanych zapieczone kierownice w turbinie dawały o sobie znać..
Spróbowałbym jednak rady 'eneron' i 'Piotruś'...
Koledzy - odkopie troche ten temat, bo juz niemam sily do mojej turbiny.
Ten sam problem jak u kolegi - 3k obrotow i turbo wchodzi w stan awaryjny. Turbina byla juz wymieniana 5 razy, z tego 2 razy tylko czyszczona, 2 razy kupilem turbine regenerowana i ostatnio kupilem nowa garetta. Zawsze to samo: 3 miesiace spokoju i zaczyna zawieszac sie na nowo. Oczywiscie wymienilem N75, wyczyszczony kolektor i caly uklad, sprawdzone wezyki, przeplywomierz, wyciety katalizator. Dalej to samo. Prosze o pomoc - nie chce zmieniac swojego zdania o silnikach AUDI, ale poki co na to sie zanosi. Blad jaki mi wyskakuje to blad cisnienia w przewodzie dolotowym. Mechanicy (a bylo juz ich 3-ch) rozkladaja rece i nie wiedza co robic. Nie usmiecha mi sie wydawanie kolejnych 3000PLN na nowe turbo, ktore bedzie dzialalo przez 3 miesiace... Wiem ze turbina przeladowywuje - zastanawialem sie czy moze to nie jest program softu w jakims sterowniku, lub wogole soft komputera samochodu? Jak myslicie? A jesli to moze byc problem (kilka razy padl mi akumulator - cos sie moglo zchrzanic w oprogramowaniu) to jak wgrac nowe lub zresetowac stare? Czy jest ktos kto zrobi to w okolicy Krakowa - tanio i pewnie?
Jeszcze raz prosze o pomoc, bo juz niemam sily do dalszej walki z moim turbo
Jesli ktos wie jak mi pomoc, lub mial podobny problem prosze o PW.
Pozdrawiam!
Ten sam problem jak u kolegi - 3k obrotow i turbo wchodzi w stan awaryjny. Turbina byla juz wymieniana 5 razy, z tego 2 razy tylko czyszczona, 2 razy kupilem turbine regenerowana i ostatnio kupilem nowa garetta. Zawsze to samo: 3 miesiace spokoju i zaczyna zawieszac sie na nowo. Oczywiscie wymienilem N75, wyczyszczony kolektor i caly uklad, sprawdzone wezyki, przeplywomierz, wyciety katalizator. Dalej to samo. Prosze o pomoc - nie chce zmieniac swojego zdania o silnikach AUDI, ale poki co na to sie zanosi. Blad jaki mi wyskakuje to blad cisnienia w przewodzie dolotowym. Mechanicy (a bylo juz ich 3-ch) rozkladaja rece i nie wiedza co robic. Nie usmiecha mi sie wydawanie kolejnych 3000PLN na nowe turbo, ktore bedzie dzialalo przez 3 miesiace... Wiem ze turbina przeladowywuje - zastanawialem sie czy moze to nie jest program softu w jakims sterowniku, lub wogole soft komputera samochodu? Jak myslicie? A jesli to moze byc problem (kilka razy padl mi akumulator - cos sie moglo zchrzanic w oprogramowaniu) to jak wgrac nowe lub zresetowac stare? Czy jest ktos kto zrobi to w okolicy Krakowa - tanio i pewnie?
Jeszcze raz prosze o pomoc, bo juz niemam sily do dalszej walki z moim turbo
Jesli ktos wie jak mi pomoc, lub mial podobny problem prosze o PW.
Pozdrawiam!








