[a6 c5 2.4 AML] HID jaki zestaw kupić?
[a6 c5 2.4 AML] HID jaki zestaw kupić?
Witam! Chciałbym aby ktoś rozeznany w tym temacie pomógł mi wybrać dobry zestaw hid, tzn. taki który będzie odpowiedni do mojej Audiczki z 2001r przed liftem. jakiej temp. itp.
Przeglądałem :shock: Allegro i jest tego tak dużo że nie wiem co kupić :?: Z góry dzięki.
Pozdrawiam!
Przeglądałem :shock: Allegro i jest tego tak dużo że nie wiem co kupić :?: Z góry dzięki.
Pozdrawiam!
- K@MiL
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 544
- Rejestracja: 20 wrz 2008, 13:52
- Imię: Kamil
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: 3Miasto
- Kontakt:
ÂŻółty, jako szanujący się użytkownik AUDI to proszę Cię nie montuj czegoś takiego jak HIDy!! Lepiej tak jak radzi Tobie kolega budzik, kompletuj sobie powoli całość do ksenonów (nie piszemy tego przez :!: X :!:) i to zamontuj. Tymi HIDami to tylko będziesz ludzi denerwował jadących z naprzeciwka i na odholowanie auta się narażasz...
Zauwazcie tylko subtelna roznice: komplet ori xenonow, razem ze spryskiwaczami, poziomowaniem, zderzakiem lub jego przerobka to ok. 3000 PLN. HIDy to wydatek 300 PLN.
Co do mitow i opini nt. HIDow to powiem tak: zalozylem w zeszlym miesiacu przed wyjazdem w dluzsza trase. Barwa 4300K. Prosto z warsztatu pojechalem na stacje diagnostyczna, na regulacje swiatel. Przez nastepne 2 dni przejechalem jakies 700 km po Polsce. W dzien i w nocy. NIKT mi nie mrugnal. Od tego czasu zrobilem kolejne kilkaset km, zero obiekcji od innych uzytkownikow ruchu. Jesli chodzi o widocznosc, roznica kolosalna.
Co do legalnosci, slyszalem juz tyle opini, ze to nie na moja glowe. Jedni mowia, ze to legalne, inni wrecz przeciwnie. I oczywiscie obie strony podpieraja sie stosownymi przepisami. Powiem tak: mam to w d... Wole zaplacic raz - dwa razy do roku mandat, lub zrobic dodatkowe badania techniczne, niz potracic pijaczka przy drodze, lub urwac zawieszenie na dziurach z powodu slabego oswietlenia.
Co do mitow i opini nt. HIDow to powiem tak: zalozylem w zeszlym miesiacu przed wyjazdem w dluzsza trase. Barwa 4300K. Prosto z warsztatu pojechalem na stacje diagnostyczna, na regulacje swiatel. Przez nastepne 2 dni przejechalem jakies 700 km po Polsce. W dzien i w nocy. NIKT mi nie mrugnal. Od tego czasu zrobilem kolejne kilkaset km, zero obiekcji od innych uzytkownikow ruchu. Jesli chodzi o widocznosc, roznica kolosalna.
Co do legalnosci, slyszalem juz tyle opini, ze to nie na moja glowe. Jedni mowia, ze to legalne, inni wrecz przeciwnie. I oczywiscie obie strony podpieraja sie stosownymi przepisami. Powiem tak: mam to w d... Wole zaplacic raz - dwa razy do roku mandat, lub zrobic dodatkowe badania techniczne, niz potracic pijaczka przy drodze, lub urwac zawieszenie na dziurach z powodu slabego oswietlenia.
diabel, popieram w 100%.
tutaj drobna polemika odnośnie xenonów:
a6-avant-xenony-vt17227.htm?highlight=#185372
tutaj drobna polemika odnośnie xenonów:
a6-avant-xenony-vt17227.htm?highlight=#185372
Tata - 80 B4 SEDAN 1Z + A6 C5 SEDAN AWX
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
- Forum A6 C4
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1681
- Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
- Imię: A6 C4 Forum
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki / Filipów
budzik, taka informacja dla Ciebie, samochody które nie miały fabrycznych ksenonów maja obok włącznika świateł ręczną regulację wysokości świateł, więc dociążony tył nie stanowi żadnego problemu o ile kierowca jest "myślący" i ustawi światła odpowiednio niżej. Zresztą na zwykłych żarówkach jak przy dociążonym tyle nie ustawi niżej świateł, to taki delikwent też Cię oślepi. :-P
Tata - 80 B4 SEDAN 1Z + A6 C5 SEDAN AWX
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
popieram Budzika
przy ksenonie: obowiązkowe samopoziomowanie oraz spryskiwacze.
prz HID oprócz tego że jakość i trwałość marna to jeszcze:
- problemy z przeglądem, mandaty, odbiór dowodu rejestracyjnego, dodatkowe badania techniczne, zwarcie instalacji, problemy z kompem itd....
przerabiałem ten temat w Passacie i nie polecam
przy ksenonie: obowiązkowe samopoziomowanie oraz spryskiwacze.
prz HID oprócz tego że jakość i trwałość marna to jeszcze:
- problemy z przeglądem, mandaty, odbiór dowodu rejestracyjnego, dodatkowe badania techniczne, zwarcie instalacji, problemy z kompem itd....
przerabiałem ten temat w Passacie i nie polecam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 745
- Rejestracja: 13 paź 2008, 19:58
- Imię: Robert
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Trójmiasto
Kierowca z zalozenia powinien byc myślący....Buczek pisze:budzik, taka informacja dla Ciebie, samochody które nie miały fabrycznych ksenonów maja obok włącznika świateł ręczną regulację wysokości świateł, więc dociążony tył nie stanowi żadnego problemu o ile kierowca jest "myślący" i ustawi światła odpowiednio niżej. Zresztą na zwykłych żarówkach jak przy dociążonym tyle nie ustawi niżej świateł, to taki delikwent też Cię oślepi. :-P
--
Pełne ambiente QQ2
HeadUp KS1
Fotochrom 5SJ
Homelink VC1
Elektryczna pokrywa 4E7
Pełne ambiente QQ2
HeadUp KS1
Fotochrom 5SJ
Homelink VC1
Elektryczna pokrywa 4E7
- krzycho0110
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 298
- Rejestracja: 27 wrz 2008, 09:54
- Lokalizacja: Śląsk
W poprzednim aucie (s4) miałem hidy przez rok ,byłem bardzo zadowolony i nie miałem problemów z tego powodu ,ale zawsze ustawiałem światła na -1 lub -2 nigdy nie jeździłem na 0 (chodzi o tą ręczną regulacje) wiem wiem ze to wbrew przepisom ale byłem szczęśliwy
,wg mnie podstawa to soczewka i max barwa 6000k(najlepiej 4300) ,oczywiście pełno jest tych "bez mózgów " co pakuje xenon do H4 >no takiego to zaj...ć
,po prostu jak były po 700zł to jeszcze nie było wysypu ,a teraz sprzedają po ~200zł to wiadomo .............


Panowie fajna dyskusja, teraz do sedna sprawy pytanie do posiadaczy hid, który zestaw wybrać z Allegro :?: jest tego tak dużo że nie wiem, jakiej temp.itp. Prosiłbym o linka z aukcji.
Niestety nie doczekałem się odzewu, więc znalazłem i kupiłem taki zestaw http://www.allegro.pl/item897094235_hid ... ybnik.html
Może ktoś z was posiadaczy Hidów ma taki zestaw i czy jest dobry :?:
Pozdrawiam!!!
Niestety nie doczekałem się odzewu, więc znalazłem i kupiłem taki zestaw http://www.allegro.pl/item897094235_hid ... ybnik.html
Może ktoś z was posiadaczy Hidów ma taki zestaw i czy jest dobry :?:
Pozdrawiam!!!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 682
- Rejestracja: 06 lis 2009, 23:48
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 1996
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
Podobnież fizycznie udowownione jest, że najskuteczniejszym światłem jest to o barwie temperaturowej 4300K - 6000K. Emituje ono ok. 3200 Lumenów.(gdzie żarówka zwykła halogenowa ma ok. 1200 lumenów).
Producenci samochodów do 2000 roku wyposażali auta w barwę 4300K, natomiast od roku 2000 reflektory wyposażają w palniki 6000K. Więc twój zestaw będzie ok
ÂŚwiatło 6000K dzięki delikatnej poświecie niebieskiej barwy jest bardziej przyjemne dla ludzkiego oka - oddaje barwę światła dziennego.I jeżeli dobrze sobie ustawisz światła to nikogo nie oślepisz. :-D
ja np mam cos takiego :
http://moto.allegro.pl/item893894979_xe ... rakow.html
Producenci samochodów do 2000 roku wyposażali auta w barwę 4300K, natomiast od roku 2000 reflektory wyposażają w palniki 6000K. Więc twój zestaw będzie ok

ÂŚwiatło 6000K dzięki delikatnej poświecie niebieskiej barwy jest bardziej przyjemne dla ludzkiego oka - oddaje barwę światła dziennego.I jeżeli dobrze sobie ustawisz światła to nikogo nie oślepisz. :-D
ja np mam cos takiego :
http://moto.allegro.pl/item893894979_xe ... rakow.html
A teraz prędko! Zanim dotrze do nas, że to bez sensu...