Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[1,9 tdi 90KM] problem z obrotami

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
opelos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 01 cze 2008, 09:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

[1,9 tdi 90KM] problem z obrotami

Post autor: opelos » 10 sty 2010, 21:47

Witam,
Przydazył mi się taki problem, otóż oddałem samochód do warsztatu celem montażu alarmu, po odebraniu samochodu i przejechaniu kilometra wrzuciłem go na luz i zgasł od tej pory dziwnie sie zachowuje na luzie faluje na obrotach i zdaża mu się raz po raz zgasnąć.
Co to może być i gdzie szukać przyczyny??
pozdrawiam

Zakładaj tematy w odpowiednich działach!

Nazywaj poprawnie tematy zgodnie z Regulaminem nazywania tematów!
Ostatnio zmieniony 11 sty 2010, 17:05 przez opelos, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI =MIŁOŚć I WIERNOŚć

MłodyWilk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 18 gru 2009, 23:05
Lokalizacja: Polkowice

Post autor: MłodyWilk » 10 sty 2010, 22:09

No to musisz wracać do tego warsztatu niech magik zobaczy w co się wpiął i dlaczego są takie zakłocenia.
Pytanie jaki obwód magik puścił przez alarm który podczas załączania ma przerywać - może alarm szwankuje i podczas jazdy przerywa w/w obwód i samochód głupieje...

Tak czy siak wracaj do niego na gwarancji :)

Awatar użytkownika
opelos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 01 cze 2008, 09:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: opelos » 27 sty 2010, 20:50

Dobra byłem i okazuje się, że to nie wina alarmu,a samochód nadal gdy pracuje na wolnych obrotach wystarczy lekki ruch kierownicą albo muśnięcie pedału gazu to obroty falują albo silnik gaśnie i co dalej...
AUDI =MIŁOŚć I WIERNOŚć

Awatar użytkownika
opelos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 01 cze 2008, 09:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: opelos » 27 sty 2010, 21:48

Czyli żadnych konkretów podłączyłem auto pod komputer i wykazał 0 błędów, a ja jestem w kropce i nie wiem co dalej robic a pilnie potrzebuje auta.Może jednak znajdzie się ktoś kto chociasz mnie nakieruje od czego zacząć... :-(
AUDI =MIŁOŚć I WIERNOŚć

Awatar użytkownika
Dodek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 466
Rejestracja: 18 paź 2009, 11:49
Imię: Damian
Rocznik: 1992
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Mielec
Kontakt:

Post autor: Dodek » 27 sty 2010, 21:54

sprobuj poszukać czy podobny problem nie wystepuje na forum audi80 - tam 1z jest przecież bardzo popularny
Łan tu sri TDI :mrgreen:

bendzi40
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 18 sty 2010, 18:23
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: bendzi40 » 01 lut 2010, 20:03

tam jest kilka tych tematów

Yokazik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 01 lis 2009, 15:14
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Yokazik » 06 lut 2010, 21:38

a ja Ci powiem że masz panie do roboty przy zaworze n109, czyli po polskiemu nastawnik do czyszczenia. pozdro <ok>
Diagnostyka VAG.

Awatar użytkownika
sacreble
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 99
Rejestracja: 25 paź 2008, 14:17
Lokalizacja: Łódź

Post autor: sacreble » 06 lut 2010, 22:31

a jak dla mnie przepływomierz- sprawdź- test bedzie trwał ok 10sek:
znajdz, odłacz wtyczkę i zapal silnik, jak będzie ok- wymień i ciesz sie jazdą supre furą :lol:

tylko napisz jaki byl rezultat <nono>
1,9 TDI -115KM...sacreble...
LIVE is 2fast 2be SLOW...sacreble...

Awatar użytkownika
opelos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 01 cze 2008, 09:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: opelos » 11 lut 2010, 22:23

No i po sprawie wizyta w warsztacie i wyrok do wymiany pompa wtryskowa :cry: ,co już uczyniłem i teraz autko dostało drugie życie objawy ustały.
Dzięki wszystkim za podpowiedzi, pozdrawiam serdecznie <ok>
AUDI =MIŁOŚć I WIERNOŚć

Awatar użytkownika
opelos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 01 cze 2008, 09:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: opelos » 15 lut 2010, 20:59

Otóż nie wystarczyło wyjąć i wyczyścić nastawnik ponieważ w pompie uszkodzeniu uległ przyspieszacz(zatarty) do wymiany sa wszyskie tulejki,a sterownik nie wymagał jakiegoś wielkiego czyszczenia.Koszt naprawy wyceniony na 1024 złote netto.Dlatego postawiłem za używke.Czasami w pompie psują sie inne rzeczy a nie tylko nastawniki...
Pozdrawiam i dzieki za checi i podpowiedzi :lol:
AUDI =MIŁOŚć I WIERNOŚć

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja