[A6 C5 2.8Q] Problem Wypadanie zapłonu
[A6 C5 2.8Q] Problem Wypadanie zapłonu
Trochę pogrzebałem na forum ale nie bardzo moge znależć.Raz odpalam jest ok,innym razem odpala i gasnie albo nierówno pracuje.Dzisiaj tez były kłopoty.Podłaczyłem vaga i wyszło wypadanie zapłonu 1 2 3 cylinder.Co moze byc przyczyną co sprawdzić.Pozdrawiam w Nowym Roku wszystkich AUDI maniaków.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Sonda lambda od strony przerywającej. U mnie było identycznie. warto sprawdzić . Ty masz 4 sondy po dwie na stronę jak się nie mylę wiec inaczej niż u mnie. Może katalizator
?? Sondy raczej sprawdzał bym wtedy kiedy dzieją się cuda bo moje też chodziły jak wszystko pracowało w porządku . A jak przerywał to jedna sonda dawała dawkę maks i cylindry wypadały z zapłonu.

Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
audi a6 2.8 b+gaz multitronik, skaczące obroty
Witam
Mam audi z a6 z końca 2001r z silnikiem 2.8 i skrzynią multitronik. Samochód kupiłem 4 tygodnie temu i mam problemy z nierównymi obrotami. Przy zimnym silniku muszę go odpalać nawet 3 razy bo gaśnie. Obroty wtedy wahają się od 200 do 1500. Czytałem na forum że może to być brudna przepustnica ale narazie nie mam kasy na żadne ruchy w tym kierunku. Dodam że kupiłem ją z instalacją gazową założoną 2 miesiące temu ( kilka dni temu byłem w tym warsztacie gdzie zakładali gaz, zrobili przegląd podłączyli komputer i niby wszystko ok.) . Ważną informacją może być też to że nawet jak silnik jest rozgrzany i ustawiony na benzynę to odczuwam nierówną prace silnika, co kilka sekund zadrży cały samochód. Jestem zły na siebie że po pierwsze coś takiego kupiłem ( jak kupowałem to nic nie zauważyłem ze jest coś nie tak ), a po drugie co też się wiąże z pierwszym że teraz nie mam kasy na naprawę. Ogólnie samochód strasznie mi się podoba, super nim sie jeździ, bardzo mało pali ( w trasie mi sapaliła 10litrów gazu, po Warszawie 13). Gdyby jeszcze nie było tych wyżej wymienionych problemów...
Poniżej podzespoły jakie posiadam i zdjęcie mojej limuzyny .
Pozdrawiam
Podzespoły jakie mam:
reduktor - Tomasetto ( typ ARPIC )
zawór gazowy - Tomasetto
przełącznik G/B - AC STAG
alek. jednostka sterująca (ECU) - AC STAG ( chyba 300 )
[ Dodano: 2010-01-15, 11:10 ]
jeszcze trzy zdjecia mojego cuda
![Obrazek]()
Mam audi z a6 z końca 2001r z silnikiem 2.8 i skrzynią multitronik. Samochód kupiłem 4 tygodnie temu i mam problemy z nierównymi obrotami. Przy zimnym silniku muszę go odpalać nawet 3 razy bo gaśnie. Obroty wtedy wahają się od 200 do 1500. Czytałem na forum że może to być brudna przepustnica ale narazie nie mam kasy na żadne ruchy w tym kierunku. Dodam że kupiłem ją z instalacją gazową założoną 2 miesiące temu ( kilka dni temu byłem w tym warsztacie gdzie zakładali gaz, zrobili przegląd podłączyli komputer i niby wszystko ok.) . Ważną informacją może być też to że nawet jak silnik jest rozgrzany i ustawiony na benzynę to odczuwam nierówną prace silnika, co kilka sekund zadrży cały samochód. Jestem zły na siebie że po pierwsze coś takiego kupiłem ( jak kupowałem to nic nie zauważyłem ze jest coś nie tak ), a po drugie co też się wiąże z pierwszym że teraz nie mam kasy na naprawę. Ogólnie samochód strasznie mi się podoba, super nim sie jeździ, bardzo mało pali ( w trasie mi sapaliła 10litrów gazu, po Warszawie 13). Gdyby jeszcze nie było tych wyżej wymienionych problemów...
Poniżej podzespoły jakie posiadam i zdjęcie mojej limuzyny .
Pozdrawiam
Podzespoły jakie mam:
reduktor - Tomasetto ( typ ARPIC )
zawór gazowy - Tomasetto
przełącznik G/B - AC STAG
alek. jednostka sterująca (ECU) - AC STAG ( chyba 300 )
[ Dodano: 2010-01-15, 11:10 ]
jeszcze trzy zdjecia mojego cuda
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Niestety czyszczenie nic nie dało.Mechanik zasugerował czujnik obrotowy wału.Jak myślicie??????????fassi1 pisze:Spróbuj przeczyścić. W dziale "zrób to sam" było o tym. Są do tego specjalne środki w sprayu, oczywiście bezdotykowo, bez żadnych pędzelków i dotykania drucików czymkolwiek.
Może coś pomoże.