Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C4] [C4 2.5TDI AEL] Obroty i zmiana biegów

Układ napędowy i skrzynie biegów
ODPOWIEDZ
lukasz396
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 14 lut 2010, 11:52
Lokalizacja: Rzeszów

[ A6 C4] [C4 2.5TDI AEL] Obroty i zmiana biegów

Post autor: lukasz396 » 15 lut 2010, 15:59

Witam mam takie pytanie ponieważ mój znajomy ma taką audicę co ja a6 c4 2,5 tdi AEL i straszenie go dusi tak zwanie zmienia Biegi przy obrotach 2000 no a czasami 2200 tys obr więcej to auto nie widziało obrotów ryku silnika 3000 tys nie ma o czym mówić i więcej czy takie duszenie silnika grozi jakieś awarii ?? Gdy samochód jest odpalany nie samowice puści czary dym moim zdaniem ma pełno sadzy w tłumiku nie ma kto tego przeczyścić :/

A czy możecie mi napisać przy jakich minimalnych obrotach tego silnika AEL 2,5 tdi zmieniać Biegi ?? I przy jakiej prędkości

Awatar użytkownika
elmi_k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 551
Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
Imię: Emil
Rocznik: 1996
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań

Post autor: elmi_k » 15 lut 2010, 16:27

no przy takich obrotach to predzej czy pozniej zamuli auto. a jak ma jeszcze katalizator to ladnie go sadza przypcha. Diesla od czasu do czasu trzeba przegonic po obrotach - oczywiscie jak sie zagrzeje.
A czy możecie mi napisać przy jakich minimalnych obrotach tego silnika AEL 2,5 tdi zmieniać Biegi ?? I przy jakiej prędkości
no to juz kazdy musi sam sobie ocenic. ale jak sie rozgrzeje to po miescie do 3-3,5 tys czasami nawet. a w trasie to i zdarza sie dobic do 4 tys :)

Ale warto co jakis czas przedmuchac "komin".
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

http://img6.imageshack.us/img6/305/95128295.jpg

lukasz396
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 14 lut 2010, 11:52
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: lukasz396 » 15 lut 2010, 16:57

a czy grozi to jakieś awarii ?? tak ma katalizator

Awatar użytkownika
elmi_k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 551
Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
Imię: Emil
Rocznik: 1996
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań

Post autor: elmi_k » 15 lut 2010, 20:06

lukasz396 pisze:a czy grozi to jakieś awarii ?? tak ma katalizator
no jak zapcha turbo to nie bedzie pompowalo i skonczy sie jazda autem :D

P.S. nie wiem dlaczego sie tak boi przycisnac?? hmm...czyzby oszczednosc na paliwie?? beznadzieja - moze sie okazac bardziej kosztowne
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

http://img6.imageshack.us/img6/305/95128295.jpg

gość_

Post autor: gość_ » 15 lut 2010, 22:52

elmi_k pisze:Ale warto co jakis czas przedmuchac "komin".
my z kolegą nazywamy to "dmuchaniem rury" hehe
elmi_k już wszystko napisał. dieselka trzeba przegonić zwróć uwagę dla kolegi.
Podejrzewam, ze właśnie o oszczędność na paliwie chodzi :]
Albo to bardzo spokojny kierowca ;)

Awatar użytkownika
AGUARES
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 27 wrz 2009, 11:32
Lokalizacja: biegun polnocny

Post autor: AGUARES » 15 lut 2010, 22:55

a katalizator do wyciecia i na gielde placa 450 zl :-P i oc gratis na rok masz

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja