[A6 C5 2,5TDI allroad] Reanimacji kompresora zawieszenia
[A6 C5 2,5TDI allroad] Reanimacji kompresora zawieszenia
Witam Kolegów
Jestem szcęśliwym posiadaczem allrouda (zrobiłem już w nim prawie wszystko), został mi tylko kompresor do regeneracji/wymiany. Obiło mi się o uszy, żę można go zreanimować wkładając pod pierścień tłoka blaszkę od puszki po piffku. Czy ma ktoś opis jak powyższą czynność wykona, w szczególności chodzi mi o mnotaż/ demontaż samego kompresora.
pozdrawiam
Dino
Jestem szcęśliwym posiadaczem allrouda (zrobiłem już w nim prawie wszystko), został mi tylko kompresor do regeneracji/wymiany. Obiło mi się o uszy, żę można go zreanimować wkładając pod pierścień tłoka blaszkę od puszki po piffku. Czy ma ktoś opis jak powyższą czynność wykona, w szczególności chodzi mi o mnotaż/ demontaż samego kompresora.
pozdrawiam
Dino
Ostatnio zmieniony 15 sty 2010, 10:04 przez Dino, łącznie zmieniany 2 razy.
- Toranaga
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 186
- Rejestracja: 30 lip 2008, 00:34
- Lokalizacja: Alkmaar/Holandia
Jak sie odwazysz na taki zabieg to daj znac, czy to pomoglo
http://forums.audiworld.com/showthread. ... 331&page=2
http://forums.audiworld.com/showthread. ... 331&page=2
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
koledzy :-D
wkladanie jakis blaszek pod pierscien mija sie z celem i jest to totalna porazka :shock:
mialem juz kilka tych kompresorow na stole (wspolnie z piotrusiem poglebiamy temat naprawy kompresorow), a jeden przypadek byl taki ze ta blaszka tak sie posypala (zostala zmielona)ze z kompresora nie bylo co zbierac (po takiej akcji z pewnoscia opilki sa jeszcze w rozdzielaczu ) :evil:
pozd.
wkladanie jakis blaszek pod pierscien mija sie z celem i jest to totalna porazka :shock:
mialem juz kilka tych kompresorow na stole (wspolnie z piotrusiem poglebiamy temat naprawy kompresorow), a jeden przypadek byl taki ze ta blaszka tak sie posypala (zostala zmielona)ze z kompresora nie bylo co zbierac (po takiej akcji z pewnoscia opilki sa jeszcze w rozdzielaczu ) :evil:
pozd.
Dziękuję za odpowiedzi i muszę przyznać że zdecyduję się jednak na zakup nowego/regenerowanego ze stanów.Toranaga pisze:Jak juz wystarczajaco poglebicie ten temat to daj znac do czego doszliscie. Obuy mnie sie to nie przydalo ... ale zawsze warto, zeby na forum bylo
Pozdrawiam
Ponieważ zostałem upomniany przepraszam i przedstawiam się: )
Tomek z miasta Wrocławia, samochód : AUDI A6 Allroad 2000 rok, cudna fura ale utrzymanie pochłania majątek (zrobiłem już w nim prawie wszystko, nowe wałki, rozrząd, cieknacy półblok, nieszczelne miechy itp ). Jednym słowem zrobione wszystko co mogło paść przy przebiegu 180000 km. Na stronę Klubu trafiłem szukając info o reanimacji kompresora.
pozdrawiam
Dino
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
Poduchy USA maja dozywotnia gwarancje. Nie wiem jak to egzekwowac ale jest motywujace podwojnie, bo cena atrakcyjna i jakosc obiecujaca. Kompresory od pewnegoczasu to fabrycznie nowe wabco identyczne jak oryginalOEM. Jedyne ograniczenie dla czesci z USA to czas oczekiwania ale regenerowanie kompresorow przy tak niskiej cenie traci sens. Ceny z ASO to lichwa nadajaca sie do miedzynarodowego arbitrazu.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
Piotrusiu, takie wlasnie mamy czasy ze wszystko jest niezniszczalne :mrgreen: pod warunkiem ze wymienisz po 2 latach na nowe
ale miejmy nadzieje ze te poduchy beda sie sprawowac tak dobrze jak wygladaja
pozd
ps.mam kontakt do goscia co w WABCO pracuje (w belgi) :-D
ale miejmy nadzieje ze te poduchy beda sie sprawowac tak dobrze jak wygladaja
pozd
ps.mam kontakt do goscia co w WABCO pracuje (w belgi) :-D
allroad 3.0 ASB
allroad 2.5tdi AKE
a6 2.8Q ACK sedan
a3 8L ALH
allroad 2.5tdi AKE
a6 2.8Q ACK sedan
a3 8L ALH
A ja ze swojej strony (po otrzymaniu błogosławieństwa od Adminów ) pozwolę sobie wspomnieć, że moja firma zajmuje się m.in. sprzedażą elementów pneumatycznych do Allroada C5.
Co prawda z większością będących "w potrzebie" i tak jestem w kontakcie, ale być może ktoś jeszcze jest zainteresowany kompresorami i poduchami.
Dla Forumowiczów ceny są fajniejsze;-)
Jeśli ktoś jest ciekaw, to zapraszam na PW.
Co prawda z większością będących "w potrzebie" i tak jestem w kontakcie, ale być może ktoś jeszcze jest zainteresowany kompresorami i poduchami.
Dla Forumowiczów ceny są fajniejsze;-)
Jeśli ktoś jest ciekaw, to zapraszam na PW.
Paweł
Koledzy nie poznaję samochodu po wymianie kompresora , cztery godziny pod samochodem w temp. 4-5 stopni ale warto było . Kompresor sprowadzony oczywiście ze stanów.
Mała porada:
Blaszaną osłonę kompresora w przypadku korozji (zrośnięcia nakrętek ze szpilkami) można zdemontować poprzez rozwiercenie od strony koła zapoasowego i zastąpić po zakończonej wymianie np. aluminiowymi nitami.
PS. To nie jest reklama, ale kompresor kupiłem od kolegi z naszego forum (patrz post wyżej), i chcę tylko zaznaczyć że wszystko było załatwione profesjonalnie i po mimo dzielącej nas odległości wszystko było tak ja trzeba.
pozdrawiam
Dino
Mała porada:
Blaszaną osłonę kompresora w przypadku korozji (zrośnięcia nakrętek ze szpilkami) można zdemontować poprzez rozwiercenie od strony koła zapoasowego i zastąpić po zakończonej wymianie np. aluminiowymi nitami.
PS. To nie jest reklama, ale kompresor kupiłem od kolegi z naszego forum (patrz post wyżej), i chcę tylko zaznaczyć że wszystko było załatwione profesjonalnie i po mimo dzielącej nas odległości wszystko było tak ja trzeba.
pozdrawiam
Dino
Witam!
koledzy ja chyba właśnie potrzebuję nowy kompresor i miechy na przód, jeżeli jest to możliwe to poproszę o kontakt do osoby, która takie części sprzedaje
PS. Klubowiczu PIOTRUS z tego co poczytałam to Ty się na tym bardzo dobrze znasz! jak myślisz zacząć od kompresora czy od miechów. Mam Allrouda 2.5 TDI 2001rok i przelatane ok 130tyś km>
Pozdro!
koledzy ja chyba właśnie potrzebuję nowy kompresor i miechy na przód, jeżeli jest to możliwe to poproszę o kontakt do osoby, która takie części sprzedaje
PS. Klubowiczu PIOTRUS z tego co poczytałam to Ty się na tym bardzo dobrze znasz! jak myślisz zacząć od kompresora czy od miechów. Mam Allrouda 2.5 TDI 2001rok i przelatane ok 130tyś km>
Pozdro!
evcia
Witam!
Autko chyba ma taki przebieg bo jest do niego książka , kilka faktur z przeglądów i był sprawdzany w ASO po VIN-ie!
A propos objawów:
Po dłuższej przerwie tzn kilka godzin opada głównie przodem, póżniej żeby go podnieść to trzeba czekać z 20min. Pompuje z przerwami i w międzyczasie miga kontrolka od zawieszenia na żółto.
Rano jak odpalę i nie czekam aby się podniósł to podczas jazdy jest bardzo miękki.
Pozdro!
Autko chyba ma taki przebieg bo jest do niego książka , kilka faktur z przeglądów i był sprawdzany w ASO po VIN-ie!
A propos objawów:
Po dłuższej przerwie tzn kilka godzin opada głównie przodem, póżniej żeby go podnieść to trzeba czekać z 20min. Pompuje z przerwami i w międzyczasie miga kontrolka od zawieszenia na żółto.
Rano jak odpalę i nie czekam aby się podniósł to podczas jazdy jest bardzo miękki.
Pozdro!
evcia
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga