Po myciu zauważyłem że na przednim zderzaku, mam matową plamę średnicy 5-7cm, po dokładnym przyjrzeniu okazało się że zdarł się klar
[A6 C5] zdarty klar - lakier bezbarwny
-
marcin290890
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 259
- Rejestracja: 16 mar 2009, 12:02
- Lokalizacja: Płock
[A6 C5] zdarty klar - lakier bezbarwny
witam, nareszcie trochę cieplej wiec postanowiłem pojechać na myjnie i w końcu umyć auto...
Po myciu zauważyłem że na przednim zderzaku, mam matową plamę średnicy 5-7cm, po dokładnym przyjrzeniu okazało się że zdarł się klar
. Jakie są ewentualne koszty naprawy-lakierowania?? Czy trzeba malować cały zderzak? Wolałbym tego uniknąć aczkolwiek podejrzewam że palma z czasem będzie się powiększać...
, hmmm z góry dzięki za odp.
Po myciu zauważyłem że na przednim zderzaku, mam matową plamę średnicy 5-7cm, po dokładnym przyjrzeniu okazało się że zdarł się klar
-
Darek 2.5tdi
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 251
- Rejestracja: 06 mar 2008, 15:30
- Imię: Radosław
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 136KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa/Kutno
-
marcin290890
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 259
- Rejestracja: 16 mar 2009, 12:02
- Lokalizacja: Płock
-
Silwer0803
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 48
- Rejestracja: 15 sty 2010, 19:01
- Lokalizacja: dolny śląsk
witm jak kolega powiedział:
lepiej jest pomalować cały zderzak unikniesz cieni a lakiernik i tak policz sobie za element
Darek 2.5tdi pisze:Zaznaczam, że jestem laikiem w tej kwestii ale wydaje mi się, że lakiernik powie że łatwiej taniej i bezpieczniej będzie zmatować i pomalować cały zderzak niż robić łatkę.
lepiej jest pomalować cały zderzak unikniesz cieni a lakiernik i tak policz sobie za element
-
marcin290890
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 259
- Rejestracja: 16 mar 2009, 12:02
- Lokalizacja: Płock
-
Silwer0803
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 48
- Rejestracja: 15 sty 2010, 19:01
- Lokalizacja: dolny śląsk
- piotrekkawa
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 240
- Rejestracja: 30 cze 2008, 14:42
- Lokalizacja: Łódź
- casper
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 254
- Rejestracja: 05 paź 2008, 21:51
- Imię: Kacper
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.0 V8 560KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Lokalizacja: Poznań
hehe oczywsicie ze lakiernik bedzie za malowaniem calego zderzaka, zalezy w jakim miejscu zszedl ci ten klar, moj brat lakieruje samochody i nie oplaca sie malowac calego tymbardziej klarem, ktorym wystarczy pociagnac tylko czesc elementu i nie bedzie nic widac :-P szkoda sensu zlecac malowanie calego
Te cztery pierścienie sprawiają, że jesteśmy wyjątkowi
---------------------
Bylo:
audi 80 B3 1.6td
audi A6 C4 2.5tdi AEL
mercedes w202 2.5td
Jest:
audi A6 C6 2.7tdi BPP
Chevrolet Camaro 5.7 Z28 1994r.
---------------------
Bylo:
audi 80 B3 1.6td
audi A6 C4 2.5tdi AEL
mercedes w202 2.5td
Jest:
audi A6 C6 2.7tdi BPP
Chevrolet Camaro 5.7 Z28 1994r.
-
Depo
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 143
- Rejestracja: 07 mar 2009, 00:19
- Imię: Robert
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Podlasie
- Kontakt:
Schodzący klar (lakier bezbarwny) to w większości przypadków niewłaściwe przygotowanie powierzchni lub inny błąd lakierniczy .Jaką mam więc gwarancję że lakierując kawałek (cieniowanie) w innym miejscu mi lakier nie po schodzi .Po dokonanej naprawie to ja będę "odpowiadał "za naprawiany element wiec klient do mnie przyjedzie na reklamację .Radzę więc każdemu zrobić (poprawić) raz a dobrze.casper pisze: nie oplaca sie malowac calego tym bardziej klarem
a propos oryginalny klar sam sie nie łuszczy z reguły są to już naprawiane elementy.
- casper
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 254
- Rejestracja: 05 paź 2008, 21:51
- Imię: Kacper
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.0 V8 560KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Lokalizacja: Poznań
W sumie giena masz racje, czemu nie, ale klar moze schodzic dlatego ze akurat to miejsce bylo slabo odtluszczone itp. jak schodzi tylko w jednym miejscu to cos akurat tam musialo byc, inaczej byloby widac ze luszczy sie tez w innych miejscach. hehe mowiac o tym kawalku, mialem na mysli oszczedna wersje naprawy wizerunku 
Te cztery pierścienie sprawiają, że jesteśmy wyjątkowi
---------------------
Bylo:
audi 80 B3 1.6td
audi A6 C4 2.5tdi AEL
mercedes w202 2.5td
Jest:
audi A6 C6 2.7tdi BPP
Chevrolet Camaro 5.7 Z28 1994r.
---------------------
Bylo:
audi 80 B3 1.6td
audi A6 C4 2.5tdi AEL
mercedes w202 2.5td
Jest:
audi A6 C6 2.7tdi BPP
Chevrolet Camaro 5.7 Z28 1994r.
-
Depo
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 143
- Rejestracja: 07 mar 2009, 00:19
- Imię: Robert
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Podlasie
- Kontakt:
Panowie i tu dochodzimy do sedna sprawy wszyscy chca tanio , a jak można to zrobić skoro
300ml. +msb- bazy (koloru ) kosztuje ok 65zł.
dobrej jakości klar ponad 100zł. za litr.
podkład akrylowy- ok. 50zł.
rozpuszczalnik , papier ,itp. podatek,ZUS,energia+robocizna
Niestety za to wszystko musi zapłacić klient.
Jeśli to samo zrobimy w stodole u pana "Mietka"
który oszczędził na materiale (tani klar,podkład) a tym samym papierem matuje już trzeci samochód,bez podatku i zus to i ten sam zysk osiągnie przy 50% ceny.Nie dziwcie się potem że klar odpada .
300ml. +msb- bazy (koloru ) kosztuje ok 65zł.
dobrej jakości klar ponad 100zł. za litr.
podkład akrylowy- ok. 50zł.
rozpuszczalnik , papier ,itp. podatek,ZUS,energia+robocizna
Niestety za to wszystko musi zapłacić klient.
Jeśli to samo zrobimy w stodole u pana "Mietka"









