Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 2.8Q] Problem Wypadanie zapłonu

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
fhroma
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 08 mar 2009, 21:27
Lokalizacja: Warszawa

[A6 C5 2.8Q] Problem Wypadanie zapłonu

Post autor: fhroma » 01 sty 2010, 19:34

Trochę pogrzebałem na forum ale nie bardzo moge znależć.Raz odpalam jest ok,innym razem odpala i gasnie albo nierówno pracuje.Dzisiaj tez były kłopoty.Podłaczyłem vaga i wyszło wypadanie zapłonu 1 2 3 cylinder.Co moze byc przyczyną co sprawdzić.Pozdrawiam w Nowym Roku wszystkich AUDI maniaków.

fhroma
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 08 mar 2009, 21:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: fhroma » 01 sty 2010, 19:59

Przejżałem te linki i cewka chyba odpada bo tu idzie cewka na dwa cyl a błędy wyskakiwały na 123 cyl. a więc cała jedna strona.Przepływomierz? samochód w czsie jazdy sprawuje sie nienagannie.A z tym lewym powietrzem jutro popatrzę. Może jeszcze jakies propozycje?

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 01 sty 2010, 20:15

Wypadanie zapłonu dotyczy układu zapłonowego a nie dolotu. Ja stawiam na cewkę.

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 05 sty 2010, 16:50

Sonda lambda od strony przerywającej. U mnie było identycznie. warto sprawdzić . Ty masz 4 sondy po dwie na stronę jak się nie mylę wiec inaczej niż u mnie. Może katalizator ???? Sondy raczej sprawdzał bym wtedy kiedy dzieją się cuda bo moje też chodziły jak wszystko pracowało w porządku . A jak przerywał to jedna sonda dawała dawkę maks i cylindry wypadały z zapłonu.
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.

Awatar użytkownika
bazyluk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 28 gru 2009, 21:12
Lokalizacja: Warszawa

audi a6 2.8 b+gaz multitronik, skaczące obroty

Post autor: bazyluk » 15 sty 2010, 11:06

Witam
Mam audi z a6 z końca 2001r z silnikiem 2.8 i skrzynią multitronik. Samochód kupiłem 4 tygodnie temu i mam problemy z nierównymi obrotami. Przy zimnym silniku muszę go odpalać nawet 3 razy bo gaśnie. Obroty wtedy wahają się od 200 do 1500. Czytałem na forum że może to być brudna przepustnica ale narazie nie mam kasy na żadne ruchy w tym kierunku. Dodam że kupiłem ją z instalacją gazową założoną 2 miesiące temu ( kilka dni temu byłem w tym warsztacie gdzie zakładali gaz, zrobili przegląd podłączyli komputer i niby wszystko ok.) . Ważną informacją może być też to że nawet jak silnik jest rozgrzany i ustawiony na benzynę to odczuwam nierówną prace silnika, co kilka sekund zadrży cały samochód. Jestem zły na siebie że po pierwsze coś takiego kupiłem ( jak kupowałem to nic nie zauważyłem ze jest coś nie tak ), a po drugie co też się wiąże z pierwszym że teraz nie mam kasy na naprawę. Ogólnie samochód strasznie mi się podoba, super nim sie jeździ, bardzo mało pali ( w trasie mi sapaliła 10litrów gazu, po Warszawie 13). Gdyby jeszcze nie było tych wyżej wymienionych problemów...
Poniżej podzespoły jakie posiadam i zdjęcie mojej limuzyny .
Pozdrawiam

Podzespoły jakie mam:
reduktor - Tomasetto ( typ ARPIC )
zawór gazowy - Tomasetto
przełącznik G/B - AC STAG
alek. jednostka sterująca (ECU) - AC STAG ( chyba 300 ) Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

[ Dodano: 2010-01-15, 11:10 ]
jeszcze trzy zdjecia mojego cuda Obrazek Obrazek Obrazek

fhroma
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 08 mar 2009, 21:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: fhroma » 17 sty 2010, 10:05

Odłączyłem dzisiaj wtyczkę od przepływomierza i w czasie jazdy nie widze zadnej róznicy czy to świadczy o tym że przepływka jest do wymiany i ewentualnie jak ją jeszcze mozna sprawdzić?

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 17 sty 2010, 12:02

Spróbuj przeczyścić. W dziale "zrób to sam" było o tym. Są do tego specjalne środki w sprayu, oczywiście bezdotykowo, bez żadnych pędzelków i dotykania drucików czymkolwiek.
Może coś pomoże.

fhroma
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 08 mar 2009, 21:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: fhroma » 20 sty 2010, 21:10

fassi1 pisze:Spróbuj przeczyścić. W dziale "zrób to sam" było o tym. Są do tego specjalne środki w sprayu, oczywiście bezdotykowo, bez żadnych pędzelków i dotykania drucików czymkolwiek.
Może coś pomoże.
Niestety czyszczenie nic nie dało.Mechanik zasugerował czujnik obrotowy wału.Jak myślicie??????????

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 20 sty 2010, 22:16

fhroma pisze:Odłączyłem dzisiaj wtyczkę od przepływomierza i w czasie jazdy nie widze zadnej róznicy
no na pewno nie jest normalnie i radzę się na tym skupić
skoro po odłączeniu przepływki nie widzisz różnicy to co za mechanik zawraca uwagę na czujnik wału, no bez jaj, z przepływką zrób coś

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja