
Jak w temacie, auto gaśnie na wysokich obrotach przy około 3,5 tys rpm... napiszę wszystko po kolei:
Problem polega na tym, że przeważnie na 3cim biegu w okolicach 3,5 tys rpm ale nie zawsze silnik po prostu GAÂŚNIE przy próbie zmiany biegu tzn generalnie po wciśnięciu sprzęgła. Później są wieeeeelkie kłopoty z jego odpaleniem.
Gdy próbuję go odpalić moje odczucie jest takie, że silnik nie dostaje jakby paliwa, wał się kręci z oporami i nie próbuje nawet zaskoczyć i tak kręcę 30 sek i nic, zero reakcji. Kolejna próba to kręcenie tym razem z gazem prawie w podłogę, silnik przez pierwsze 5 sek też jakby paliwa nie dostawał później zaczyna łapać na jednym cylindrze, później na drugim i wreszcie odpali normalnie. Dziś miałęm dwa razy taką sytuację raz przy zjeżdżaniu ze skrzyżowania przy zmianie biegu na wyższy po wysprzęgleniu silnik zdechł drugi raz na skrzyżowaniu ale już wiedziałem jak go odpalić (pedał gazu w podłogę i kręcę kilkanaście sek)
VAG nie wykazał żadnych błędów poza przeładowaniami - zaczął przełądowywać od około 2 miesięcy kiedy t okursuję miedzy domem a pracą około 1 km w 2 strony, przez około 2 miesiace praktycznie nigdzie nie jeździłem dalej żeby go przegonić... więc może to jest powodem? Dodam, że turbo masakrycznie ładuje, jakby N75 nie sterował nim. Kilkukrotne przegonienie dzisiejsze dało taki rezultat, że już turbawki nie odcina ale jest dalekie od ideału (podmieniałem zaworki N75 - nic to nie daje) Również sprawdzałe mimmobiliser i tam też nie ma żadnego błędu

Mało tego, podpiąłem VAGa i myśle zrobie logi a że drogi są śliskie jedynie główna droga jest czarna no to ja KRETYN w terenie zabudowanym ju ż na wylocie z miasta zacząłem logować.... i przy 130 km/h wyskakuje zza zaspy pan Policjant i halt. Na moje szczęście jeszcze suszarki nie zdążył rozłożyć i tylko pogroził mandatem i punktami i puścił mnie wolno :roll:
Jak się naładuje bateria w lapku wrzucę kilka logów. W grupie 011 turbina pompuje jak opętana wiec to może być przyczyną że silnik gaśnie ?
Dodam, że w listopadzie wymieniłem wszystkie filtry łącznie z filtrem paliwa, wiec raczej filtr odpada bo da się rozpędzić go nawet pod 4,3 tys rpm więc paliwo dochodzi...
Może ktoś spotkał się z takim problemem ?
Sorki jeśłi napisałem to bez ładu i składu ale jeszcze jestem wkurzony na A6

Mam logi szczątkowe (przez przygody z policją nie udało mi się zrobić dokładnie i wszystkiego także proszę o wyrozumiałość)
Grupa 000 BS
011 BS
003 (niestety te logi są złe gdyż nie dało się na tej drodze pogonić od 3go biegu od 1,5 tys rpm aż do końca więc wrzucam to co udało się zgrać

Tak samo 011 (ruch uliczny - nie ma warunków do logowania - ale wrzuciłem...)
LOGI 011 przed kilkukrotnym "przegonieniem" auta:
Po kilkukrotnym przegonieniu: