[ 2,6Q 150KM ] Vmax=170 km/h. W czym tkwi problem?
[ 2,6Q 150KM ] Vmax=170 km/h. W czym tkwi problem?
Witam.
Hmmm nie wiem od czego zacząć... nie będzie łatwo
Audi A6 C4 2,6 quattro 150 KM (opony GoodYear Eagel F1 225x45x17 - może mieć znaczenie) którym mam przyjemność podróżować na co dzień sprawia wrażenie dynamicznego i ma "co jakiś czas" niesamowite osiągi .... ale jego prędkość maksymalna którą udało mi sie osiągnąć na prostym odcinku autostrady A4 to niespełna 170 km/h. Dodam, iż nie jestem maniakiem prędkości.
...
Zacząłem od wymiany popychaczy, tarczy sprzęgłowej, świec (NGK), filtrów (paliwa, powietrza), dodatkowo uszczelnienie silnika. Efekt jest ten sam.
W czym może być problem takiego zachowania się auta?
P.S. z góry dziękuję za pomoc.
kolego nazywaj poprawnie tematy
Przepraszam najmocniej
Hmmm nie wiem od czego zacząć... nie będzie łatwo
Audi A6 C4 2,6 quattro 150 KM (opony GoodYear Eagel F1 225x45x17 - może mieć znaczenie) którym mam przyjemność podróżować na co dzień sprawia wrażenie dynamicznego i ma "co jakiś czas" niesamowite osiągi .... ale jego prędkość maksymalna którą udało mi sie osiągnąć na prostym odcinku autostrady A4 to niespełna 170 km/h. Dodam, iż nie jestem maniakiem prędkości.
...
Zacząłem od wymiany popychaczy, tarczy sprzęgłowej, świec (NGK), filtrów (paliwa, powietrza), dodatkowo uszczelnienie silnika. Efekt jest ten sam.
W czym może być problem takiego zachowania się auta?
P.S. z góry dziękuję za pomoc.
kolego nazywaj poprawnie tematy
Przepraszam najmocniej
Ostatnio zmieniony 06 gru 2009, 15:47 przez chrys7, łącznie zmieniany 2 razy.
Am I evil? ... Yes I'm. ... I'm man.
Witam.
Niestety nie wymieniłem docisku - mechanik stwierdził, że jeszcze jest "OK" - w co powątpiewam.
Pompę paliwa wymienię na dniach. Zakupię VAG-COM'a i podepnę pod komputer, może on wyświetli informacje które okażą sie pomocne w wyeliminowaniu problemu z brakiem mocy szczególnie na 4 i 5 biegu a co za tym idzie prędkości jakie auto rozwija (Vmax 170 km/h - sprawdzane za pomocą 2 nawigacji). Dodam, iż auto ma już swój przebieg 224 tys., jest jeżdżone na benzynie (98 lub 100 oktanów - z markowej stacji).
Pozdrawiam
Niestety nie wymieniłem docisku - mechanik stwierdził, że jeszcze jest "OK" - w co powątpiewam.
Pompę paliwa wymienię na dniach. Zakupię VAG-COM'a i podepnę pod komputer, może on wyświetli informacje które okażą sie pomocne w wyeliminowaniu problemu z brakiem mocy szczególnie na 4 i 5 biegu a co za tym idzie prędkości jakie auto rozwija (Vmax 170 km/h - sprawdzane za pomocą 2 nawigacji). Dodam, iż auto ma już swój przebieg 224 tys., jest jeżdżone na benzynie (98 lub 100 oktanów - z markowej stacji).
Pozdrawiam
Am I evil? ... Yes I'm. ... I'm man.
Witam.
Sprawdziłem silnik VAGiem.
Wyrzucił poniższe błędy:
525 Lambda Sonda-G39
nieprawidłowy sygnał - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
555 Lambda-Sonda 2-G108
nieprawidłowy sygnał - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
524 Czujnik spalania stukowego 1 -G61
sygnał za mały - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
540 Czujnik spalania stukowego 2 -G66
sygnał za mały - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1257 Zawór biegu jałowego-N71
obwód przerwany - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
65535 Uszkodzony moduł sterujący
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
Efekt podczas jazdy jest następujący przy prędkości 160 km/h około [5 tys. obrotów na 5 biegu) auto ewidentnie traci MOC (obrotomierz praktycznie się zatrzymuje).
Wymieniłem wszystkie filtry: paliwa, powietrza; świece (NGK), popychacze, sprzęgło.
Dodam, iż auto do prędkości 160 zbiera się niesamowicie szybko (sprawdzę dziś w ile sekund rozpędza się do tych magicznych 160 km/h). Kilka razy udało mi się go rozpędzić do V max = 168 km/h - prędkość zmierzona za pomocą nawigacji GPS.
P.S. podejrzewam pompę paliwa i przepływomierz. Proszę o pomoc może ktoś z Was koledzy miał podobną przypadłość w swoim autku.
Sprawdziłem silnik VAGiem.
Wyrzucił poniższe błędy:
525 Lambda Sonda-G39
nieprawidłowy sygnał - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
555 Lambda-Sonda 2-G108
nieprawidłowy sygnał - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
524 Czujnik spalania stukowego 1 -G61
sygnał za mały - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
540 Czujnik spalania stukowego 2 -G66
sygnał za mały - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1257 Zawór biegu jałowego-N71
obwód przerwany - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
65535 Uszkodzony moduł sterujący
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
Efekt podczas jazdy jest następujący przy prędkości 160 km/h około [5 tys. obrotów na 5 biegu) auto ewidentnie traci MOC (obrotomierz praktycznie się zatrzymuje).
Wymieniłem wszystkie filtry: paliwa, powietrza; świece (NGK), popychacze, sprzęgło.
Dodam, iż auto do prędkości 160 zbiera się niesamowicie szybko (sprawdzę dziś w ile sekund rozpędza się do tych magicznych 160 km/h). Kilka razy udało mi się go rozpędzić do V max = 168 km/h - prędkość zmierzona za pomocą nawigacji GPS.
P.S. podejrzewam pompę paliwa i przepływomierz. Proszę o pomoc może ktoś z Was koledzy miał podobną przypadłość w swoim autku.
Am I evil? ... Yes I'm. ... I'm man.
Witam.
Po skasowaniu błędów i przejechaniu około 300 km, VAG wykazał poniższe błędy (powtórzyły się wszystkie):
555 Lambda-Sonda 2-G108
nieprawidłowy sygnał - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
524 Czujnik spalania stukowego 1 -G61
sygnał za mały - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
540 Czujnik spalania stukowego 2 -G66
sygnał za mały - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
1257 Zawór biegu jałowego-N71
obwód przerwany - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
Chciałbym sprawdzić przepływomierz powietrza oraz zawór biegu jałowego. Dziś szperałem koło filtra powietrza w poszukiwaniu przepływomierza (bez pozytywnych rezultatów). Może ktoś z kolegów wie gdzie się znajduje?
P.S. przydałby się manual do Audi A6 C4 - rozwiałby zapewne wiele wątpliwości.
Po skasowaniu błędów i przejechaniu około 300 km, VAG wykazał poniższe błędy (powtórzyły się wszystkie):
555 Lambda-Sonda 2-G108
nieprawidłowy sygnał - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
524 Czujnik spalania stukowego 1 -G61
sygnał za mały - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
540 Czujnik spalania stukowego 2 -G66
sygnał za mały - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
1257 Zawór biegu jałowego-N71
obwód przerwany - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
Chciałbym sprawdzić przepływomierz powietrza oraz zawór biegu jałowego. Dziś szperałem koło filtra powietrza w poszukiwaniu przepływomierza (bez pozytywnych rezultatów). Może ktoś z kolegów wie gdzie się znajduje?
P.S. przydałby się manual do Audi A6 C4 - rozwiałby zapewne wiele wątpliwości.
Am I evil? ... Yes I'm. ... I'm man.
Witam.
Silnik 2.6 V6 ABE
Po długim czasie poszukiwań stwierdzam fakt, iż przy filtrze powietrza w kierunku kolektora nie ma przepływomierza. Załączam zdjęcie przedstawiające rurę dolotową wychodzącą z filtra powietrza.
P.S. Jestem lekko zszokowany. Na aukcjach allegro znalazłem wiele przepływomierzy używanych w tego rodzaju silniku.
Silnik 2.6 V6 ABE
Po długim czasie poszukiwań stwierdzam fakt, iż przy filtrze powietrza w kierunku kolektora nie ma przepływomierza. Załączam zdjęcie przedstawiające rurę dolotową wychodzącą z filtra powietrza.
P.S. Jestem lekko zszokowany. Na aukcjach allegro znalazłem wiele przepływomierzy używanych w tego rodzaju silniku.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Am I evil? ... Yes I'm. ... I'm man.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga