Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[C5 2.4]Problem z wysoka temp oleju

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
tommmy80
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 26 lut 2008, 00:37
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: U.K. - Donny

Post autor: tommmy80 » 23 cze 2008, 08:23

macieja910 pisze:tommmy80 no to czekamy na wyniki. A co do sprezania to musi byc dokladnie 10,5 : 1 ;-)

Dziekowka macieja910. Trzymajcie kciuki. Nie chce zeby to bylo cosik powaznego. Bo sie zalamie. Za duzo pecha z autami mialem.



Pozdrowki

[ Dodano: 2008-07-05, 21:05 ]
Witam wszystkich po dlugiej przerwie. Sorki ze nie pisalem wczesniej. W ten weekend znalazlem czas zeby sprawdzic cisnienie na garach.
macieja910 pisze:tommmy80 no to czekamy na wyniki. A co do sprezania to musi byc dokladnie 10,5 : 1 ;-)

macieja910 powiedz skad wiesz ze na pewno jest 10.5 bara na cylindrze :?: :?:
Tak tylko pytam bo jezeli te 10.5 fatycznie ma byc to mam cos zje...ne. Na tej stronce znalazlem ta sama informacje:

http://www.drive.com.au/used/search/det ... mode=Specs

a moje wyniki sa nastepujace - od razu mowie POMOZCIE :!: :!: :!: :!:


1 cylinder 13 barow
2 cylinder 13 barow
3 cylinder 12.5 barow
4 cylinder 12.5 barow
5 cylinder 12.5 barow
6 cylinder 13 barow

Krecilem silnik tak gdzies na ok. 5 sekund zeby nabral cisnienie. Silnik byl rozgrzany wczesniej. Chodzil ok. 10 min zanim zabralem sie za sprawdzanie.

Takze widac ze jest duze odbicie od tej kompresji co Ty macieja910 mowisz. Ale na tym wskazniku "zielone pole" to bylo od 10 - 14 barow takze oglupialem teraz.
Bez obrazy macieja910 - nie mowie ze nie masz racji - tak tylko stwierdzam fakty.
Jeszcze raz dzieki za ta informacje.



Sami zobaczcie zdjecie kompresomierza.
pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce

macieja910

Post autor: macieja910 » 10 lip 2008, 11:34

tommmy80 ja informacje o tym jakie cisnienie powinno byc wzialem z pliku SSP (jest w dziale download). Sam nigdy nie ierzylem cisnienia na tlokach u siebie ale chyba bede musial toz robic zobaczymy co u mnie wyjdzie i porownamy :-)

Awatar użytkownika
tommmy80
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 26 lut 2008, 00:37
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: U.K. - Donny

Post autor: tommmy80 » 10 lip 2008, 17:47

No to umieram z ciekawosci. Daj znac co Tobie wyjdzie.

Pozdro
pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce

astma
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 01 maja 2008, 12:10
Lokalizacja: OleSnica

Post autor: astma » 11 lip 2008, 15:11

Podjadę dzis do mechanika to z nim skonsultuję

[ Dodano: 2008-07-11, 21:17 ]
Mechanior mówi ze temperatura oleju może dochodzic do120 stopni w zależności od warunków w jakich jedziesz. Co do ciśnienia nie potrafił określic bez książki a w nią nie mniał czasu spojrzec. Jutro i dam znac. Nara.

Awatar użytkownika
tommmy80
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 26 lut 2008, 00:37
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: U.K. - Donny

Post autor: tommmy80 » 11 lip 2008, 22:09

Siemka. Dzieki za odpowiedz.
astma pisze:Podjadę dzis do mechanika to z nim skonsultuję

[ Dodano: 2008-07-11, 21:17 ]
Mechanior mówi ze temperatura oleju może dochodzic do120 stopni w zależności od warunków w jakich jedziesz.

Jak bedziesz u mechanika to jak mozesz spytaj sie go czy te 120 stopni to jest dobra temp. i co oznaczaja "warunki w jakich jezdze" - chodzi Ci czy to jest lato, zima, itd.

Pozdro i czekam na odp

Narka
pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce

Awatar użytkownika
arturro_A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 07 lut 2008, 20:16
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: B-stok

Post autor: arturro_A6 » 11 lip 2008, 22:38

tommmy80 pisze:i co oznaczaja "warunki w jakich jezdze" - chodzi Ci czy to jest lato, zima, itd.
sadze ze chodzi o warunki czy jedziesz spokojnie po miescie czy np. pedal w podlodze na autobahnie, czyli o predkosc obrotowa silnika.

Dominio2.8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 181
Rejestracja: 27 gru 2007, 18:54
Lokalizacja: PETERBOROUGH

Post autor: Dominio2.8 » 12 lip 2008, 01:32

Ciśnienie na tłokach sprawdza się na rozgrzanym silniku bo jest oczywiste że na zimnym pokaże mniejsze ciśnienie , niektórzy mechanicy wpuszczają na każdy cylinder oleju troche aby się uszczelnił jak są podejrzenia ze ma zbyt niskie ciśnienie i zdiagnozować czy to zaworki czy tłoczek przepuszcza , jak masz 13 czy 12,5 to się powinieneś cieszyć, w książce podają dolną granice czyli 10,5 jeśli masz poniżej to już remoncik trzeba zaworki albo tłoczek :-? Pozdrawiam
AUDI A6 Z KIERA Z PRAWEJ STRONY www. a6 uk.pl

astma
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 01 maja 2008, 12:10
Lokalizacja: OleSnica

Post autor: astma » 12 lip 2008, 18:37

Sorki nie wyrobiłem się ( praca ). Temperatura zależy od prędkości, czy wleczesz się przez miasto , trasa w górach czyli wszędzie tam gdzie niema dobrego chłodzenia lub silnik ciężej pracuje.

Qris

Post autor: Qris » 13 lip 2008, 01:17

Ale to dziwne tyć jak auto żre olej to coś jest przecież nie tak... Kolega stronke wcześniej napisał o 0.5L na 1000km... Mi przez 2 tyś używania nie zjadło nic...

macieja910

Post autor: macieja910 » 13 lip 2008, 22:43

Qris ale ty masz zupelnie inny silnik. To byla mowa o V6 Audi a nie o 1,8. V6 maja to do siebie ze troche oleju zawsze biora i to nie jest nic dziwnego. Ale mi 0,5 L na 1000 napewno nie zjada. Jak narazie od przegladu przejechalem 4 tys km i dolalem moze mniej niz 0,5 L

Awatar użytkownika
tommmy80
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 26 lut 2008, 00:37
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: U.K. - Donny

Post autor: tommmy80 » 14 lip 2008, 06:59

Dominio2.8 pisze:Ciśnienie na tłokach sprawdza się na rozgrzanym silniku bo jest oczywiste że na zimnym pokaże mniejsze ciśnienie
Wlasnie tak zrobilem - silnik chodzil ok. 10 min zanim zaczalem sprawdzac cisnienie.
Dominio2.8 pisze:jak masz 13 czy 12,5 to się powinieneś cieszyć, w książce podają dolną granice czyli 10,5 jeśli masz poniżej to już remoncik trzeba zaworki albo tłoczek :-? Pozdrawiam
Dzieki Dominio2.8 troszku mnie pocieszyles z tym cisnieniem. Ale i tak ten olej mnie wk...ia. Naprawde nie moge uwierzyc ze tak jest. Ktos mi juz powiedzial - posiadacz tej samej audiczki, z tym samym silnikiem i powerem ze na drodze do polski nie zjadlo oleju nic a nic.
macieja910 pisze: Ale mi 0,5 L na 1000 napewno nie zjada. Jak narazie od przegladu przejechalem 4 tys km i dolalem moze mniej niz 0,5 L
Widzisz macieja910 - przy takich proporcjach to jeszcze sie zgodze - ja mam 2 razy tyle :cry: albo mialem bo albo jestem teraz przeczulony albo mi sie zdaje ale chyba bierze mniej. Sam nie wiem. Moze jakies pierscienie puscily i nie ciagnie tego oleju tak bardzo. Wiem bredze. Tak czy siak zalamka :cry:

Sprawa z cisnieniem chyba wyjasniona. Jeszcze tylko zuzycie oleju zmniejszyc "jakos" i bede spokojniejszy.



Dzieki Wam wszystkich za odpowiedzi.
POZDRO
pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga