Witam wszystkich forumowiczów, nie jestem nowy na forum lecz zapomniałem i loginu i hasła oraz maila na którego konto rejestrowałem. Panowie potrzebuje pomocy bo przy mojej niuni coś się zepsuło. A więc do rzeczy.
Przez cała zime samochód spisywał się znakomicie, wczoraj wsiadłem i oO wielki zdziw, przekrecam kluczyk w pozycje start to zero reakcji , tak jak by ktoś zdjął kabel główny plusowy z rozrusznika, zaznaczam ze jak daje kluczyk w pozycje start to podświetlenie świateł mijania oraz radio się wygasza ale wciąż brak reakcji. Próbowałem odpiąć kleme z aku , też nic to nie dało dopiero odpaliłem na pych bo inaczej został bym w lesie na noc.
Bardzo prosze o jakieś sugestie bo nawet nie mam jak do mechanika podleciec. Aha powiedzcie gdzie w tym samochodzie znajduje się rozrusznik oraz jakieś przewody które ida do niego najpierw zaczne od tego. Do bardziej zaawansowanych mam pytanie gdzie znajduje się przekaźnik rozrusznika bo obiło mi się o uszy że takie cosik istnieje.
Z góry dziękuje serdecznie za pomoc i czekam cierpliwie na jakieś sugestie.
[A6] [ C5 ]Kluczyk w pozycje start zero reakcji
[A6] [ C5 ]Kluczyk w pozycje start zero reakcji
Ostatnio zmieniony 03 mar 2010, 07:02 przez onczopek, łącznie zmieniany 1 raz.
- LuQas
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 691
- Rejestracja: 19 wrz 2009, 20:21
- Imię: Janek ASO Audi
- Rocznik: 2000
- Moje auto: RS6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 5.0 580KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Śląskie
- Kontakt:
1.Mam Jeepa Grand Cherokee ZJ '98 i miałem to samo, po dłubaniu przez kilka dni okazało się że alarm który padł miał odciecie stacyjki na rozrusznik. Na twoim miejscu sprawdził bym czy kabel sygnałowy ze stacyjki daje napiecie na rozrusznik ( ty mierzysz miernikiem a ktoś kreci kluczykiem )
2. Weź zlokalizuj rozruch i z grubego kabla na bendix daj mu prąd i czy zapali.
Nie wiem czy nie lepiej bedzie ci jechać na kanał zdjąć osłonę silnika i wtedy będzie lepszy dostęp do rozrusznika. Ja nie musiałem bo Jeep wysoki
2. Weź zlokalizuj rozruch i z grubego kabla na bendix daj mu prąd i czy zapali.
Nie wiem czy nie lepiej bedzie ci jechać na kanał zdjąć osłonę silnika i wtedy będzie lepszy dostęp do rozrusznika. Ja nie musiałem bo Jeep wysoki

ok. Panowie dziekuje za zainteresowanie się tematem zaraz biore się za sprawdzenie stacyjki oraz głównego zasilania rozrusznika. Tak pech chciał że akurat teraz coś się stało kiedy mi ten samochód naprawde potrzebny. Jeszcze raz dziękuje.
[ Dodano: 2010-03-04, 17:16 ]
Ok , to co udało mi się zdiagnozować to do rozruśnika nie dochodzi 12V po przekreceniu kluczyka w pozycje start, panowie powiedzcie które kable zewrzeć aby napewno wykluczyć rozrusznik . ÂŻeby zabrać się za stacyjke. Bardzo prosze o pomoc ponieważ robie to pod blokiem a warunki meterologiczne raczej nie sprzyjają. Dziękuje odrazu za porady.
[ Dodano: 2010-03-04, 17:16 ]
Ok , to co udało mi się zdiagnozować to do rozruśnika nie dochodzi 12V po przekreceniu kluczyka w pozycje start, panowie powiedzcie które kable zewrzeć aby napewno wykluczyć rozrusznik . ÂŻeby zabrać się za stacyjke. Bardzo prosze o pomoc ponieważ robie to pod blokiem a warunki meterologiczne raczej nie sprzyjają. Dziękuje odrazu za porady.