Witam.
Jestem posiadaczem silnika AFN i od pewnego czasu, kilkakrotnie przytrafiło mi się co ś takiego: w czasie jazdy, silnik traci moc, przełącza się (jak podejrzewam) w tryb awaryjny, nie ma przyspieszenia, obroty dochodzą do 3000 i koniec. ÂŻeby auto rozpędzić trzeba 30 km prostej albo 3 km z górki. Sytuacja znika po zatrzymaniu się i ponownym odpaleniu silnika. Wczoraj, spadek mocy zniknął dopiero po drugiej próbie "zresetowania" motoru. Czy może mieć to związek z temperaturą - zaczęło się to pojawiać od początku zimy. Mam problemy z odpalaniem przy dużych mrozach, więc podejrzewam "kończące" się świece, ale wydaje mi się że nie ma to wpływu na ten problem. Co ciekawe, pojawia się on już w czasie jazdy, nie bezpośrednio po odpaleniu. Co to może być? EGR? Przepływomierz? Czy ktoś z Was może mi polecić jaki kabel powinienem kupić aby samodzielnie podłączyć się do VAG-a? Dzięki z góry za wszelkie rady i pomoc.
[A6 C5 1,9 AFN] Tryb awaryjny? Co to ?
[A6 C5 1,9 AFN]
Wpisywałem w wyszukiwarce podobne problemy i nic nie znalazłem - nie mam możliwości przeglądnięcia całego forum - liczyłem, że ktoś z Was poda mi jakiś link, który zna, który z kolei pomoże mi szukać rozwiązania.
Poza tym, zamiast pisać, że coś o kablach jest w dziale Diagnostyka, można powiedzieć np. kup kabel XYZ-1234 - jest najlepszy i w 1 minutę problem byłby rozwiązany. Czemu zawsze odpisuje się, że problem był już 30 razy omawiany na forum zamiast raz - dwa, jednym zdaniem pomóc. Przez ileś lat działalności forum podejrzewam, że każdy problem był już omawiany i po trzecim roku istnienia można byłoby dział techniczny zamknąć i wykorzystywać tylko jako już istniejący zbiór danych , bez możliwości nowych wpisów i pytań, bo przecież "ten temat był już omawiany..." Szukałem podobnych problemów i nie znalazłem odpowiedzi, stąd moje pytanie. Jeżeli komuś się nie chce pomagać to po prostu nic nie pisze - oszczędzi trochę czasu sobie i mi.
Dzięki wielkie jeszcze raz z góry temu komuś kto zdecyduje mi się "naprawdę" pomóc znaleźć usterkę
Poza tym, zamiast pisać, że coś o kablach jest w dziale Diagnostyka, można powiedzieć np. kup kabel XYZ-1234 - jest najlepszy i w 1 minutę problem byłby rozwiązany. Czemu zawsze odpisuje się, że problem był już 30 razy omawiany na forum zamiast raz - dwa, jednym zdaniem pomóc. Przez ileś lat działalności forum podejrzewam, że każdy problem był już omawiany i po trzecim roku istnienia można byłoby dział techniczny zamknąć i wykorzystywać tylko jako już istniejący zbiór danych , bez możliwości nowych wpisów i pytań, bo przecież "ten temat był już omawiany..." Szukałem podobnych problemów i nie znalazłem odpowiedzi, stąd moje pytanie. Jeżeli komuś się nie chce pomagać to po prostu nic nie pisze - oszczędzi trochę czasu sobie i mi.
Dzięki wielkie jeszcze raz z góry temu komuś kto zdecyduje mi się "naprawdę" pomóc znaleźć usterkę

[A6 C5 1,9 AFN]
O kablach - faktycznie - można łatwo znaleźć, jednakże dla mnie najważniejszy jest problem braku mocy. Wątek kabla była niejako Post scriptum. Proszę o pomoc z znalezieniem odpowiedzi związanej z trybem awaryjnym . Dużo znalazłem ale w związku z silnikiem 2,5, a nie 1,9, stąd moja prośba o pomoc. No ale cóż, skoro wszyscy wiedzą gdzie jest, ale nie powiedzą,
to trudno... Będę grzebał 1,5 godziny sam, może znajdę... Dzięki

- alukard
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1283
- Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
- Imię: Audi A6 Jacek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Żywiec
Re: [A6 C5 1,9 AFN]
tak trzymaj :mrgreen:batopl pisze: Będę grzebał 1,5 godziny sam, może znajdę... Dzięki
search.htm/844295101?sid=3257ef58d2ac70 ... 0c&start=0
masz zawężone tylko do AFN

[ Dodano: 2010-01-30, 12:33 ]
zreszta w pierwszej odpowiedzi
napisalem ci co moze byc
a jak przeczytasz te posty to dojdziesz i tak do wniosku ze bez logow do niczego nie dojdziesz

Prawdopodobna przyczyna i jej rozwiązanie masz tutaj : a6-c5-19-tdi-utrata-mocy-powyzej-3000obr-min-vt2020.htm