[A6C5] 2,5 v6 Nie pali po wymianie pompy !! POMOCY
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 10 lip 2008, 23:52
- Lokalizacja: bca
[A6C5] 2,5 v6 Nie pali po wymianie pompy !! POMOCY
Witam
Zacznę od początku. przywiozłem z Niemiec audi a6 2,5 v6 z 1998 roku pojeździłem trochę i stało sie auto zgasło i juz nie odpaliło . Padła pompa wtrysku. Została ona wysłana do naparowy wróciła i zaczęło sie auto nie odpała. Gdy juz odpaliło oczywiście poprzez zaciągniecie. to chodziło ładnie silnik pracuje równo. ale po wyłączeniu silnika problem powrócił auto dalej nie pali trzeba długo kręcić zanim odpali albo nie odpali loteria poprostu. Wiec myślałem ze pompa została źle zrobiona, bo auto przed wymianą paliło idealnie odesłałem pompę pompa znów przyszła została założona i problem powrócił auto nie pali a jak odpali do po zgaszeniu odpalić je jest strasznie ciężko!! Mechanik poradził, aby wziąśc karnister z ropą i wsadzić węże od pompy i od przelewów do niego i zobaczyć czy wtedy Bedzie lepiej palić jest troszku lepiej, ale nadal ciężko odpala długo trzeba kręcić. Co może być przyczyną awarii jedni mówią ze to przez wałki rozrządu czy to możliwe?? proszę o pomoc bo juz auto stoi 3 miesiące Z góry dziękuje !
stosuj tagi
Zacznę od początku. przywiozłem z Niemiec audi a6 2,5 v6 z 1998 roku pojeździłem trochę i stało sie auto zgasło i juz nie odpaliło . Padła pompa wtrysku. Została ona wysłana do naparowy wróciła i zaczęło sie auto nie odpała. Gdy juz odpaliło oczywiście poprzez zaciągniecie. to chodziło ładnie silnik pracuje równo. ale po wyłączeniu silnika problem powrócił auto dalej nie pali trzeba długo kręcić zanim odpali albo nie odpali loteria poprostu. Wiec myślałem ze pompa została źle zrobiona, bo auto przed wymianą paliło idealnie odesłałem pompę pompa znów przyszła została założona i problem powrócił auto nie pali a jak odpali do po zgaszeniu odpalić je jest strasznie ciężko!! Mechanik poradził, aby wziąśc karnister z ropą i wsadzić węże od pompy i od przelewów do niego i zobaczyć czy wtedy Bedzie lepiej palić jest troszku lepiej, ale nadal ciężko odpala długo trzeba kręcić. Co może być przyczyną awarii jedni mówią ze to przez wałki rozrządu czy to możliwe?? proszę o pomoc bo juz auto stoi 3 miesiące Z góry dziękuje !
stosuj tagi
Ostatnio zmieniony 11 lip 2008, 08:30 przez arturek2007, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 10 lip 2008, 23:52
- Lokalizacja: bca
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 72
- Rejestracja: 21 lut 2008, 22:00
- Lokalizacja: Szczecin
Witam,
Jeżeli po długim kręceniu lub ciągnięciu silnik odpala to prawdopodobnie masz nieszczelność w układzie paliwowym i cofa się paliwo do zbiornika. Tymbardziej , że piszesz , że jak już odpali to pracuje prawidłowo.
Napisz, czy ten problem jest po nocy czy też w takiej sytuacji jak zgasisz i chcesz po chwili odpalić.
Aby się upewnić czy nie cofa się paliwo zamontuj przed pompą kawałek igielitowego przewodu abyś widział czy jest wypełniony przed odpaleniem paliwem.
Jeżeli po długim kręceniu lub ciągnięciu silnik odpala to prawdopodobnie masz nieszczelność w układzie paliwowym i cofa się paliwo do zbiornika. Tymbardziej , że piszesz , że jak już odpali to pracuje prawidłowo.
Napisz, czy ten problem jest po nocy czy też w takiej sytuacji jak zgasisz i chcesz po chwili odpalić.
Aby się upewnić czy nie cofa się paliwo zamontuj przed pompą kawałek igielitowego przewodu abyś widział czy jest wypełniony przed odpaleniem paliwem.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 10 lip 2008, 23:52
- Lokalizacja: bca
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 10 lip 2008, 23:52
- Lokalizacja: bca
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 72
- Rejestracja: 21 lut 2008, 22:00
- Lokalizacja: Szczecin
Kolego. zamontuj pomiędzy filtrm paliwa a pompą wtryskową igielitowy - przeźroczysty przewód abyś mógł zobaczyć czy jest zalany paliwem. najprawdopodobniej cofa się paliwo z pompy po dłuższej przerwie. Możesz też przed pompą wtryskową zamontować pompę paliwa np. ze stara czy jelcza tak abyś pompką ręczną podpompował paliwo przed odpaleniem silnika. Pamiętaj też, że paliwo jestw pompie wtryskowej ale jak element tłoczący pompy się zapowietrzy to odpowietrzenie go bez poluzowywania przewodów wysokiego ciśnienia jest długotrwałe. Możesz też np. po nocy poluzować przewód wysokiego ciśnienia do któregoś wtryskiwacza i przy kręceniu rozrusznikiem zobaczyć czy nie leci z niego paliwo. Jezeli zacznie lecieć dopiero w momencie odpalenia silnika to swiadczy to o zapowietrzaniu się układu paliwowego, - jeżeli paliwo leci od momentu kręcenia rozrusznikiem to układ paliwowy jest ok., musisz szukać przyczyny w stanie silnika lub świec, lub w samym ustawieniu początku tłoczenia pompy.
Kolego przede wszystkim, sprawdz jakie masz ciesnienie na wtryskach.Jak bedziesz mial zbyt niskie to pompa nie zrobi tak zwanej mgielki i nie przebije wtrysku a co za tym idzie nie odpalisz auta.Mozliwe ze sam cos nakombinowales i teraz samo odpowietrzanie nic nie da.Znam to ze swojego przypadku.Daj znac jak sprawdzisz cisnienie.Powodzenia.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 10 lip 2008, 23:52
- Lokalizacja: bca
To immobilizer...sa 3 sposoby na zrestartowanie immobilizera:
1) VAG, polacz sie ze sterownikiem i zrestartuj z kompa
2) (jezeli sterownik nie odpowiada) patrzac od przodu na komore silnika w lewym gornym rogu znajdziesz komputer, rozkrec obudowe (3 sruby) rozepnij kompa na 10 min, i sprobuj, upewnij sie ze nie ma juz bledow.
3) jezeli opcja 2 nie pomozgla, osateczna rzecza jest zdjecie zegarow, i rozepniecie wszystkich kostek na min 10 min. Powinno pomoc.
Generalnie przy zapalaniu na zablokowanym immobilizerze powinien swiecic ci sie kluczyk od immobilizera i wskazowka od obrotow powinna byc nieruchoma. Silnik generalnie powinien zakrecic na jakas sekunde po czym gasnac. Mam nadzieje, ze pomoglem.
Pozdrawiam
1) VAG, polacz sie ze sterownikiem i zrestartuj z kompa
2) (jezeli sterownik nie odpowiada) patrzac od przodu na komore silnika w lewym gornym rogu znajdziesz komputer, rozkrec obudowe (3 sruby) rozepnij kompa na 10 min, i sprobuj, upewnij sie ze nie ma juz bledow.
3) jezeli opcja 2 nie pomozgla, osateczna rzecza jest zdjecie zegarow, i rozepniecie wszystkich kostek na min 10 min. Powinno pomoc.
Generalnie przy zapalaniu na zablokowanym immobilizerze powinien swiecic ci sie kluczyk od immobilizera i wskazowka od obrotow powinna byc nieruchoma. Silnik generalnie powinien zakrecic na jakas sekunde po czym gasnac. Mam nadzieje, ze pomoglem.
Pozdrawiam
Ty wyprzedzasz, ja sie delektuje...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 10 lip 2008, 23:52
- Lokalizacja: bca
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 10 lip 2008, 23:52
- Lokalizacja: bca
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga