Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

witam, moj pierwszy post i prezentacja auta;)

Prezentacja w/w aut.
marek_m11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 13 sty 2010, 21:10
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: marek_m11 » 21 sty 2010, 09:29

co do cennika to tak jak pisalem na paczatku zbieram prospekty, cenniki i katalogi roznych firm samochodowych z roznych lat i w mojej kolekcji znadjuje sie cennik Audi A6 C4 z roku 1996 na rynek niemiecki (w pierwszysm poscie prz pomylke napisalem 1995). jesli ktos ma pytania co do cen wyposazenia lub poszczegolnych wersji to sluze pomoca;) np. na podtsawie tego ceenika wyliczylem ze moja jako nowa wg katoalogu kosztaowała 80.950 DM

Awatar użytkownika
Dodek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 466
Rejestracja: 18 paź 2009, 11:49
Imię: Damian
Rocznik: 1992
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Mielec
Kontakt:

Post autor: Dodek » 21 sty 2010, 13:57

superowo moje autko jest z 1996r heheh dawaj wszystko co masz w katalogach prospektach/ nie jak niechce ci sie pisać walnij skany albo foty :-P
Łan tu sri TDI :mrgreen:

Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 21 sty 2010, 16:03

Ja też proszę ,ja też.
marek_m11 sprawdź ,ile moja kosztowała.
Link w podpisie.
Pozdrawiam.

marek_m11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 13 sty 2010, 21:10
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: marek_m11 » 21 sty 2010, 18:20

witam, katalgo mam w formie drukowanej w jezyku niemieckim i chyba mi troche szkoda czasu na przepisywanie;p piszcie co macie w autkach to powiem ile kosztowalo;) dla robak26:

Cena bazowa Avant 2.5 TDI 140 Km FWD manual 61.350DM

1. alarm z pilotem w kluczu - 950 DM
2. Soczewkowe siwtala przeciwmgielne - 425 DM
3. Felgi jesli byly tam fabrycznie (musi byc tez w zapasie) - 2.100 DM
4. Lakier metalik - 1.400 DM
5. Relingi chromowane - 520 DM
6. Klimatyzacja automatyczna - 4.200 DM
7. Pakiet oświetlanie (4 lampki nad drzwiami + osiwetlane lusterka Make-Up) - 220 DM
8. Podłokietnik ze schowkiem (zaweira reg. ledzwiowa oparc) - 550 DM
9. Sportowa kierownica skórzana + skorzana gałka biegów - 490 DM
10. Radio Delta (bez BOSE) - 1.550 DM
11. Zmierniarka CD - 850 DM
12. Sportowe fotele Recaro - 940 DM
13. Ogrzewanie siedzeń - 795 DM
14. Rolety przeciwsloneczne boczne tylne i na szybie z tyłu reczna - 395 DM
15. 3 dodatkowe zegarki w ramkach - 300 DM

nie widze czy masz elektyke szyb z tyłu jesli tak to cena 690 DM. podłokietnik z tyłu jesli masz 110 DM oraz ten system Nivo to co u mnie (jesli tak to na nalepce musisz miec kod 1BG cena jak pisalem 1.500 DM, nie wiem czy masz Servotronic kod 1N3 cena 495 DM, mozesz miec rowniez pakiet zimowy tak jak ja, najprosciej sprawdzic czy lusterka są grzane, jesli są to masz pakiet zimowy cena 300 DM w razie pytan pisac

[ Dodano: 2010-01-21, 18:23 ]
zapomnialem o wykonczeniu kabiny w drzewie - 960 DM a felgi mozesz jeszcze sprawdzi kodem z nalepki ten wzro co masz na fotkach mial kod C0Z i fabrycznie opony 205/60 R15 91V
Audi - Vorsprung durch Technik

Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 21 sty 2010, 19:24

Dzięęęęki chłopaku.
Ale trudu sobie zadałeś.

Co do felg to były fabrycznie ,ale zapas zwykły.
Mam go w spisie 1G3.
Co do wspomagania to mam 1N1.
Lusterka i spryskiwacze mam grzane (gdzieś czytałem ,że zamki też).
Fele C0Z, mam drewnopodobne wykończenie, elektryki z tyłu nie ma.
Nie mam też systemu NIVO.
Mam czujnik cofania WESTFALIA odpinany.
ÂŁokieć z tyłu jest.

Ale mnie rozszyfrowałeś.
Pozdo. <rotfl> <rotfl> <rotfl>

marek_m11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 13 sty 2010, 21:10
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: marek_m11 » 21 sty 2010, 20:52

cieszę się ze pomogło coś;) co do czujnika cofania to musi byc jakies pozniejsze akcesorium bo niczego takiego oryginalnie nie bylo, tzn. w ogole zadnego systemu typu parktronic.
Audi - Vorsprung durch Technik

Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 21 sty 2010, 21:26

Sorki za wprowadzenie w błąd.
Mieszkam na tak zatłoczonym osiedlu, że o miejsce parkingowe trudno.
Na hak mówię czujnik cofania, dlatego ,że parkuje się 15cm z przodu i 20cm z tyłu.
Pozdro.

marek_m11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 13 sty 2010, 21:10
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: marek_m11 » 22 sty 2010, 10:02

rozumiem tez mieszkam na podbnaym, niedługo w kraju bedzie wiecej aut jak mieszkancow...w takim razie jesli hak byl tam fabrycznie to jego cena: 1.290 DM
Audi - Vorsprung durch Technik

Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 22 sty 2010, 15:45

Dzięki, dzięki.
Sumując to wszystko wyszło mi ponad 70000 marek.
To ile Euro?

marek_m11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 13 sty 2010, 21:10
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: marek_m11 » 22 sty 2010, 17:34

przy zmianie z marek na euro w 2002 byl kurs ok 1 eur=2dm ale w 1997 relacja napewno byla nieco inna;p a tym bardzij dzis chyba nie da sie tego odniesc
Audi - Vorsprung durch Technik

Awatar użytkownika
Dodek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 466
Rejestracja: 18 paź 2009, 11:49
Imię: Damian
Rocznik: 1992
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Mielec
Kontakt:

Post autor: Dodek » 26 sty 2010, 20:49

znalazlem gdzieś że w 1996 1dm było to jakieś 1.80~1,90zł

marek_m11, najlepiej zrob nowy temat i wypisz wszystko co masz na temat c4 - ceny wyposazenie , etc - na przyszłość bedzie to taki temacik wzorcowy ;-)
Łan tu sri TDI :mrgreen:

Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 26 sty 2010, 21:23

Popieram.

marek_m11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 13 sty 2010, 21:10
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: marek_m11 » 27 sty 2010, 13:59

jak chwilke znajde to wpisze taki teamacik tylko dobrze by bylo zeby administrator wtedy wkleil go gdzies na poczatek na stale bo jak ma potem zniknac w odchlaniach innych tematow to szkoda mojej roboty troche;p
Audi - Vorsprung durch Technik

Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 02 lut 2010, 21:52

Witam marek_m11.
A jak się automat sprawuje? :roll:

marek_m11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 13 sty 2010, 21:10
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: marek_m11 » 03 lut 2010, 08:51

witam,
ja automatami jeżdzę od 10 lat bez przerwy, miałem już mercedesy, bmw, audi, mazde, passata i póki co żaden mnie nie zawiódł a przy okazji mam troche pojęcia jak powinny działać;) ten w A6 mam od niedawna ale po diagnozie vagiem nie widać żadnych błędów, zmienia biegi bardzo płynnie, żadnych typowych objawów uszkodzenia, zwykły stary dobry 4 biegowy automat;) czytałem u Niemców, że podstawoym błędem użytkowników tego automatu jest próba wymiany oleju po zakupie (bardzo duży odsetek nadaje się potem do remontu), ponieważ była to skrzynia całkowicie bezobsługowa. Opinia jest taka, że dopóki chodzi dobrze to zostawić ja w spokoju, ponieważ świeży olej w skrzyni, która była bezobsługowa i ma jeszcze olej fabryczny powoduje coś takiego jak zalanie pełnego syntetyka do starego silnika, który ma 300 tys i jeżdził zawsze na mineralnym czyli wypłukanie nagarów i zatkanie kanałów olejowych. A wg tego forum te skrzynie wytrzumują bardzo długo jak się ich po prostu nie rusza i używa się je z głową. Poza tym zabójstwem każdego automatu jest hak, typowy do niemców na kampingi. Ja jak chce kupić auto z automtem to przede wszsytkim patrze czy ma hak, jeśli ma to od razu nie oglądam dalej. Moja na szczęsci nie ma. Denerwuje mnie tylko typowy dla skrzyń 4 biegowych koncernu VAG ubytek mocy na automacie. W żadnym aucie które miałem nie był on tak odczuwalny (porównując analogiczny model z manualem). Wyłącznie 2 Audi i Passat zachowywały się w ten sposób.

[ Dodano: 2010-02-03, 08:51 ]
P.S. Pamiętam o tym cenniku ale ostatnio wpadam tylko na chwilkę do kompa i nie ma jak się do tego zabrać.
Audi - Vorsprung durch Technik

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl