[A6 C5 2,4 b] wskazanie vag 17755
[A6 C5 2,4 b] wskazanie vag 17755
Witam!!
Może ktoś mi przetłumaczy ten skrót???
Z góry dziękuję i pozdrawiam
Może ktoś mi przetłumaczy ten skrót???
Z góry dziękuję i pozdrawiam
Re: [A6 C5 2,4 b] wskazanie vag 17755
Napisz Kolego co jeszcze Ci wywala dokłaniej :!:kokon55 pisze:Witam!!
Może ktoś mi przetłumaczy ten skrót???
Z góry dziękuję i pozdrawiam
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
17755 - Camshaft Position Sensor 2 (G163) / Engine Speed Sensor
prawdopodobnie masz ten dalej opis -
(G28): Incor. Correl. P1347 - 001 - Upper Limit Exceeded
Tak powierzchownie coś nie tak z czujnikiem położenia wału albo rozrządu wałków bądź źle ustawiony rozrząd. Tak jak kolega ÂŻółty, napisał musisz podać to co jest za numerem tak jak wyżej np wtedy dokładnie będzie wiadomo co jest grane. Piszę to dlatego że na początku sam nie wiedziałem że to istotne co jest za numerem błędu
prawdopodobnie masz ten dalej opis -
(G28): Incor. Correl. P1347 - 001 - Upper Limit Exceeded
Tak powierzchownie coś nie tak z czujnikiem położenia wału albo rozrządu wałków bądź źle ustawiony rozrząd. Tak jak kolega ÂŻółty, napisał musisz podać to co jest za numerem tak jak wyżej np wtedy dokładnie będzie wiadomo co jest grane. Piszę to dlatego że na początku sam nie wiedziałem że to istotne co jest za numerem błędu

Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
Panowie macie racje- cały komunikat brzmi : 17755 czujnik położenia wałka rozrządu 2 / czujnik położenia wału korbowego - brak synchronizacji...". Po analizie forum zakładam , że czujnik położenia wałka rozrządu to czujnik Halla.
W związku z tym mam pytania następujące:
1. z której strony stojąc przodem do maski silnika jest czujnik Halla nr 2 ?
2. czy z tego komunikatu wynika ,że czujnik położenia wału korbowego jest także do wymiany????
3. czy oba czujniki należy jakoś zsynchronizować czy wymienić????
W związku z tym mam pytania następujące:
1. z której strony stojąc przodem do maski silnika jest czujnik Halla nr 2 ?
2. czy z tego komunikatu wynika ,że czujnik położenia wału korbowego jest także do wymiany????
3. czy oba czujniki należy jakoś zsynchronizować czy wymienić????
Dodam ,że samochód nierówno chodzi tak jakby nie chodził na wszystkie gary....
czy te uszkodzenia elektryczne mogą powodować kopcenie z róry na biało???
Wody w zbiorniczku prawie nie ubywa,a samochód kopci rano jak cholera,kompresja do zbiornika wyrównawczego nie włazi....nie wiem co mu jest, woda z wydechu przy mocnym gazowaniu dosłownie wylatuje jak z kranu.....
czy te uszkodzenia elektryczne mogą powodować kopcenie z róry na biało???
Wody w zbiorniczku prawie nie ubywa,a samochód kopci rano jak cholera,kompresja do zbiornika wyrównawczego nie włazi....nie wiem co mu jest, woda z wydechu przy mocnym gazowaniu dosłownie wylatuje jak z kranu.....
Czy samochód odpala normalnie :?:
![Obrazek]()
prawa strona samochodu to strona pasażera :-Pkokon55 pisze:1. z której strony stojąc przodem do maski silnika jest czujnik Halla nr 2 ?
Ostatnio zmieniony 24 lut 2010, 21:55 przez Żółty, łącznie zmieniany 1 raz.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Walnięty czujnik lub złe jego odczyty może byś powodem podawania iskry w złym momencie co niesie za sobą złe spalanie mieszanki. Paliwo idzie w wydech a silnik nierówno pracuje. Spróbuj rozłączyć któryś z czujników i sprawdź czy są jakieś zmiany. Jeśli odłączysz czujnik i nie będzie zmian, nadal będzie nierówno pracować to można podejrzewać czujnik, który właśnie rozłączyłeś.
Samochód odpala bardzo ładnie,po minucie zaczyna wariować, odłaczałem dziś po kolei czujniki Halla, najpierw lewy później prawy-nie było najmniejszej reakcji silnika po odłączeniu poszczególnych czujników. Oba czujniki wydmuchałem i po założeniu przez 5 minut chodził płynnie,po przygazowaniu zaczeło się wszystko od nowa-czyli obroty zaczeły tańcować> Zastanawia mnie tylko fakt, że Vag wskazał Czujnik 2, pewnie chodzi o ten przy ścianie grodziowej, na piątek zamówiłem czujnik od wału i jeden halla-zobaczymy,w poniedziałem będę ćwiczył temat dalej!!
[ Dodano: 2010-02-24, 22:52 ]
fassi 1 piszesz ,że przy złym momencie podawania iskry paliwo idzie w wydech, to może ten płyn w rurze wydechowej to niestrawione paliwko????no i ten dymek to pewnie też pochodna paliwka.....
[ Dodano: 2010-02-24, 22:52 ]
fassi 1 piszesz ,że przy złym momencie podawania iskry paliwo idzie w wydech, to może ten płyn w rurze wydechowej to niestrawione paliwko????no i ten dymek to pewnie też pochodna paliwka.....
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 53
- Rejestracja: 26 cze 2012, 22:28
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
Witam
Czy ktoś uporał się z Tą przypadłoscią ? ? ?
Mnie też dopadło 17755
prosze o pomoc
[ Dodano: 2012-07-18, 19:56 ]
na angielskich stronach znalazlem cos takiego
17755/P1347/004935 - Camshaft Position Sensor 2 (G163) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correl.
Possible Causes
Timing Belt/Chain incorrectly installed
Timing Chain probably lengthened
Camshaft Position Sensor 2 (G163) faulty
Engine Speed Sensor (G28) faulty
Possible Solutions
Check Timing Belt/Chain installation
Use Measuring Value Blocks (MVB) to Check Timing Chain
Check/Replace Camshaft Position Sensor 2 (G163)
Check/Replace Engine Speed Sensor (G28)
W moim przypdaku rozrząd jest wlasciwie ustawiony, lancuchy nowe, czujnik G163 nowy... pozostaje do sprawdzenia g28 i czy ktos wie czy mozna to zrobic na pomoca VAGA?
PROBLEM ROZWIÂĄZANY
wymiana regulatora faz rozrządu wyeliminowała bład.
Czy ktoś uporał się z Tą przypadłoscią ? ? ?
Mnie też dopadło 17755

prosze o pomoc
[ Dodano: 2012-07-18, 19:56 ]
na angielskich stronach znalazlem cos takiego
17755/P1347/004935 - Camshaft Position Sensor 2 (G163) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correl.
Possible Causes
Timing Belt/Chain incorrectly installed
Timing Chain probably lengthened
Camshaft Position Sensor 2 (G163) faulty
Engine Speed Sensor (G28) faulty
Possible Solutions
Check Timing Belt/Chain installation
Use Measuring Value Blocks (MVB) to Check Timing Chain
Check/Replace Camshaft Position Sensor 2 (G163)
Check/Replace Engine Speed Sensor (G28)
W moim przypdaku rozrząd jest wlasciwie ustawiony, lancuchy nowe, czujnik G163 nowy... pozostaje do sprawdzenia g28 i czy ktos wie czy mozna to zrobic na pomoca VAGA?
PROBLEM ROZWIÂĄZANY
wymiana regulatora faz rozrządu wyeliminowała bład.
Witam, nie chciałem zakładać nowego tematu, więc podepnę się do tego, który mam nadzieję jest podobny do mojego problemu. Jestem świeżo po wymianie rozrządu i od razu pojawił się błąd 17930 oraz 17755. Auto odpala bez problemu, tylko na początku trzęsie przez ok.10 sek. Potem praca silnika się stabilizuje. Zrobiłem logowanie statyczne i dynamiczne w grupach 090 i 093.
Statyczne:
Grupa 090: / 0.0CF / 0.0CF
Grupa 093: / 2.0CF / 15.0CF
Logowanie dynamiczne
Grupa 090: /od -3.0 do 22.0CF / od -1.0 do 22.0CF
Grupa 093: /2.0CF / 15.0CF - brak jakiejkolwiek reakcji przy przyśpieszaniu.
Jakieś sugestie? Dodam, że przed wymianą rozrządu takie błędy nie pojawiały się.
Statyczne:
Grupa 090: / 0.0CF / 0.0CF
Grupa 093: / 2.0CF / 15.0CF
Logowanie dynamiczne
Grupa 090: /od -3.0 do 22.0CF / od -1.0 do 22.0CF
Grupa 093: /2.0CF / 15.0CF - brak jakiejkolwiek reakcji przy przyśpieszaniu.
Jakieś sugestie? Dodam, że przed wymianą rozrządu takie błędy nie pojawiały się.