witam, moj pierwszy post i prezentacja auta;)
co do cennika to tak jak pisalem na paczatku zbieram prospekty, cenniki i katalogi roznych firm samochodowych z roznych lat i w mojej kolekcji znadjuje sie cennik Audi A6 C4 z roku 1996 na rynek niemiecki (w pierwszysm poscie prz pomylke napisalem 1995). jesli ktos ma pytania co do cen wyposazenia lub poszczegolnych wersji to sluze pomoca;) np. na podtsawie tego ceenika wyliczylem ze moja jako nowa wg katoalogu kosztaowała 80.950 DM
witam, katalgo mam w formie drukowanej w jezyku niemieckim i chyba mi troche szkoda czasu na przepisywanie;p piszcie co macie w autkach to powiem ile kosztowalo;) dla robak26:
Cena bazowa Avant 2.5 TDI 140 Km FWD manual 61.350DM
1. alarm z pilotem w kluczu - 950 DM
2. Soczewkowe siwtala przeciwmgielne - 425 DM
3. Felgi jesli byly tam fabrycznie (musi byc tez w zapasie) - 2.100 DM
4. Lakier metalik - 1.400 DM
5. Relingi chromowane - 520 DM
6. Klimatyzacja automatyczna - 4.200 DM
7. Pakiet oświetlanie (4 lampki nad drzwiami + osiwetlane lusterka Make-Up) - 220 DM
8. Podłokietnik ze schowkiem (zaweira reg. ledzwiowa oparc) - 550 DM
9. Sportowa kierownica skórzana + skorzana gałka biegów - 490 DM
10. Radio Delta (bez BOSE) - 1.550 DM
11. Zmierniarka CD - 850 DM
12. Sportowe fotele Recaro - 940 DM
13. Ogrzewanie siedzeń - 795 DM
14. Rolety przeciwsloneczne boczne tylne i na szybie z tyłu reczna - 395 DM
15. 3 dodatkowe zegarki w ramkach - 300 DM
nie widze czy masz elektyke szyb z tyłu jesli tak to cena 690 DM. podłokietnik z tyłu jesli masz 110 DM oraz ten system Nivo to co u mnie (jesli tak to na nalepce musisz miec kod 1BG cena jak pisalem 1.500 DM, nie wiem czy masz Servotronic kod 1N3 cena 495 DM, mozesz miec rowniez pakiet zimowy tak jak ja, najprosciej sprawdzic czy lusterka są grzane, jesli są to masz pakiet zimowy cena 300 DM w razie pytan pisac
[ Dodano: 2010-01-21, 18:23 ]
zapomnialem o wykonczeniu kabiny w drzewie - 960 DM a felgi mozesz jeszcze sprawdzi kodem z nalepki ten wzro co masz na fotkach mial kod C0Z i fabrycznie opony 205/60 R15 91V
Cena bazowa Avant 2.5 TDI 140 Km FWD manual 61.350DM
1. alarm z pilotem w kluczu - 950 DM
2. Soczewkowe siwtala przeciwmgielne - 425 DM
3. Felgi jesli byly tam fabrycznie (musi byc tez w zapasie) - 2.100 DM
4. Lakier metalik - 1.400 DM
5. Relingi chromowane - 520 DM
6. Klimatyzacja automatyczna - 4.200 DM
7. Pakiet oświetlanie (4 lampki nad drzwiami + osiwetlane lusterka Make-Up) - 220 DM
8. Podłokietnik ze schowkiem (zaweira reg. ledzwiowa oparc) - 550 DM
9. Sportowa kierownica skórzana + skorzana gałka biegów - 490 DM
10. Radio Delta (bez BOSE) - 1.550 DM
11. Zmierniarka CD - 850 DM
12. Sportowe fotele Recaro - 940 DM
13. Ogrzewanie siedzeń - 795 DM
14. Rolety przeciwsloneczne boczne tylne i na szybie z tyłu reczna - 395 DM
15. 3 dodatkowe zegarki w ramkach - 300 DM
nie widze czy masz elektyke szyb z tyłu jesli tak to cena 690 DM. podłokietnik z tyłu jesli masz 110 DM oraz ten system Nivo to co u mnie (jesli tak to na nalepce musisz miec kod 1BG cena jak pisalem 1.500 DM, nie wiem czy masz Servotronic kod 1N3 cena 495 DM, mozesz miec rowniez pakiet zimowy tak jak ja, najprosciej sprawdzic czy lusterka są grzane, jesli są to masz pakiet zimowy cena 300 DM w razie pytan pisac
[ Dodano: 2010-01-21, 18:23 ]
zapomnialem o wykonczeniu kabiny w drzewie - 960 DM a felgi mozesz jeszcze sprawdzi kodem z nalepki ten wzro co masz na fotkach mial kod C0Z i fabrycznie opony 205/60 R15 91V
Audi - Vorsprung durch Technik
- robak26
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1137
- Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
Dzięęęęki chłopaku.
Ale trudu sobie zadałeś.
Co do felg to były fabrycznie ,ale zapas zwykły.
Mam go w spisie 1G3.
Co do wspomagania to mam 1N1.
Lusterka i spryskiwacze mam grzane (gdzieś czytałem ,że zamki też).
Fele C0Z, mam drewnopodobne wykończenie, elektryki z tyłu nie ma.
Nie mam też systemu NIVO.
Mam czujnik cofania WESTFALIA odpinany.
ÂŁokieć z tyłu jest.
Ale mnie rozszyfrowałeś.
Pozdo.

Ale trudu sobie zadałeś.
Co do felg to były fabrycznie ,ale zapas zwykły.
Mam go w spisie 1G3.
Co do wspomagania to mam 1N1.
Lusterka i spryskiwacze mam grzane (gdzieś czytałem ,że zamki też).
Fele C0Z, mam drewnopodobne wykończenie, elektryki z tyłu nie ma.
Nie mam też systemu NIVO.
Mam czujnik cofania WESTFALIA odpinany.
ÂŁokieć z tyłu jest.
Ale mnie rozszyfrowałeś.
Pozdo.



witam,
ja automatami jeżdzę od 10 lat bez przerwy, miałem już mercedesy, bmw, audi, mazde, passata i póki co żaden mnie nie zawiódł a przy okazji mam troche pojęcia jak powinny działać;) ten w A6 mam od niedawna ale po diagnozie vagiem nie widać żadnych błędów, zmienia biegi bardzo płynnie, żadnych typowych objawów uszkodzenia, zwykły stary dobry 4 biegowy automat;) czytałem u Niemców, że podstawoym błędem użytkowników tego automatu jest próba wymiany oleju po zakupie (bardzo duży odsetek nadaje się potem do remontu), ponieważ była to skrzynia całkowicie bezobsługowa. Opinia jest taka, że dopóki chodzi dobrze to zostawić ja w spokoju, ponieważ świeży olej w skrzyni, która była bezobsługowa i ma jeszcze olej fabryczny powoduje coś takiego jak zalanie pełnego syntetyka do starego silnika, który ma 300 tys i jeżdził zawsze na mineralnym czyli wypłukanie nagarów i zatkanie kanałów olejowych. A wg tego forum te skrzynie wytrzumują bardzo długo jak się ich po prostu nie rusza i używa się je z głową. Poza tym zabójstwem każdego automatu jest hak, typowy do niemców na kampingi. Ja jak chce kupić auto z automtem to przede wszsytkim patrze czy ma hak, jeśli ma to od razu nie oglądam dalej. Moja na szczęsci nie ma. Denerwuje mnie tylko typowy dla skrzyń 4 biegowych koncernu VAG ubytek mocy na automacie. W żadnym aucie które miałem nie był on tak odczuwalny (porównując analogiczny model z manualem). Wyłącznie 2 Audi i Passat zachowywały się w ten sposób.
[ Dodano: 2010-02-03, 08:51 ]
P.S. Pamiętam o tym cenniku ale ostatnio wpadam tylko na chwilkę do kompa i nie ma jak się do tego zabrać.
ja automatami jeżdzę od 10 lat bez przerwy, miałem już mercedesy, bmw, audi, mazde, passata i póki co żaden mnie nie zawiódł a przy okazji mam troche pojęcia jak powinny działać;) ten w A6 mam od niedawna ale po diagnozie vagiem nie widać żadnych błędów, zmienia biegi bardzo płynnie, żadnych typowych objawów uszkodzenia, zwykły stary dobry 4 biegowy automat;) czytałem u Niemców, że podstawoym błędem użytkowników tego automatu jest próba wymiany oleju po zakupie (bardzo duży odsetek nadaje się potem do remontu), ponieważ była to skrzynia całkowicie bezobsługowa. Opinia jest taka, że dopóki chodzi dobrze to zostawić ja w spokoju, ponieważ świeży olej w skrzyni, która była bezobsługowa i ma jeszcze olej fabryczny powoduje coś takiego jak zalanie pełnego syntetyka do starego silnika, który ma 300 tys i jeżdził zawsze na mineralnym czyli wypłukanie nagarów i zatkanie kanałów olejowych. A wg tego forum te skrzynie wytrzumują bardzo długo jak się ich po prostu nie rusza i używa się je z głową. Poza tym zabójstwem każdego automatu jest hak, typowy do niemców na kampingi. Ja jak chce kupić auto z automtem to przede wszsytkim patrze czy ma hak, jeśli ma to od razu nie oglądam dalej. Moja na szczęsci nie ma. Denerwuje mnie tylko typowy dla skrzyń 4 biegowych koncernu VAG ubytek mocy na automacie. W żadnym aucie które miałem nie był on tak odczuwalny (porównując analogiczny model z manualem). Wyłącznie 2 Audi i Passat zachowywały się w ten sposób.
[ Dodano: 2010-02-03, 08:51 ]
P.S. Pamiętam o tym cenniku ale ostatnio wpadam tylko na chwilkę do kompa i nie ma jak się do tego zabrać.
Audi - Vorsprung durch Technik