Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[A6C5]odcina turbine tak koło 120 km/h lub powyżej 3tys obr.

Silniki wysokoprężne
jacek22220
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 18 kwie 2009, 20:35
Lokalizacja: drawsko pomorskie

[A6C5]odcina turbine tak koło 120 km/h lub powyżej 3tys obr.

Post autor: jacek22220 » 18 kwie 2009, 20:43

Witam, jestem nowym na forum. Mam Audi a6 1,9 tdi 110 KM. Odcina mi turbine tak kolo 120 km/h. Wtedy musze zgasic auto i jak odpale to jest ok, pocisne go np. na trojce do 3,5 tys obr i tez odcina. Prosze o pomoc. Pozdrawiam serdecznie wszystkich uzytkownikow.

[ Dodano: 2009-04-18, 20:44 ]
:-(
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2009, 19:55 przez jacek22220, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
RafalicaS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 23 mar 2009, 17:23
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: RafalicaS » 18 kwie 2009, 21:05

szukaj problemu w elektronice a konkretnie może być uszkodzony program sterujący, pracą silnika.

jacek22220
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 18 kwie 2009, 20:35
Lokalizacja: drawsko pomorskie

Post autor: jacek22220 » 18 kwie 2009, 21:18

pokazuje blad00575

Awatar użytkownika
sacreble
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 99
Rejestracja: 25 paź 2008, 14:17
Lokalizacja: Łódź

Post autor: sacreble » 18 kwie 2009, 21:23

szukaj na forum, to albo przepływomierz, albo zapieczone kierownice w turbinie albo nieszczelny/zapchany ukl. dolot
1,9 TDI -115KM...sacreble...
LIVE is 2fast 2be SLOW...sacreble...

jacek22220
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 18 kwie 2009, 20:35
Lokalizacja: drawsko pomorskie

Post autor: jacek22220 » 18 kwie 2009, 21:30

kolega mimowil ze moze to byc jakis zaworek na turbinie. przeladowuje ją i odcina. dokladnie to jest roznica cisnienw kolektorze ssacym 00575. A tu w okolicy nawet nie ma dobrego mechanika, najlblizej serwis w koszalinie. masakra

teko-2008
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 06 lip 2008, 22:00
Lokalizacja: Warszawa

Poczytaj

Post autor: teko-2008 » 18 kwie 2009, 23:00


jacek22220
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 18 kwie 2009, 20:35
Lokalizacja: drawsko pomorskie

Post autor: jacek22220 » 19 kwie 2009, 20:00

dziekuje:))

łukaszgdynia
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 233
Rejestracja: 28 gru 2008, 19:30
Lokalizacja: gdynia chylonia

Post autor: łukaszgdynia » 20 kwie 2009, 17:18

dla mnie turbina siada zapieczone kierownice w turbawce
audi the best

Awatar użytkownika
eneron
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 461
Rejestracja: 06 kwie 2008, 16:36
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: eneron » 20 kwie 2009, 18:10

Błąd 575 może oznaczać przeładowanie jak i niedoładowanie (kolega miał ten sam błąd i jemu turbo niedoładowywało tyle ile trzeba)

Ja miałem ten sam problem, przy 110 km/h odcięcie turba i totalny muł, brak mocy.
W 100% pomogło wyciągnięcie turba, rozebranie go, dokładne wyczyszczenie i do tej pory pięknie hula, zero przeładowań, autko ma moc <ok>

Sprawdź jeszcze zaworek N75 (zbija nadmiar powietrza sprężonego przez turbospręzarkę), czasami lubi się zacinać lub w ogóle przestaje działać, stąd mogą włąsnie brać sie przeładowania ale ja obstawiam na 99,99999% zapieczone kierownice w turbosprężarce.

Zrób logi i wrzuć na Forum i wszystko będzie jasne co dolega Twojemu autku
A6 C6 2.0TDI 170KM, 2011 Avant, Octavia 1 VRS 180KM, Touran 1.9 TDI oraz nieśmiertelne, pancerne, wiecznie żywe, bezawaryjne A6 C5 1,9TDI AFN 110KM - najlepsze jakie do tej pory miałem

jacek22220
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 18 kwie 2009, 20:35
Lokalizacja: drawsko pomorskie

Post autor: jacek22220 » 22 kwie 2009, 08:33

serdecznie dziekuje
za pomoc

jacek22220
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 18 kwie 2009, 20:35
Lokalizacja: drawsko pomorskie

Post autor: jacek22220 » 23 kwie 2009, 11:04

Drogi kolego pokazuje taki błąd
00575 011
Cisnienie w kolektorze ssącym
Nieosiągnieta granica regulacji
Sporadycznie

jacek22220
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 18 kwie 2009, 20:35
Lokalizacja: drawsko pomorskie

Post autor: jacek22220 » 24 kwie 2009, 09:55

dzieki piotrek, we wtorek mam zamiar wziasc sie za to z kumplem.pozdro

krzyswisnia
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 21 kwie 2009, 21:06
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: krzyswisnia » 29 kwie 2009, 09:37

ja mialem taki sam problem w moim aucie 1.9TDI.. dochodzi do 3000 i wchodzi w tryb awaryjny.. dopiero po ponowbyn włączeniu silnika zaczynało turbo ponownie dzialac..
Z tym że u mnie ewidentnie padła turbina.. auto jezdziło od samego początku na taxi, jazda głownie po miescie-wiec uzywany zakres obrotów nie przekraczał najczesciej 2500. Więc gdy wchodził w zakres obr. rzadko użuwanych zapieczone kierownice w turbinie dawały o sobie znać..
Spróbowałbym jednak rady 'eneron' i 'Piotruś'...

Mihas26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 16 gru 2009, 14:13
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Mihas26 » 05 mar 2010, 22:13

ja miałem taki sam problem w mojej audi.Dużo mechaników mówiło ze turbo do wymiany,a okazało się ze to czujnik mapowania

fungi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 18 lis 2008, 09:44
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Post autor: fungi » 07 mar 2010, 16:37

Koledzy - odkopie troche ten temat, bo juz niemam sily do mojej turbiny.
Ten sam problem jak u kolegi - 3k obrotow i turbo wchodzi w stan awaryjny. Turbina byla juz wymieniana 5 razy, z tego 2 razy tylko czyszczona, 2 razy kupilem turbine regenerowana i ostatnio kupilem nowa garetta. Zawsze to samo: 3 miesiace spokoju i zaczyna zawieszac sie na nowo. Oczywiscie wymienilem N75, wyczyszczony kolektor i caly uklad, sprawdzone wezyki, przeplywomierz, wyciety katalizator. Dalej to samo. Prosze o pomoc - nie chce zmieniac swojego zdania o silnikach AUDI, ale poki co na to sie zanosi. Blad jaki mi wyskakuje to blad cisnienia w przewodzie dolotowym. Mechanicy (a bylo juz ich 3-ch) rozkladaja rece i nie wiedza co robic. Nie usmiecha mi sie wydawanie kolejnych 3000PLN na nowe turbo, ktore bedzie dzialalo przez 3 miesiace... Wiem ze turbina przeladowywuje - zastanawialem sie czy moze to nie jest program softu w jakims sterowniku, lub wogole soft komputera samochodu? Jak myslicie? A jesli to moze byc problem (kilka razy padl mi akumulator - cos sie moglo zchrzanic w oprogramowaniu) to jak wgrac nowe lub zresetowac stare? Czy jest ktos kto zrobi to w okolicy Krakowa - tanio i pewnie?
Jeszcze raz prosze o pomoc, bo juz niemam sily do dalszej walki z moim turbo :-(
Jesli ktos wie jak mi pomoc, lub mial podobny problem prosze o PW.

Pozdrawiam!

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl