[A6 C5 2,8 Q] jakie klocki na przednią oś... ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 143
- Rejestracja: 07 mar 2009, 00:19
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Podlasie
- Kontakt:
Nierówne "branie" hamulców , jedno z kół mocniej lub słabiej bierze może być spowodowane zbyt dawno wymienianym płynem hamulcowym. W moim aucie wymieniłem klocki niestety nie byłem zadowolony z siły hamowania , więc wczoraj postanowiłem wymienić płyn . Po wymianie hamulce "ożyły" wystarczy lekko przycisnąć pedał hamulca a auto jak to się mówi "staje dęba" :mrgreen:
koszt naprawdę niewielki 1,5L. DOT-4. 30 zł. + 1h. pracy
Polecam
koszt naprawdę niewielki 1,5L. DOT-4. 30 zł. + 1h. pracy
Polecam
Ostatnio zmieniony 19 lut 2010, 21:37 przez Depo, łącznie zmieniany 2 razy.
- xpbit
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rybno k/Działdowa
giena pisze:Nierówne "branie" hamulców , jedno z kół mocniej lub słabiej bierze może być spowodowane zbyt dawno wymienianym płynem hamulcowym. W moim aucie wymieniłem klocki niestety nie byłem zadowolony z siły hamowania , więc wczoraj postanowiłem wymienić płyn . Po wymianie hamulce "ożyły" wystarczy lekko przycisnąć pedał hamulca a auto jak to się mówi "staje dęba" :mrgreen:
koszt naprawdę niewielki 1,5L. DOT-4 30zł. + 1h. pracy
Polecam
bardzo prawdopodobne.... z tym płynem bo pewnie jak był wymieniany u mnie to dość dawno temu pewnie;/ w takim razie też będę musiał wymienić płyn :D zobaczymy co wtedy będzie :D
Pozdro :mrgreen:
Witam,
jeżeli mogę wtrącić swoją opinię, to aktualnie nie muszę zmieniać nic w układzie hamulcowym, ale w poprzedniej furce gdy zmieniałem tarcze i klocki to zdecydowałem się na komplet firmy ATE...byłem bardzo i to bardzo zadowolony : zero pisków, czy przed czy też po rozgrzaniu niezauważalne różnica w długości drogi hamowania. Jeżeli będę musiał wymieniać w OOOO to tylko na Ate....
Pozdr.
jeżeli mogę wtrącić swoją opinię, to aktualnie nie muszę zmieniać nic w układzie hamulcowym, ale w poprzedniej furce gdy zmieniałem tarcze i klocki to zdecydowałem się na komplet firmy ATE...byłem bardzo i to bardzo zadowolony : zero pisków, czy przed czy też po rozgrzaniu niezauważalne różnica w długości drogi hamowania. Jeżeli będę musiał wymieniać w OOOO to tylko na Ate....
Pozdr.
A jednak marzenia czasem się spełniają...
No to fajnie ze spotkałem się z pozytywną opinia kamień spadł mi z serca komplet już zamówiony myślę ze będzie ok (podzielę się wrażeniami jak zrobię). Tym bardziej ze mam tarcze 312mm z przodu to powinno wystarczyć jeżeli chodzi o skuteczność hamowania. Patrzyłem tez z punktu ekonomicznego bo po niezłych rabatach udało się wyrwać cały komplet (tarcze+klocki) za 430zł. a A.T.E. jeszcze raz tyle zapewniali mnie ze nie warto przepłacać za A.T.E. bo jakość T.R.W jest porównywalna - zbliżona do A.T.E i Textara. Mam pytanko ile tego płynu mam kopić na wymianę? Dzięki za pomoc i pozdro
ja przed zimą zmienialem w swojej przednie hamulce, mechanior zalozyl komplecik ATE ładnie to, to hamuje, ale po tysiacu km mam pogiete tarcze, musze sprawdzic czy da sie przetoczyć czy kupie nowe, w zwiazku z tym kieruje pytanko, jakie jeszcze przyzwoite tarcze znacie, myslałem nad zimmermanami ale slyszalem ze jak dostana temperatury to robia sie mikropekniecia.
poleci ktoś jakieś wytrzymalsze tarcze niz ate?
na klocki nie nażekam.
pozdrawiam.
poleci ktoś jakieś wytrzymalsze tarcze niz ate?
na klocki nie nażekam.
pozdrawiam.
hehe zimmermann'y wcale nie dostaja zadnych mikropekniec,jaroznet pisze:........ myslałem nad zimmermanami ale slyszalem ze jak dostana temperatury to robia sie mikropekniecia.
poleci ktoś jakieś wytrzymalsze tarcze niz ate?
na klocki nie nażekam.
pozdrawiam.
(to jakas herezja, mozliwe ze ktos trafil na podrobki)
A inna rzecz, to ze w pierwszym okresie po wymianie
nie nalezy rozgrzewac ich do czerwonosci.
Co do TRW to sa bardzo twarde, nawet zajechana tarcze
potrafia wygladzic na lustro
A6 1.8T AJL 180KM 0-100km/h
Night rider
Wykres z hamowni 2013r.
http://imageshack.us/f/96/2013f.jpg/
Night rider
Wykres z hamowni 2013r.
http://imageshack.us/f/96/2013f.jpg/
Witam, ja już jestem po wymianie kompletu na przednią oś T.R.W. tak jak pisałem wcześniej i jestem zadowolony no może nie do końca. Skuteczność hamowania bardzo dobra żądnych pisków ani zgrzytów problem jest z pedałem hamulca mianowicie wymieniałem również płyn hamulcowy i pedał później łapie(głęboko wpada) albo mi się wydaje! Co o tym myślicie?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 78
- Rejestracja: 08 lip 2009, 15:23
- Lokalizacja: Zamość
Ja od 2 miesięcy jestem po wymianie komletu hamulców na przednią oś założyłem tarcze wraz z klockami marki lukas i jestem z nich bardzo zadowolony po1 staje w miejscu i nic nie piszczy ani nie szumi no i nie brudzą felg od mycia do mycia są nie wiele brudniejsze od tylnych a wcześniej miałem z tym wieczny problem samochód po umyciu przejechał 50km a felgi już były zafajdane tym pyłem.
Piotr
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga