Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 2,4 b] wskazanie vag 17755

Silniki benzynowe
kokon55
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 18 sty 2010, 21:18
Lokalizacja: Człuchów

[A6 C5 2,4 b] wskazanie vag 17755

Post autor: kokon55 » 24 lut 2010, 20:02

Witam!!
Może ktoś mi przetłumaczy ten skrót???
Z góry dziękuję i pozdrawiam

Awatar użytkownika
Żółty
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 276
Rejestracja: 02 wrz 2009, 21:08
Lokalizacja: xxxx

Re: [A6 C5 2,4 b] wskazanie vag 17755

Post autor: Żółty » 24 lut 2010, 20:16

kokon55 pisze:Witam!!
Może ktoś mi przetłumaczy ten skrót???
Z góry dziękuję i pozdrawiam
Napisz Kolego co jeszcze Ci wywala dokłaniej :!:

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 24 lut 2010, 20:24

17755 - Camshaft Position Sensor 2 (G163) / Engine Speed Sensor
prawdopodobnie masz ten dalej opis -
(G28): Incor. Correl. P1347 - 001 - Upper Limit Exceeded

Tak powierzchownie coś nie tak z czujnikiem położenia wału albo rozrządu wałków bądź źle ustawiony rozrząd. Tak jak kolega ÂŻółty, napisał musisz podać to co jest za numerem tak jak wyżej np wtedy dokładnie będzie wiadomo co jest grane. Piszę to dlatego że na początku sam nie wiedziałem że to istotne co jest za numerem błędu <ok>
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.

Awatar użytkownika
Żółty
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 276
Rejestracja: 02 wrz 2009, 21:08
Lokalizacja: xxxx

Post autor: Żółty » 24 lut 2010, 20:33

Prawdopodobnie wywala Ci to:
17755 P1347 455B Czujnik CMP 2/ bank 2/ czujnik CKP - sygnał poza kolejnością

Małe przetłumaczenie:
CKP - Czujnik Położenia Wału
CMP - Czujnik Położenia Wałka Rozrządu

Co się dzieje z autkiem :?:

kokon55
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 18 sty 2010, 21:18
Lokalizacja: Człuchów

Post autor: kokon55 » 24 lut 2010, 20:43

Panowie macie racje- cały komunikat brzmi : 17755 czujnik położenia wałka rozrządu 2 / czujnik położenia wału korbowego - brak synchronizacji...". Po analizie forum zakładam , że czujnik położenia wałka rozrządu to czujnik Halla.
W związku z tym mam pytania następujące:
1. z której strony stojąc przodem do maski silnika jest czujnik Halla nr 2 ?
2. czy z tego komunikatu wynika ,że czujnik położenia wału korbowego jest także do wymiany????
3. czy oba czujniki należy jakoś zsynchronizować czy wymienić????

Awatar użytkownika
Żółty
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 276
Rejestracja: 02 wrz 2009, 21:08
Lokalizacja: xxxx

Post autor: Żółty » 24 lut 2010, 20:49

Co dokładnie dzieje się z autkiem :?:

kokon55
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 18 sty 2010, 21:18
Lokalizacja: Człuchów

Post autor: kokon55 » 24 lut 2010, 20:51

Dodam ,że samochód nierówno chodzi tak jakby nie chodził na wszystkie gary....
czy te uszkodzenia elektryczne mogą powodować kopcenie z róry na biało???
Wody w zbiorniczku prawie nie ubywa,a samochód kopci rano jak cholera,kompresja do zbiornika wyrównawczego nie włazi....nie wiem co mu jest, woda z wydechu przy mocnym gazowaniu dosłownie wylatuje jak z kranu.....

Awatar użytkownika
Żółty
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 276
Rejestracja: 02 wrz 2009, 21:08
Lokalizacja: xxxx

Post autor: Żółty » 24 lut 2010, 21:30

Czy samochód odpala normalnie :?:
kokon55 pisze:1. z której strony stojąc przodem do maski silnika jest czujnik Halla nr 2 ?
prawa strona samochodu to strona pasażera :-P


Obrazek
Ostatnio zmieniony 24 lut 2010, 21:55 przez Żółty, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 24 lut 2010, 21:54

Walnięty czujnik lub złe jego odczyty może byś powodem podawania iskry w złym momencie co niesie za sobą złe spalanie mieszanki. Paliwo idzie w wydech a silnik nierówno pracuje. Spróbuj rozłączyć któryś z czujników i sprawdź czy są jakieś zmiany. Jeśli odłączysz czujnik i nie będzie zmian, nadal będzie nierówno pracować to można podejrzewać czujnik, który właśnie rozłączyłeś.

kokon55
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 18 sty 2010, 21:18
Lokalizacja: Człuchów

Post autor: kokon55 » 24 lut 2010, 22:37

Samochód odpala bardzo ładnie,po minucie zaczyna wariować, odłaczałem dziś po kolei czujniki Halla, najpierw lewy później prawy-nie było najmniejszej reakcji silnika po odłączeniu poszczególnych czujników. Oba czujniki wydmuchałem i po założeniu przez 5 minut chodził płynnie,po przygazowaniu zaczeło się wszystko od nowa-czyli obroty zaczeły tańcować> Zastanawia mnie tylko fakt, że Vag wskazał Czujnik 2, pewnie chodzi o ten przy ścianie grodziowej, na piątek zamówiłem czujnik od wału i jeden halla-zobaczymy,w poniedziałem będę ćwiczył temat dalej!!

[ Dodano: 2010-02-24, 22:52 ]
fassi 1 piszesz ,że przy złym momencie podawania iskry paliwo idzie w wydech, to może ten płyn w rurze wydechowej to niestrawione paliwko????no i ten dymek to pewnie też pochodna paliwka.....

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 24 lut 2010, 23:02

Wykręć świece i sprawdź czy nie są okopcone, czarne. Jeśli tak tzn. że mieszanka nie spala się prawidłowo i nadmiar idzie w wydech.

kokon55
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 18 sty 2010, 21:18
Lokalizacja: Człuchów

Post autor: kokon55 » 24 lut 2010, 23:09

ok,dzięki,jutro sprawdzę!!

SANT0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 672
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
Imię: Santos
Rocznik: 2000
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: SANT0 » 02 mar 2010, 17:06

Napisz do mnie na gadu to Ci powiem co jest.
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...

grzelus2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 26 cze 2012, 22:28
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: grzelus2 » 18 lip 2012, 12:50

Witam
Czy ktoś uporał się z Tą przypadłoscią ? ? ?
Mnie też dopadło 17755 :(

prosze o pomoc

[ Dodano: 2012-07-18, 19:56 ]
na angielskich stronach znalazlem cos takiego

17755/P1347/004935 - Camshaft Position Sensor 2 (G163) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correl.
Possible Causes

Timing Belt/Chain incorrectly installed
Timing Chain probably lengthened
Camshaft Position Sensor 2 (G163) faulty
Engine Speed Sensor (G28) faulty

Possible Solutions

Check Timing Belt/Chain installation
Use Measuring Value Blocks (MVB) to Check Timing Chain
Check/Replace Camshaft Position Sensor 2 (G163)
Check/Replace Engine Speed Sensor (G28)


W moim przypdaku rozrząd jest wlasciwie ustawiony, lancuchy nowe, czujnik G163 nowy... pozostaje do sprawdzenia g28 i czy ktos wie czy mozna to zrobic na pomoca VAGA?


PROBLEM ROZWIÂĄZANY
wymiana regulatora faz rozrządu wyeliminowała bład.

ziutek00
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 21 lis 2012, 11:40
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: ziutek00 » 14 lip 2015, 21:55

Witam, nie chciałem zakładać nowego tematu, więc podepnę się do tego, który mam nadzieję jest podobny do mojego problemu. Jestem świeżo po wymianie rozrządu i od razu pojawił się błąd 17930 oraz 17755. Auto odpala bez problemu, tylko na początku trzęsie przez ok.10 sek. Potem praca silnika się stabilizuje. Zrobiłem logowanie statyczne i dynamiczne w grupach 090 i 093.
Statyczne:
Grupa 090: / 0.0CF / 0.0CF
Grupa 093: / 2.0CF / 15.0CF

Logowanie dynamiczne
Grupa 090: /od -3.0 do 22.0CF / od -1.0 do 22.0CF
Grupa 093: /2.0CF / 15.0CF - brak jakiejkolwiek reakcji przy przyśpieszaniu.
Jakieś sugestie? Dodam, że przed wymianą rozrządu takie błędy nie pojawiały się.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja