[A6 C5 2.8Q] Problem Wypadanie zapłonu
[A6 C5 2.8Q] Problem Wypadanie zapłonu
Trochę pogrzebałem na forum ale nie bardzo moge znależć.Raz odpalam jest ok,innym razem odpala i gasnie albo nierówno pracuje.Dzisiaj tez były kłopoty.Podłaczyłem vaga i wyszło wypadanie zapłonu 1 2 3 cylinder.Co moze byc przyczyną co sprawdzić.Pozdrawiam w Nowym Roku wszystkich AUDI maniaków.
			
			
									
									
						- A6 Forum - fassi1
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 1905
 - Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
 - Imię: Forum Audi A6
 - Rocznik: 2005
 - Moje auto: A6 C6
 - Nadwozie: Limuzyna
 - Silnik: 2.6 ABC 150KM
 - Napęd: FWD
 - Skrzynia: Manual
 - Paliwo: Diesel
 - Lokalizacja: Warszawa
 
- fishmanr11
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 417
 - Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
 - Imię: Filip
 - Rocznik: 1999
 - Moje auto: A6 C5
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 2.8 174KM
 - Napęd: Quattro
 - Skrzynia: Tiptronic
 - Paliwo: Benzyna+LPG
 - Lokalizacja: Lublin
 - Kontakt:
 
Sonda lambda od strony przerywającej. U mnie było identycznie. warto sprawdzić . Ty masz 4 sondy po dwie na stronę jak się nie mylę wiec inaczej niż u mnie. Może katalizator 
?? Sondy raczej sprawdzał bym wtedy kiedy dzieją się cuda bo moje też chodziły jak wszystko pracowało w porządku . A jak przerywał to jedna sonda dawała dawkę maks i cylindry wypadały z zapłonu.
			
			
									
									Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
						audi a6 2.8 b+gaz multitronik, skaczące obroty
Witam
Mam audi z a6 z końca 2001r z silnikiem 2.8 i skrzynią multitronik. Samochód kupiłem 4 tygodnie temu i mam problemy z nierównymi obrotami. Przy zimnym silniku muszę go odpalać nawet 3 razy bo gaśnie. Obroty wtedy wahają się od 200 do 1500. Czytałem na forum że może to być brudna przepustnica ale narazie nie mam kasy na żadne ruchy w tym kierunku. Dodam że kupiłem ją z instalacją gazową założoną 2 miesiące temu ( kilka dni temu byłem w tym warsztacie gdzie zakładali gaz, zrobili przegląd podłączyli komputer i niby wszystko ok.) . Ważną informacją może być też to że nawet jak silnik jest rozgrzany i ustawiony na benzynę to odczuwam nierówną prace silnika, co kilka sekund zadrży cały samochód. Jestem zły na siebie że po pierwsze coś takiego kupiłem ( jak kupowałem to nic nie zauważyłem ze jest coś nie tak ), a po drugie co też się wiąże z pierwszym że teraz nie mam kasy na naprawę. Ogólnie samochód strasznie mi się podoba, super nim sie jeździ, bardzo mało pali ( w trasie mi sapaliła 10litrów gazu, po Warszawie 13). Gdyby jeszcze nie było tych wyżej wymienionych problemów...
Poniżej podzespoły jakie posiadam i zdjęcie mojej limuzyny .
Pozdrawiam
Podzespoły jakie mam:
reduktor - Tomasetto ( typ ARPIC )
zawór gazowy - Tomasetto
przełącznik G/B - AC STAG
alek. jednostka sterująca (ECU) - AC STAG ( chyba 300 )
 
 
 
 
[ Dodano: 2010-01-15, 11:10 ]
jeszcze trzy zdjecia mojego cuda
 
 ![Obrazek]()
			
			
									
									
						Mam audi z a6 z końca 2001r z silnikiem 2.8 i skrzynią multitronik. Samochód kupiłem 4 tygodnie temu i mam problemy z nierównymi obrotami. Przy zimnym silniku muszę go odpalać nawet 3 razy bo gaśnie. Obroty wtedy wahają się od 200 do 1500. Czytałem na forum że może to być brudna przepustnica ale narazie nie mam kasy na żadne ruchy w tym kierunku. Dodam że kupiłem ją z instalacją gazową założoną 2 miesiące temu ( kilka dni temu byłem w tym warsztacie gdzie zakładali gaz, zrobili przegląd podłączyli komputer i niby wszystko ok.) . Ważną informacją może być też to że nawet jak silnik jest rozgrzany i ustawiony na benzynę to odczuwam nierówną prace silnika, co kilka sekund zadrży cały samochód. Jestem zły na siebie że po pierwsze coś takiego kupiłem ( jak kupowałem to nic nie zauważyłem ze jest coś nie tak ), a po drugie co też się wiąże z pierwszym że teraz nie mam kasy na naprawę. Ogólnie samochód strasznie mi się podoba, super nim sie jeździ, bardzo mało pali ( w trasie mi sapaliła 10litrów gazu, po Warszawie 13). Gdyby jeszcze nie było tych wyżej wymienionych problemów...
Poniżej podzespoły jakie posiadam i zdjęcie mojej limuzyny .
Pozdrawiam
Podzespoły jakie mam:
reduktor - Tomasetto ( typ ARPIC )
zawór gazowy - Tomasetto
przełącznik G/B - AC STAG
alek. jednostka sterująca (ECU) - AC STAG ( chyba 300 )
 
 
 
 [ Dodano: 2010-01-15, 11:10 ]
jeszcze trzy zdjecia mojego cuda
 
 
- A6 Forum - fassi1
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 1905
 - Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
 - Imię: Forum Audi A6
 - Rocznik: 2005
 - Moje auto: A6 C6
 - Nadwozie: Limuzyna
 - Silnik: 2.6 ABC 150KM
 - Napęd: FWD
 - Skrzynia: Manual
 - Paliwo: Diesel
 - Lokalizacja: Warszawa
 
Niestety czyszczenie nic nie dało.Mechanik zasugerował czujnik obrotowy wału.Jak myślicie??????????fassi1 pisze:Spróbuj przeczyścić. W dziale "zrób to sam" było o tym. Są do tego specjalne środki w sprayu, oczywiście bezdotykowo, bez żadnych pędzelków i dotykania drucików czymkolwiek.
Może coś pomoże.
							









