Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 2,8 Quattro] brak mocy błagam o pomoc!

Silniki benzynowe
Krzysiek84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 19 gru 2009, 09:49
Lokalizacja: Tychy/Śląsk

[A6 C5 2,8 Quattro] brak mocy błagam o pomoc!

Post autor: Krzysiek84 » 05 lut 2010, 09:41

Witam klubowiczów, mam duzy problem z moją niunią, otóż przed remontem silnika auto nie chciało jechać więcej jak 190km/h teraz wymieniłem.
- cały rozrząd z pompą wody itd,
- planowane były głowice i wymienione prowadnice zaworów
- tłoki i blok silnika był "szlifowany"
- wymieniłem wszystkie uszczelki w silniku
- zregenerowane zostały napinacze łańcuchów faz rozrządu
- włożyłem strumienice zamiast katalizatorów
- i parę innych pierdółek
Generalnie teraz silnik na zimno ma kompresje 12 praktycznie na każdym cylindrze.
Przepływka jest sprawdzona działa wzorowo, w komputer zostały wgrane na nowo mapy itd generelnie cały system został nowy wgrany ,po pomiarach wszystkie podzespoły działają tak jak trzeba, ale auto nie jedzie więcej jak 200km/h co robić? kupe kasy włożyłem w to żeby było jak trzeba a t dupa, proszę o pomoc może ktoś z Was zajmuje się diagnostyką auta albo miał podobny problem?Acha narazie jeżdżę ciągle na benzynie. BÂŁAGAM POMÓÂŻCIE!
Quattro i długo długo nic !!

Marnas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 13 lis 2009, 20:41
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Marnas » 07 lut 2010, 11:55

czesc. Widze ze silnik został zrobiony na tiptop. Problem może byc w zle ustawionym rozrzadzie lub w zapłonie. powiec czy jak ostro cisniesz auto niema problemu z dławieniem sie? Zacznij od dobrego vagowania! Jeżeli w poblizu niema speca od diagnostyki udaj sie do aso podpiecie niepowinno byc drogie. Skoro piszesz ze zostały wgrane nowe mapy bład moze leżec po ich stronie. Zerknij też na droznosc katalizatorów.

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 07 lut 2010, 12:13

Marnas pisze: Zerknij też na droznosc katalizatorów.
Wymienił katy na strumienice wiec to nie to :/ ale kiszka
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.

Marnas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 13 lis 2009, 20:41
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Marnas » 07 lut 2010, 13:56

fakt niedoczytałem :-P

morfeusz27

Post autor: morfeusz27 » 07 lut 2010, 18:31

[A6 C5 2,8 Quattro] naprawa silnika
Ni dubluj tematów :!:
Z reguły jak ktoś zna odpowiedz to po przeczytaniu pomaga, pisanie kilku tematów o tym samym nic nie da

waskivw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 01 lut 2010, 21:38
Lokalizacja: Będzin

Post autor: waskivw » 07 lut 2010, 20:44

Witam
Czytałem twoje wcześniejsze posty i doczytałem że przy wymianie oleju w skrzyni stwierdzono naciagniety łancuch w skrzyni , może to nie problem z silnikiem tylko z przeniesieniem napędu tzw (ślizganie) Sprawdz jakie masz obroty silnika gdy osiągasz te 190czy 200. Jaką masz skrzynie biegów TIP czy MULTI.Jamam 4-biegowego automata i 200 robie bez problemu.

SANT0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 672
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
Imię: Santos
Rocznik: 2000
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: SANT0 » 07 lut 2010, 21:06

Kolego jak masz dostęp do czujnika ciśnienia paliwa do podepnij i zobacz co się dzieje na listwie sprawdź jak wygląda ustawienie zapłonu chodzi o wartość czy się zmienia czy jest stabilna ale to już vagiem jak masz dostęp.
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...

waskivw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 01 lut 2010, 21:38
Lokalizacja: Będzin

Post autor: waskivw » 07 lut 2010, 21:15

CZyli kolega wnosi że problem jest z ciśnieniem paliwa?
Dlatego zadałem pytanie przy jakich obrotach osiaga TE 190

SANT0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 672
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
Imię: Santos
Rocznik: 2000
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: SANT0 » 07 lut 2010, 21:27

No właśnie myślę że to dobry trop.Ale to jest tylko auto a przez internet to można długo i namiętnie rozmawiać zanim się człowiek wstrzeli.

Ciekaw też jestem czy nie muli od samego dołu a może to problem z podciśnieniem do sterowanie zmiennym kolektorem ssącym bo pewnie większość zapomina o tym istotnym elemencie.
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...

waskivw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 01 lut 2010, 21:38
Lokalizacja: Będzin

Post autor: waskivw » 07 lut 2010, 21:40

Moż masz rację,lecz gdyby pompa nie wydalała to przy gwałtownym dodaniu gazu silnik by mulił,a kolega pisze że silnik chodzi ok,tylko nie rozwija odp. prędkości,błędów nie ma. Dziwi mnie sprawa tego wyciągniętego łańcucha bo kolega nie napisał jaką posiada skrzynie. Morze być tak że silnik kręci pod czerwone ,a skrzynia poślizguje (jak w maualach i braknie tych kilometrów)

SANT0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 672
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
Imię: Santos
Rocznik: 2000
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: SANT0 » 07 lut 2010, 22:51

Może tak być tak samo jak w tiptroniku jak sie nie zalaczy sprzeglo konwertera albo sie rozlaczy to tez sobie czlowiek nie polata za szybko i bedzie muli niesamowicie.
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...

waskivw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 01 lut 2010, 21:38
Lokalizacja: Będzin

Post autor: waskivw » 07 lut 2010, 23:03

Moze masz rację ,w automatach nie siedze az tak mocno zeby radzić.Jeżdze juz drugim automatem i wiekszych problemów nie mam (oleje,filtryitp.) Zawsze kolega może zrobić diagnostykę u fachowców i wiedzieć na czym stoi.

SANT0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 672
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
Imię: Santos
Rocznik: 2000
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: SANT0 » 07 lut 2010, 23:11

Nie ujmując nikomu ale z tymi fachowcami bywa baaaaarrrdzo ciężko. Takie czasy...
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...

waskivw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 01 lut 2010, 21:38
Lokalizacja: Będzin

Post autor: waskivw » 07 lut 2010, 23:22

Fachowców jest sporo, cwaniaków też, dlatego sam naprawiam swoje samochody

Awatar użytkownika
KUNIAO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 30 sty 2010, 16:56
Lokalizacja: Marbella

Post autor: KUNIAO » 07 lut 2010, 23:22

według opisu pod nickiem to Krzysiek84 ma właśnie tiptronic więc jeżeli silnik ok to może to jednak skrzynia
przełącz skrzynie na manual i sprawdź czy silnik kręci wysoko na danym biegu a jeżeli tak to stawiam na skrzynie może trzeba olej i filtr wymienić i pomoże
pozdro <ok>
hobbysta

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja