[A6 C4 2.5 TDi]turbina
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 466
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 12:58
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2001
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
[A6 C4 2.5 TDi]turbina
kupiłem niedawno swoją A6 (2,5 TDI 140 KM) z 1995r. Mam wrażenie, że coś jest nie tak z turbiną. Kolega ma Audi 100 (2,5 TDI 115 KM) z 1993r i powyżej 2,5 tyś. obrotów wyraźnie czuć turbinę i przyspieszenie, u mnie tego nie ma. W sumie na osiągi nie mogę narzekać ale martwi mnie ta różnica po przekroczeniu 2,5 tyś obrotów. Czy to normalne?
Nie mam doświadczenia z dieslem, w sumie to moje pierwsze autko i troszkę się martwię?
Zapoznaj sie z regulaminem i nazywaj poprawnie tematy. :evil:
Nie mam doświadczenia z dieslem, w sumie to moje pierwsze autko i troszkę się martwię?
Zapoznaj sie z regulaminem i nazywaj poprawnie tematy. :evil:
Ostatnio zmieniony 02 paź 2008, 14:08 przez FAŁDZIK, łącznie zmieniany 2 razy.
Podepne sie do tematu bo moj tez dotyczy turbiny.
Sytuacja u mnie wyglada tak: Turbina standardowo u mnie zalacza sie w granicy 1500 obrotow, gdy obroty dochodza do 1900 nie wazne na ktorym biegu, turbina znow sie zalacza, ale juz nie raz a co kilka sekund im wiecej obrotow 2000, 2100... itd zalacza sie coraz czesciej przestaje w okolicy 2400 - 2500 obrotow.
Czy ktos wie gdzie szukac problemu??? Nadmienie ze komputer nic nie wykazal. Dzis sprawdzalem.
Sytuacja u mnie wyglada tak: Turbina standardowo u mnie zalacza sie w granicy 1500 obrotow, gdy obroty dochodza do 1900 nie wazne na ktorym biegu, turbina znow sie zalacza, ale juz nie raz a co kilka sekund im wiecej obrotow 2000, 2100... itd zalacza sie coraz czesciej przestaje w okolicy 2400 - 2500 obrotow.
Czy ktos wie gdzie szukac problemu??? Nadmienie ze komputer nic nie wykazal. Dzis sprawdzalem.
Nie ma to jak, dobra fura...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 466
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 12:58
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2001
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
czyli mówisz kolego, że badanie komputerowe pod względem turbiny powinno wykazać czy coś jest nie tak?
Przywitaj sie w dziale powitan. Przy nastepnym upomnieniu niestety bede zmuszony wystawic warna.
Przywitaj sie w dziale powitan. Przy nastepnym upomnieniu niestety bede zmuszony wystawic warna.
Ostatnio zmieniony 02 paź 2008, 19:47 przez FAŁDZIK, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 466
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 12:58
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2001
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
nie robiłem badań, zacząłem od wywalenia katalizatora i wstawienia strumienicy - pomogło
Wywaliło 2 kłęby sadzy i turbinka się odezwała, normalnie nie to auto
[ Dodano: 2008-11-19, 09:45 ]
tak przy okazji zrobiłem na tej wymianie dobry interes, za wymianę katalizatora i kilka innych robótek zapłaciłem w sumie 145 PLN (w tym 65 za strumienicę), a stary katalizator sprzedałem za 220 PLN. No i spalanie spadło o jakieś 0,6 litra. :mrgreen:

[ Dodano: 2008-11-19, 09:45 ]
tak przy okazji zrobiłem na tej wymianie dobry interes, za wymianę katalizatora i kilka innych robótek zapłaciłem w sumie 145 PLN (w tym 65 za strumienicę), a stary katalizator sprzedałem za 220 PLN. No i spalanie spadło o jakieś 0,6 litra. :mrgreen:

Pierwszy, gigantyczny forum Audi A6 w Polsce. Gratuluję! A6Klub.PL 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 64
- Rejestracja: 12 lut 2010, 00:23
- Lokalizacja: Zabrze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 283
- Rejestracja: 12 paź 2009, 11:50
- Imię: Robert
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie
witam Was
Powiedzcie mi koledzy jak wygladaja te logi ? z czym to sie je ? jak sie je robi ? gdzie moge je zrobic czy moge sam ?
Dzieki wielkie
Powiedzcie mi koledzy jak wygladaja te logi ? z czym to sie je ? jak sie je robi ? gdzie moge je zrobic czy moge sam ?
Dzieki wielkie
nie ma to jak jedno auto, dwie nogi, trzy pedały, cztery koła, pięć cylindrów i sześć litrów na setkę...
Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie
www.ptwm.pl
Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 283
- Rejestracja: 12 paź 2009, 11:50
- Imię: Robert
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie
hmm no poczytałem poczytałem ale chyba ja to jestem z takich ludzi ze jak nie zobacza to nie umia
bo jak zobacze to załapie . czy moze ktos mi pomoże robic takie logi ? moze ktos jest z kujawsko-pomorskiego i by pomugl zrobic takie logi ?
Zgury dziekuje

Zgury dziekuje
nie ma to jak jedno auto, dwie nogi, trzy pedały, cztery koła, pięć cylindrów i sześć litrów na setkę...
Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie
www.ptwm.pl
Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 283
- Rejestracja: 12 paź 2009, 11:50
- Imię: Robert
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie
toruń włocławek :D wiesz moge dojechac
tez mam laptopa z vagiem :P a ty z kad ?

nie ma to jak jedno auto, dwie nogi, trzy pedały, cztery koła, pięć cylindrów i sześć litrów na setkę...
Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie
www.ptwm.pl
Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie

Podepne się do tematu. U mnie jest taki problem: po wyjeciu kata i wstawieniu strumiennicy autko zbiera sie moze lepiej ale obroty dochodza do 3.2 tys i zaczyna mieć ''turbo dziure'' wymieniłem rure od intercoolrea (znajduje sie pod plastikowtm dolotem za prawa lampą) troche pomogło ale mysle ze dalej jest cos nie tak . wczesniej krecił spokojnie do 4tys.Nie mam jak zrobic logów bo nieposiadam vaga.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 466
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 12:58
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2001
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
kosa533, poczytaj troszkę ten temat a6-c4-25-tdi-egr-zaslepiac-czy-czyscic-vt19208.htm
warto by było wyczyścić dolot i EGR, ja sam zamierzam się za to zabrać, ale bez zaślepiania EGR-a
warto by było wyczyścić dolot i EGR, ja sam zamierzam się za to zabrać, ale bez zaślepiania EGR-a
Pierwszy, gigantyczny forum Audi A6 w Polsce. Gratuluję! A6Klub.PL 
