No i po wizycie w warsztacie u Sopy ..... naprawa trwała 2 dni i koszt - 4260 zł. :-?
Widziałem rozebraną skrzynię - olej gęsty jak ..., zabrudzona i widoczne ślady zużycia niektórych elementów + uszkodzony sterownik
Ja mam to autko od 2 miesięcy i dopiero przymierzałem się do wymiany oleju, a okazało się że ten olej był już baaaardzo dawno wymieniany lub nawet wcale, a przebiegu ma już 250 tys.
Diagnoza:
- uszkodzony wałek wejściowy
- zabrudzony układ hydrauliczny
- uszkodzony łańcuch napędowy skrzyni biegów
- uszkodzony sterownik elektryczny skrzyni biegów
Naprawa:
- demontaż wałka wejściowego
- wymiana lameli (zestaw 7 lamelowy)
- ustawienie luzu montażowego
- wymiana zespołu tłoków
- wymiana przewodu olejowego
- wymiana pierścienia zabezpieczającego
- wymiana zestawu uszczelnień
- wymiana łożyska wałka wejściowego
- montaż wałka wejściowego
- kontrola układu hydraulicznego
- czyszczenie układu hydraulicznego
- wymiana łańcucha napędowego skrzyni biegów
- wymiana filtra oleju skrzyni biegów
- uzupełnienie oleju w dyferencjale
- naprawa sterownika elektrycznego skrzyni biegów
- wymiana oprogramowania sterownika skrzyni biegów
- adaptacja skrzyni biegów (jazda próbna)
Konieczność wymiany oleju po 5 tys. km
W końcu skrzynia działa jak należy i jazda sprawia przyjemność

Teraz od razu jedzie i nie zastanawia się czy jechać nawet na zimnym oleju
P.S.
djbroda80 kiedy miałeś wymieniany olej w skrzyni

prawdopodobnie masz zużyty (gęsty) olej i dlatego masz takie objawy jakby się ślizgało sprzęgło