[A6 C5 2,8 Quattro] brak mocy błagam o pomoc!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 94
- Rejestracja: 19 gru 2009, 09:49
- Lokalizacja: Tychy/Śląsk
[A6 C5 2,8 Quattro] brak mocy błagam o pomoc!
Witam klubowiczów, mam duzy problem z moją niunią, otóż przed remontem silnika auto nie chciało jechać więcej jak 190km/h teraz wymieniłem.
- cały rozrząd z pompą wody itd,
- planowane były głowice i wymienione prowadnice zaworów
- tłoki i blok silnika był "szlifowany"
- wymieniłem wszystkie uszczelki w silniku
- zregenerowane zostały napinacze łańcuchów faz rozrządu
- włożyłem strumienice zamiast katalizatorów
- i parę innych pierdółek
Generalnie teraz silnik na zimno ma kompresje 12 praktycznie na każdym cylindrze.
Przepływka jest sprawdzona działa wzorowo, w komputer zostały wgrane na nowo mapy itd generelnie cały system został nowy wgrany ,po pomiarach wszystkie podzespoły działają tak jak trzeba, ale auto nie jedzie więcej jak 200km/h co robić? kupe kasy włożyłem w to żeby było jak trzeba a t dupa, proszę o pomoc może ktoś z Was zajmuje się diagnostyką auta albo miał podobny problem?Acha narazie jeżdżę ciągle na benzynie. BÂŁAGAM POMÓÂŻCIE!
- cały rozrząd z pompą wody itd,
- planowane były głowice i wymienione prowadnice zaworów
- tłoki i blok silnika był "szlifowany"
- wymieniłem wszystkie uszczelki w silniku
- zregenerowane zostały napinacze łańcuchów faz rozrządu
- włożyłem strumienice zamiast katalizatorów
- i parę innych pierdółek
Generalnie teraz silnik na zimno ma kompresje 12 praktycznie na każdym cylindrze.
Przepływka jest sprawdzona działa wzorowo, w komputer zostały wgrane na nowo mapy itd generelnie cały system został nowy wgrany ,po pomiarach wszystkie podzespoły działają tak jak trzeba, ale auto nie jedzie więcej jak 200km/h co robić? kupe kasy włożyłem w to żeby było jak trzeba a t dupa, proszę o pomoc może ktoś z Was zajmuje się diagnostyką auta albo miał podobny problem?Acha narazie jeżdżę ciągle na benzynie. BÂŁAGAM POMÓÂŻCIE!
Quattro i długo długo nic 

czesc. Widze ze silnik został zrobiony na tiptop. Problem może byc w zle ustawionym rozrzadzie lub w zapłonie. powiec czy jak ostro cisniesz auto niema problemu z dławieniem sie? Zacznij od dobrego vagowania! Jeżeli w poblizu niema speca od diagnostyki udaj sie do aso podpiecie niepowinno byc drogie. Skoro piszesz ze zostały wgrane nowe mapy bład moze leżec po ich stronie. Zerknij też na droznosc katalizatorów.
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Wymienił katy na strumienice wiec to nie toMarnas pisze: Zerknij też na droznosc katalizatorów.

Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
Witam
Czytałem twoje wcześniejsze posty i doczytałem że przy wymianie oleju w skrzyni stwierdzono naciagniety łancuch w skrzyni , może to nie problem z silnikiem tylko z przeniesieniem napędu tzw (ślizganie) Sprawdz jakie masz obroty silnika gdy osiągasz te 190czy 200. Jaką masz skrzynie biegów TIP czy MULTI.Jamam 4-biegowego automata i 200 robie bez problemu.
Czytałem twoje wcześniejsze posty i doczytałem że przy wymianie oleju w skrzyni stwierdzono naciagniety łancuch w skrzyni , może to nie problem z silnikiem tylko z przeniesieniem napędu tzw (ślizganie) Sprawdz jakie masz obroty silnika gdy osiągasz te 190czy 200. Jaką masz skrzynie biegów TIP czy MULTI.Jamam 4-biegowego automata i 200 robie bez problemu.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 672
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
- Imię: Santos
- Rocznik: 2000
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Piaseczno
No właśnie myślę że to dobry trop.Ale to jest tylko auto a przez internet to można długo i namiętnie rozmawiać zanim się człowiek wstrzeli.
Ciekaw też jestem czy nie muli od samego dołu a może to problem z podciśnieniem do sterowanie zmiennym kolektorem ssącym bo pewnie większość zapomina o tym istotnym elemencie.
Ciekaw też jestem czy nie muli od samego dołu a może to problem z podciśnieniem do sterowanie zmiennym kolektorem ssącym bo pewnie większość zapomina o tym istotnym elemencie.
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...
Moż masz rację,lecz gdyby pompa nie wydalała to przy gwałtownym dodaniu gazu silnik by mulił,a kolega pisze że silnik chodzi ok,tylko nie rozwija odp. prędkości,błędów nie ma. Dziwi mnie sprawa tego wyciągniętego łańcucha bo kolega nie napisał jaką posiada skrzynie. Morze być tak że silnik kręci pod czerwone ,a skrzynia poślizguje (jak w maualach i braknie tych kilometrów)