Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C4 2.5 TDi]turbina

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
FAŁDZIK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 466
Rejestracja: 29 wrz 2008, 12:58
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

[A6 C4 2.5 TDi]turbina

Post autor: FAŁDZIK » 02 paź 2008, 12:55

kupiłem niedawno swoją A6 (2,5 TDI 140 KM) z 1995r. Mam wrażenie, że coś jest nie tak z turbiną. Kolega ma Audi 100 (2,5 TDI 115 KM) z 1993r i powyżej 2,5 tyś. obrotów wyraźnie czuć turbinę i przyspieszenie, u mnie tego nie ma. W sumie na osiągi nie mogę narzekać ale martwi mnie ta różnica po przekroczeniu 2,5 tyś obrotów. Czy to normalne?
Nie mam doświadczenia z dieslem, w sumie to moje pierwsze autko i troszkę się martwię?

Zapoznaj sie z regulaminem i nazywaj poprawnie tematy. :evil:
Ostatnio zmieniony 02 paź 2008, 14:08 przez FAŁDZIK, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Murzyn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 506
Rejestracja: 28 sie 2008, 14:38
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 204KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Murzyn » 02 paź 2008, 13:22

trzeba zrobic porzadne logi i zobaczyc czy dmucha tyle co trza. Moze byc problem ze sterowaniem, nieszczelny dolot itd itd. Wszystko wyjdzie przy diagnozie

Awatar użytkownika
stryju1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 25 sie 2008, 15:23
Lokalizacja: Sopot

Post autor: stryju1 » 02 paź 2008, 18:43

Podepne sie do tematu bo moj tez dotyczy turbiny.

Sytuacja u mnie wyglada tak: Turbina standardowo u mnie zalacza sie w granicy 1500 obrotow, gdy obroty dochodza do 1900 nie wazne na ktorym biegu, turbina znow sie zalacza, ale juz nie raz a co kilka sekund im wiecej obrotow 2000, 2100... itd zalacza sie coraz czesciej przestaje w okolicy 2400 - 2500 obrotow.
Czy ktos wie gdzie szukac problemu??? Nadmienie ze komputer nic nie wykazal. Dzis sprawdzalem.
Nie ma to jak, dobra fura...

FAŁDZIK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 466
Rejestracja: 29 wrz 2008, 12:58
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: FAŁDZIK » 02 paź 2008, 19:42

czyli mówisz kolego, że badanie komputerowe pod względem turbiny powinno wykazać czy coś jest nie tak?

Przywitaj sie w dziale powitan. Przy nastepnym upomnieniu niestety bede zmuszony wystawic warna.
Ostatnio zmieniony 02 paź 2008, 19:47 przez FAŁDZIK, łącznie zmieniany 1 raz.

macieja910

Post autor: macieja910 » 02 paź 2008, 19:48

FAÂŁDZIK logi dynamiczne wykaza czy jest prawidlow cisnienie turbiny ;-)

FAŁDZIK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 466
Rejestracja: 29 wrz 2008, 12:58
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: FAŁDZIK » 06 lis 2008, 14:38

nie robiłem badań, zacząłem od wywalenia katalizatora i wstawienia strumienicy - pomogło :-) Wywaliło 2 kłęby sadzy i turbinka się odezwała, normalnie nie to auto

[ Dodano: 2008-11-19, 09:45 ]
tak przy okazji zrobiłem na tej wymianie dobry interes, za wymianę katalizatora i kilka innych robótek zapłaciłem w sumie 145 PLN (w tym 65 za strumienicę), a stary katalizator sprzedałem za 220 PLN. No i spalanie spadło o jakieś 0,6 litra. :mrgreen: <ok>
Pierwszy, gigantyczny forum Audi A6 w Polsce. Gratuluję! A6Klub.PL :)

lukaszek_82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 64
Rejestracja: 12 lut 2010, 00:23
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: lukaszek_82 » 15 lut 2010, 12:03

Ja też juznie mam katalizatorka tez go sprzedałem. a co da strumienica ????? i jaka do 2.5tdi 115???

Awatar użytkownika
martino
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 05 maja 2008, 22:35
Lokalizacja: Góra Śląska

Post autor: martino » 21 lut 2010, 08:20

Koledzy-a auto nie jest dużo głośniejsze po wycięciu kata?Wydaje mi sie, że mój rownież jest do wyrzucenia. Przebieg 370 tyś :roll:
Audi A6 2.5 TDI AEL Avant Proline z przebiegiem ponad pół mln km



Vorsprung durch Technik

"Ropa daje kopa:-)"

Awatar użytkownika
MELONIK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 09 mar 2009, 18:15
Lokalizacja: Myszków

Post autor: MELONIK » 22 lut 2010, 00:11

Nie jest głośniejsze ewentualnie możesz wyraźniej słyszeć turbinkę <ok>
AUDI C4 A6
2.5TDI AAT
1995 rok

axidix
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 282
Rejestracja: 12 paź 2009, 11:50
Imię: Robert
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1995
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie

Post autor: axidix » 25 lut 2010, 20:38

witam Was
Powiedzcie mi koledzy jak wygladaja te logi ? z czym to sie je ? jak sie je robi ? gdzie moge je zrobic czy moge sam ?
Dzieki wielkie
nie ma to jak jedno auto, dwie nogi, trzy pedały, cztery koła, pięć cylindrów i sześć litrów na setkę...

Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie ;p www.ptwm.pl

axidix
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 282
Rejestracja: 12 paź 2009, 11:50
Imię: Robert
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1995
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie

Post autor: axidix » 02 mar 2010, 17:25

hmm no poczytałem poczytałem ale chyba ja to jestem z takich ludzi ze jak nie zobacza to nie umia :/ bo jak zobacze to załapie . czy moze ktos mi pomoże robic takie logi ? moze ktos jest z kujawsko-pomorskiego i by pomugl zrobic takie logi ?
Zgury dziekuje
nie ma to jak jedno auto, dwie nogi, trzy pedały, cztery koła, pięć cylindrów i sześć litrów na setkę...

Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie ;p www.ptwm.pl

Awatar użytkownika
hasek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 269
Rejestracja: 14 lis 2009, 16:11
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: hasek » 02 mar 2010, 21:43

axidix skąd jesteś dokładnie? bo też bym sobie logi zrobił.. do lapka z vag'iem dostęp mam więc moglibyśmy podziałać.

axidix
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 282
Rejestracja: 12 paź 2009, 11:50
Imię: Robert
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1995
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie

Post autor: axidix » 03 mar 2010, 08:30

toruń włocławek :D wiesz moge dojechac :) tez mam laptopa z vagiem :P a ty z kad ?
nie ma to jak jedno auto, dwie nogi, trzy pedały, cztery koła, pięć cylindrów i sześć litrów na setkę...

Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie ;p www.ptwm.pl

kosa533
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 21 lis 2008, 22:20
Lokalizacja: Lubin

Post autor: kosa533 » 30 mar 2010, 19:50

Podepne się do tematu. U mnie jest taki problem: po wyjeciu kata i wstawieniu strumiennicy autko zbiera sie moze lepiej ale obroty dochodza do 3.2 tys i zaczyna mieć ''turbo dziure'' wymieniłem rure od intercoolrea (znajduje sie pod plastikowtm dolotem za prawa lampą) troche pomogło ale mysle ze dalej jest cos nie tak . wczesniej krecił spokojnie do 4tys.Nie mam jak zrobic logów bo nieposiadam vaga.

FAŁDZIK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 466
Rejestracja: 29 wrz 2008, 12:58
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: FAŁDZIK » 31 mar 2010, 07:44

kosa533, poczytaj troszkę ten temat a6-c4-25-tdi-egr-zaslepiac-czy-czyscic-vt19208.htm
warto by było wyczyścić dolot i EGR, ja sam zamierzam się za to zabrać, ale bez zaślepiania EGR-a
Pierwszy, gigantyczny forum Audi A6 w Polsce. Gratuluję! A6Klub.PL :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga