Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5] problem z odpaleniem -15st. C

Silniki wysokoprężne
Jurek85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 584
Rejestracja: 23 sie 2008, 11:44
Imię: Jurek
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jurek85 » 23 sty 2010, 18:15

Piotruś pisze:nawet bez sprawnych świec
świeczki sprawne na bank - mają może 3 tygodnie.
Piotruś pisze:Jakoś trudno mi uwierzyć, żeby problemem było coś innego niż zamarznięte paliwo

Niestety możliwe.
Piotruś pisze:jakiś cieplejszy garaż lub pomieszczenie magazynowe na noc ... .
Nie możliwe - chmurka i tyle.
Piotruś pisze:Jeżeli jednak byłbyś pewny, że paliwo nie jest zamarznięte to upewnij się, czy zaworek elektryczny pod wężem zasilającym jest sprawny i czy w ogóle dochodzi do niego napięcie ... .
Zamarznięte paliwo - być może. A co do zaworka elektrycznego (jak wygląda, w którym miejscu go szukać?
Nie lubię sytuacji podbramkowych :evil:
Przepraszam że tak to ująłem, ale takie emocje mną miotają że aż szkoda słów.
O padniętym aku wiedziałem dlatego mu trochę prądu "przeprostowałem" przez te kilka godzin wczoraj.
Piotruś pisze:Jeżeli układ wtryskowy znajduje się w miarę dobrej kondycji
Któżby to raczył wiedzieć. Jakaś metoda na "szybki"(w miarę prosty i skuteczny) teścik.
Piotruś pisze:długtrwałe kręcenie rozrusznikiem spowoduje taki wzrost temeperatury cylindra od kompresji, że silnik w końcu pownien odpalić
Martwię się że to nie będzie możliwe bez ropki w cylindrze.

Jutro spróbuję jeszcze przewody paliwowe sprawdzić. Ale w filtrze paliwa ropka się nie zparafinowała - to chyba dobry znak - paliwko nie jest najgorsze (-20stopni).

Dziękuję Piotrze za odpowiedź. Pozdrawiam wszystkich i zapraszam do rozmowy <ok>

[ Dodano: 2010-01-23, 18:15 ]
Piotruś pisze:nawet bez sprawnych świec
świeczki sprawne na bank - mają może 3 tygodnie.
Piotruś pisze:Jakoś trudno mi uwierzyć, żeby problemem było coś innego niż zamarznięte paliwo

Niestety możliwe.
Piotruś pisze:jakiś cieplejszy garaż lub pomieszczenie magazynowe na noc ... .
Nie możliwe - chmurka i tyle.
Piotruś pisze:Jeżeli jednak byłbyś pewny, że paliwo nie jest zamarznięte to upewnij się, czy zaworek elektryczny pod wężem zasilającym jest sprawny i czy w ogóle dochodzi do niego napięcie ... .
Zamarznięte paliwo - być może. A co do zaworka elektrycznego (jak wygląda, w którym miejscu go szukać?
Nie lubię sytuacji podbramkowych :evil:
Przepraszam że tak to ująłem, ale takie emocje mną miotają że aż szkoda słów.
O padniętym aku wiedziałem dlatego mu trochę prądu "przeprostowałem" przez te kilka godzin wczoraj.
Piotruś pisze:Jeżeli układ wtryskowy znajduje się w miarę dobrej kondycji
Któżby to raczył wiedzieć. Jakaś metoda na "szybki"(w miarę prosty i skuteczny) teścik.
Piotruś pisze:długtrwałe kręcenie rozrusznikiem spowoduje taki wzrost temeperatury cylindra od kompresji, że silnik w końcu pownien odpalić
Martwię się że to nie będzie możliwe bez ropki w cylindrze.

Jutro spróbuję jeszcze przewody paliwowe sprawdzić. Ale w filtrze paliwa ropka się nie zparafinowała - to chyba dobry znak - paliwko nie jest najgorsze (-20stopni).

Dziękuję Piotrze za odpowiedź. Pozdrawiam wszystkich i zapraszam do rozmowy <ok>

gość_

Post autor: gość_ » 23 sty 2010, 20:07

sorka, że tak spytam z innej beczki ale pytanko mam.
Odpalaliśmy teraz kumpla auto kablami bo zamarzło :] Plus podłączyłem pod + wyprowadzony w silniku a minus pod śrubkę od amortyzatora. Raczej nie zrobiło to żadnego spięcia nie?

Jurek85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 584
Rejestracja: 23 sie 2008, 11:44
Imię: Jurek
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jurek85 » 23 sty 2010, 20:11

nie zrobiło - tak to się podobno powinno robić.

gość_

Post autor: gość_ » 23 sty 2010, 21:09

no i w instrukcji teraz tez przeczytałem że tak jest to ok. Bo nie byliśmy pewni jak się wzięliśmy za odpalanie. Dzięki i przepraszam za offa

Jurek85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 584
Rejestracja: 23 sie 2008, 11:44
Imię: Jurek
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jurek85 » 24 sty 2010, 09:06

elmi_k pisze:moze jakies paliwo slabej jakosci tankujecie.
Na to wychodzi.
Voyteck pisze:No to przedłużka z chaty, opalarka 2kW i dawaj mu po filtrze, przewodach, pompie, wtryskach
Muszę tak zrobić, ale u mnie -24 było. Oby u mnie to pomogło, bo zawsze mogło coś umrzeć. :-( Jak sprawdzić czy pompa paliwa żyje??

Awatar użytkownika
eneron
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 461
Rejestracja: 06 kwie 2008, 16:36
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: eneron » 24 sty 2010, 10:46

u mnie dziś rano było -26 odpalałem go około 9 godz gdy było już "tylko" -20 i odpalił za pierwszym razem, bez kręcenia, odrazu zaskoczył ale też przez jakieś 3 sek praca jakby nierówna, później już ok. Dlaczego własnie przy zimnym silniku na dużym mrozie nierówno pracuje? Czyżby nie wszystkie cylindry łapały ?????
A6 C6 2.0TDI 170KM, 2011 Avant, Octavia 1 VRS 180KM, Touran 1.9 TDI oraz nieśmiertelne, pancerne, wiecznie żywe, bezawaryjne A6 C5 1,9TDI AFN 110KM - najlepsze jakie do tej pory miałem

gość_

Post autor: gość_ » 24 sty 2010, 12:36

Już dziś 3 znajomych dzwoniło żeby podjechać i pomóc auto odpalić (wszystko diesele). Masarka co się dzieje:D Tak jak pisze Andi 2,5 tdi odwiedźcie ten temat bo my już problem trochę rozwiązaliśmy :) Podstawa: nowiuśki filtr, dobry aku, odpowiedni kąt, sprawne świece!! Silnik musi gadać :)

marcin290890
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 259
Rejestracja: 16 mar 2009, 12:02
Lokalizacja: Płock

Post autor: marcin290890 » 24 sty 2010, 13:38

u mnie w nocy było -20 i niestety nie odpalił :-( , wymieniony aku i filtr paliwa. Zostały ewentualne świece (tylko że przy -12 odpalał kilka dni temu)... Podobno w środe ma sie ocieplić i być w dzięń 7-8 na minusie ;-) , u mnie obecnie jest -16

[ Dodano: 2010-01-24, 13:40 ]
mam mocne podejrzenia do do jakości paliwa, tankuje przeważnie w jednym miejscu :-/ i pewnie to błąd. U mnie w Płocku niby jest produkcja paliwa ale jakość jest fatalna. Podobno najciemniej pod latarnią :-P , wielu zamarzło, nawet benzynki dają ciała

Awatar użytkownika
draxus5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 18 sty 2010, 21:10
Lokalizacja: zachodniopomorskie

NAFTA POWER a nie dodatki !!!!!!!!!

Post autor: draxus5 » 24 sty 2010, 14:28

Witam.
Moja rada jest taka, kupywanie tyych badziewiaków od 10 do nawet 100pln o wdziecznej nazwie na etykietce "Dodatek do paliwa Diesel" to poroniony pomysł. Jak się o tym dowiedziałem - z własnego przekonania tj. dzisiaj godina 6:15 wsiadam do mojej a6 2.5TDI podgrzewam trzy razy i zapalam, a tu d**a blada. A więc macha w górę i patrzymy co tam się dzieje, oczywiście dzień wcześniej było tankowanie na 3/4 zbiornika ON VERWA+Dodatek jakieś 100ml. Znajomek wsiadł podgrzał i zapala, co się okazało w wężyku rewizji przed pąpą po dodatku zrobiła się galareta, którą pompa zaczęła już zasysać. Na szczęście żona ma w domu suszareczkę i dawaj jadę po pompie filtrze i przewodach około 10 minut, po czym podgrzanie świec i ogień maleńka V6 zagadała.
No ta tylko co z tym dalej? Proste dawaj na orlena jadę bo temperatura -19 do -20 w dalszym ciągu. Zajeżdzam a tu dodatków różnorakich ile tylko dusza zapragnie.
Dobra rada dla wszystkich w d*pie z dodatkami, kupiłem 1LITR NAFTY koszt około 16pln i dawaj ją do zbiornika, tankowanie do pełna i wróciłem do domku.
Przed chwilką minęło jakieś 8 godzin schodzę do furki wkładam kluczyk podgrzewam, a tu kumojemu zdziwieniu od STRZAÂŁA PANOWIE I PANIE.
PAMIęTAJCIE PO ZALANIU NAFTÂĄ NIE WYDZIELA SIę PARAFINA Z ON I NIE MARÂŻNIE PALIWKO!!!

Jurek85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 584
Rejestracja: 23 sie 2008, 11:44
Imię: Jurek
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jurek85 » 25 sty 2010, 20:54

Taką ciekawostkę zauważyłem ostatnio:
Obrazek

Obrazek :shock:


Auto mam 1999 r.

kowallubin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 144
Rejestracja: 22 paź 2009, 16:10
Lokalizacja: Lubin dolnośląskie

Post autor: kowallubin » 25 sty 2010, 21:20

Jurek85 pisze:Taką ciekawostkę zauważyłem ostatnio:
[url=http://images43.fotosik.pl/252/d7046db50b8d2167m.jpg]Obrazek[/URL]

[url=http://images43.fotosik.pl/252/d7046db50b8d2167m.jpg]Obrazek[/URL] :shock:


Auto mam 1999 r.
a co to za element bo nie poznaję??

Awatar użytkownika
arkolek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 141
Rejestracja: 06 cze 2009, 09:42
Lokalizacja: kozienice/maura

Post autor: arkolek » 25 sty 2010, 21:42

akumulator :mrgreen:

[ Dodano: 2010-01-25, 21:45 ]
kowallubin pisze:
Jurek85 pisze:Taką ciekawostkę zauważyłem ostatnio:
[url=http://images43.fotosik.pl/252/d7046db50b8d2167m.jpg]Obrazek[/URL]

[url=http://images43.fotosik.pl/252/d7046db50b8d2167m.jpg]Obrazek[/URL] :shock:


Auto mam 1999 r.
a co to za element bo nie poznaję??

Jurek85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 584
Rejestracja: 23 sie 2008, 11:44
Imię: Jurek
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jurek85 » 25 sty 2010, 23:06

arkolek pisze:akumulator :mrgreen:


Zgadza się - wygrałeś. <piwo> A te dziwne robaczki, które są na nim wypalone to data produkcji.
Normalnie nie wierzę. W wcale się na niego nie gniewam że umarł - młody nie był. Ale to nie jego wina że paliwo znów zamarzło.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja