Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6C6] Tuning mechaniczy czy warto?

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Dany
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 43
Rejestracja: 02 wrz 2009, 09:31
Lokalizacja: Kraków

[A6C6] Tuning mechaniczy czy warto?

Post autor: Dany » 28 sty 2010, 16:19

Zastanawiam się nad podrasowaniem mojego Audi 3.0 TDI. ma przejechane 135 tys. i zastanawiam czy czy nie odbije się to w jakiś negatywny sposób na silniku czy też innych częściach?
Robił już ktoś takie doświadczenia? I z jakim skutkiem?

cameleon741

Post autor: cameleon741 » 28 sty 2010, 17:44

Dany, a w jaki sposób zamierzasz podrasować swoje autko ? :lol:

Dany
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 43
Rejestracja: 02 wrz 2009, 09:31
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Dany » 28 sty 2010, 18:22

W Passacie wrzuciłem chip tunning w V-tech z 152 było na hamowni 183 :) no i teraz mam podobny zamiar. Z tym, że Passat miał wtedy przejechane 20 tys.
Więc mam dylemat ?!

Awatar użytkownika
BARTEKFLO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 24 sty 2010, 17:31
Lokalizacja: 3city

Post autor: BARTEKFLO » 03 lut 2010, 17:02

ja słyszałem że 3.0 tdi się nie opłaca wzmacniać ponieważ i tak ma dobra moc i moment po chipie uzyskasz 285 km i 550Nm a masz 233 km i 450Nm a po drugie to ponoć tiptronic nie wytrzymuje tego momentu czyli 550Nm czy to prawda?? :mrgreen:

Awatar użytkownika
stifii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 11 paź 2009, 02:17
Imię: Tadeusz
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: kuj-pom
Kontakt:

Post autor: stifii » 03 lut 2010, 17:53

BARTEKFLO pisze:ja słyszałem że 3.0 tdi się nie opłaca wzmacniać ponieważ i tak ma dobra moc i moment po chipie uzyskasz 285 km i 550Nm a masz 233 km i 450Nm a po drugie to ponoć tiptronic nie wytrzymuje tego momentu czyli 550Nm czy to prawda?? :mrgreen:
Wytzrymuje;)
Jak najbardziej polecam chipa. Byle nie w v techu;)

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 04 lut 2010, 15:21

rob chipa nawet sie nei zastanawiaj
bo bedziesz sobie plul w brode czemu tak pozno zrobiles

jak dla mnie chip w tdi to tak jak po zakupie wymiana oleju <ok>

Dany
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 43
Rejestracja: 02 wrz 2009, 09:31
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Dany » 17 cze 2011, 06:47

W sumie nie zdążyłem zrobić w poprzedniej A6 ale nowa już ma ok 280 :) Ale zapiernicza :)

dankan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 249
Rejestracja: 25 sty 2010, 09:58
Lokalizacja: Białystok

Post autor: dankan » 22 cze 2011, 10:46

stifii pisze:
BARTEKFLO pisze:ja słyszałem że 3.0 tdi się nie opłaca wzmacniać ponieważ i tak ma dobra moc i moment po chipie uzyskasz 285 km i 550Nm a masz 233 km i 450Nm a po drugie to ponoć tiptronic nie wytrzymuje tego momentu czyli 550Nm czy to prawda?? :mrgreen:
Wytrzymuje;)
Jak najbardziej polecam chipa. Byle nie w v techu;)
Witaj
U mnie jest 286 KM 593 NM i nic się nie dzieje zapi*** jak ta lala !!!!
Ps.
Ostatnie modyfikacje właśnie zostały przeprowadzone teraz na hamownie zajadę i ostatecznie będę już wiedział co wyszło czy będzie czy już tyle mam :)P 300KM i 610KM !
Ostatnio zmieniony 23 cze 2011, 11:15 przez dankan, łącznie zmieniany 1 raz.
MOTOR ASB
TURBO GTB 2562
315PS 655NM

Club RS6

Post autor: Club RS6 » 23 cze 2011, 00:52

dankan pisze:
stifii pisze:
BARTEKFLO pisze:ja słyszałem że 3.0 tdi się nie opłaca wzmacniać ponieważ i tak ma dobra moc i moment po chipie uzyskasz 285 km i 550Nm a masz 233 km i 450Nm a po drugie to ponoć tiptronic nie wytrzymuje tego momentu czyli 550Nm czy to prawda?? :mrgreen:
Wytrzymuje;)
Jak najbardziej polecam chipa. Byle nie w v techu;)
Witaj
U mnie jest 286 KM 593 NM i nic się nie dzieje zapierdala jak ta lala !!!!
Ps.
Ostatnie modyfikacje właśnie zostały przeprowadzone teraz na hamownie zajadę i ostatecznie będę już wiedział co wyszło czy będzie czy już tyle mam :)P 300KM i 610KM !
Zdecyduj sie czy bedziesz mial 300km czy 610 :)

dankan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 249
Rejestracja: 25 sty 2010, 09:58
Lokalizacja: Białystok

Post autor: dankan » 23 cze 2011, 12:10

wojoo pisze:
dankan pisze:
stifii pisze: Wytrzymuje;)
Jak najbardziej polecam chipa. Byle nie w v techu;)
Witaj
U mnie jest 286 KM 593 NM i nic się nie dzieje zapierdala jak ta lala !!!!
Ps.
Ostatnie modyfikacje właśnie zostały przeprowadzone teraz na hamownie zajadę i ostatecznie będę już wiedział co wyszło czy będzie czy już tyle mam :)P 300KM i 610KM !
Zdecyduj sie czy bedziesz mial 300km czy 610 :)
610 to NM czasami trzeba się domyślić co z czym ile jeśli 300KM to z 610 NM !!!!
MOTOR ASB
TURBO GTB 2562
315PS 655NM

Club RS6

Post autor: Club RS6 » 23 cze 2011, 12:14

dankan pisze:
wojoo pisze:
dankan pisze: Witaj
U mnie jest 286 KM 593 NM i nic się nie dzieje zapierdala jak ta lala !!!!
Ps.
Ostatnie modyfikacje właśnie zostały przeprowadzone teraz na hamownie zajadę i ostatecznie będę już wiedział co wyszło czy będzie czy już tyle mam :)P 300KM i 610KM !
Zdecyduj sie czy bedziesz mial 300km czy 610 :)
610 to NM czasami trzeba się domyślić co z czym ile jeśli 300KM to z 610 NM !!!!
Liczyłem ze masz większe ambicje i celujesz w 610km <lol>

Awatar użytkownika
Yarecki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 102
Rejestracja: 20 wrz 2010, 20:34
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Yarecki » 23 cze 2011, 12:19

BARTEKFLO pisze:ja słyszałem że 3.0 tdi się nie opłaca wzmacniać ponieważ i tak ma dobra moc i moment po chipie uzyskasz 285 km i 550Nm a masz 233 km i 450Nm a po drugie to ponoć tiptronic nie wytrzymuje tego momentu czyli 550Nm czy to prawda?? :mrgreen:
Wg kolegi to jest mały przyrost mocy? Może na papierze, ale to co się jeszcze liczy to przebieg wykresu mocy/momentu do obrotów silnika. U mnie np w serii było widać jak mu zaczyna brakować momentu przy 3400-3500 obr/min. Teraz ładnie ciągnie do ok 4100 obr/min. I wg mnie to właśnie o to chodzi w chip tuningu. Dlaczego nie korzystać z możliwości drzemiących w silniku?
Post ten wyraża opinie autora w dniu dzisiejszym. Nie może on być wykorzystany przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani innym następującym po nim dniu. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany
poglądów, bez podawania przyczyny.

dankan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 249
Rejestracja: 25 sty 2010, 09:58
Lokalizacja: Białystok

Post autor: dankan » 23 cze 2011, 12:41

wojoo pisze:
dankan pisze:
wojoo pisze:
Zdecyduj sie czy bedziesz mial 300km czy 610 :)
610 to NM czasami trzeba się domyślić co z czym ile jeśli 300KM to z 610 NM !!!!
Liczyłem ze masz większe ambicje i celujesz w 610km <lol>
600KM to trzeba zakuć silnik i skrzynie od rs 6 założyć aby to się trzymało kupy !!!

Ps. za duże koszty już lepiej kupić nowego allroada i tamtego podkręcić nowa a6 ma 313KM i 650Nm na serii z dwiema turbinami .To ile by miała jak bym dwie turbiny przerobił wydech,program,filtry,IC :) 400KM no dobra 450 KM :)
MOTOR ASB
TURBO GTB 2562
315PS 655NM

janusz1980
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 25 cze 2011, 08:31
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: janusz1980 » 25 cze 2011, 08:51

Mój znajomy robił Chipa w Ciechanowie na hamowni 4x4 i wyszło mu 285KM i 540Nm.
Auto teraz lata i mniej pali. Już rok jeździ i nic się nie dzieje. Obrazek

Dany
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 43
Rejestracja: 02 wrz 2009, 09:31
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Dany » 26 cze 2011, 10:05

Modyfikacja programu,od samego początku:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja