Witam. 
Jestem posiadaczem silnika AFN i od pewnego czasu, kilkakrotnie przytrafiło mi się co ś takiego: w czasie jazdy, silnik traci moc, przełącza się (jak podejrzewam) w tryb awaryjny, nie ma przyspieszenia, obroty dochodzą do 3000 i koniec. ÂŻeby auto rozpędzić trzeba 30 km prostej albo 3 km z górki. Sytuacja znika po zatrzymaniu się i ponownym odpaleniu silnika. Wczoraj, spadek mocy zniknął dopiero po drugiej próbie "zresetowania" motoru. Czy może mieć to związek z temperaturą - zaczęło się to pojawiać od początku zimy. Mam problemy z odpalaniem przy dużych mrozach, więc podejrzewam "kończące" się świece, ale wydaje mi się że nie ma to wpływu na ten problem. Co ciekawe, pojawia się on już w czasie jazdy, nie bezpośrednio po odpaleniu. Co to może być? EGR? Przepływomierz? Czy ktoś z Was może mi polecić jaki kabel powinienem kupić aby samodzielnie podłączyć się do VAG-a? Dzięki z góry za wszelkie rady i pomoc.
			
			
									
									
						[A6 C5 1,9 AFN] Tryb awaryjny? Co to ?
[A6 C5 1,9 AFN]
Wpisywałem w wyszukiwarce podobne problemy i nic nie znalazłem - nie mam możliwości przeglądnięcia całego forum - liczyłem, że ktoś z Was poda mi jakiś link, który zna, który z kolei pomoże mi szukać rozwiązania. 
Poza tym, zamiast pisać, że coś o kablach jest w dziale Diagnostyka, można powiedzieć np. kup kabel XYZ-1234 - jest najlepszy i w 1 minutę problem byłby rozwiązany. Czemu zawsze odpisuje się, że problem był już 30 razy omawiany na forum zamiast raz - dwa, jednym zdaniem pomóc. Przez ileś lat działalności forum podejrzewam, że każdy problem był już omawiany i po trzecim roku istnienia można byłoby dział techniczny zamknąć i wykorzystywać tylko jako już istniejący zbiór danych , bez możliwości nowych wpisów i pytań, bo przecież "ten temat był już omawiany..." Szukałem podobnych problemów i nie znalazłem odpowiedzi, stąd moje pytanie. Jeżeli komuś się nie chce pomagać to po prostu nic nie pisze - oszczędzi trochę czasu sobie i mi.
Dzięki wielkie jeszcze raz z góry temu komuś kto zdecyduje mi się "naprawdę" pomóc znaleźć usterkę
			
			
									
									
						Poza tym, zamiast pisać, że coś o kablach jest w dziale Diagnostyka, można powiedzieć np. kup kabel XYZ-1234 - jest najlepszy i w 1 minutę problem byłby rozwiązany. Czemu zawsze odpisuje się, że problem był już 30 razy omawiany na forum zamiast raz - dwa, jednym zdaniem pomóc. Przez ileś lat działalności forum podejrzewam, że każdy problem był już omawiany i po trzecim roku istnienia można byłoby dział techniczny zamknąć i wykorzystywać tylko jako już istniejący zbiór danych , bez możliwości nowych wpisów i pytań, bo przecież "ten temat był już omawiany..." Szukałem podobnych problemów i nie znalazłem odpowiedzi, stąd moje pytanie. Jeżeli komuś się nie chce pomagać to po prostu nic nie pisze - oszczędzi trochę czasu sobie i mi.
Dzięki wielkie jeszcze raz z góry temu komuś kto zdecyduje mi się "naprawdę" pomóc znaleźć usterkę

[A6 C5 1,9 AFN]
O kablach - faktycznie - można łatwo znaleźć, jednakże dla mnie najważniejszy jest problem braku mocy. Wątek kabla była niejako Post scriptum. Proszę o pomoc z znalezieniem odpowiedzi związanej z trybem awaryjnym . Dużo znalazłem ale w związku z silnikiem 2,5, a nie 1,9, stąd moja prośba o pomoc. No ale cóż, skoro wszyscy wiedzą gdzie jest, ale nie powiedzą,  to trudno... Będę grzebał 1,5 godziny sam, może znajdę... Dzięki
 to trudno... Będę grzebał 1,5 godziny sam, może znajdę... Dzięki
			
			
									
									
						 to trudno... Będę grzebał 1,5 godziny sam, może znajdę... Dzięki
 to trudno... Będę grzebał 1,5 godziny sam, może znajdę... Dzięki- alukard
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 1283
- Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
- Imię: Audi A6 Jacek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Żywiec
Re: [A6 C5 1,9 AFN]
tak trzymaj :mrgreen:batopl pisze: Będę grzebał 1,5 godziny sam, może znajdę... Dzięki
search.htm/844295101?sid=3257ef58d2ac70 ... 0c&start=0
masz zawężone tylko do AFN
 
 [ Dodano: 2010-01-30, 12:33 ]
zreszta w pierwszej odpowiedzi
napisalem ci co moze byc
a jak przeczytasz te posty to dojdziesz i tak do wniosku ze bez logow do niczego nie dojdziesz

Prawdopodobna przyczyna i jej rozwiązanie masz tutaj : a6-c5-19-tdi-utrata-mocy-powyzej-3000obr-min-vt2020.htm
			
			
									
									
						 
							










 
 
