Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C4] 2.5 TDI 115KM zimny pali, rozgrzany pali, letni nie.

Silniki wysokoprężne
gość_

Post autor: gość_ » 17 sty 2010, 18:59

a na forum znalazłem że 70 :>
Jutro dojdzie kabel będę rozkminiał co i jak!! :)
Mam nadzieje, że nic nie popsuje bo jesli chodzi o komputery jestem totalnym laikiem :/

Awatar użytkownika
Dodek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Imię: Damian
Rocznik: 1992
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Kontakt:

Post autor: Dodek » 17 sty 2010, 20:02

jak ja kupiłem kabelek , wylaczylem kompa a nastepnego dnia rano wyzionął ducha ([hp złom]) :-P tak mi sie przypomnialo sorry za ot

szybki-ens, a masz może jakiś np filnik jak twoje auto pali z tym przestawionym kątem ? jestem ciekawy

Dlatego pytam CZY jest tu jakis Hardkor ktory zrobi to co napisałem w moim 2 poście - zmiana dawki startowej :-) ???? JA bym to zrobił teraz ale jestem 120 km od domu i jak coś zdupce to niewiem jak bede wracał.
Ostatnio zmieniony 28 gru 2010, 12:37 przez Dodek, łącznie zmieniany 1 raz.
Łan tu sri TDI :mrgreen:

gość_

Post autor: gość_ » 17 sty 2010, 20:33

jutro rano mogę nagrać nie ma sprawy ;) dać do publicznego wglądu :mrgreen: :-D

[ Dodano: 2010-01-18, 13:26 ]
Dziś rano fajnie odpalił bo nie było aż tak dużego mrozu
tutaj link do rannego odpalenia:

A tu po 3 godzinnym postoju:

Jak mówiłem, po wymianie akumulatora problem z paleniem jakby zniknął fakt faktem, przy ostrych mrozach z rana nie jest dobrze :/ no dziś akurat względnie było.

Awatar użytkownika
Dodek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Kontakt:

Post autor: Dodek » 18 sty 2010, 14:15

no nie na letnim pali ladnie :-) co do 1 zapenia ja zauważyłem że nie czekasz po tym jak zgaśnie lampka od świec jeszcze chwile na tzw "klik" , coś mi sie nie podobają te obroty na tzw ssaniu u mnie jak zapali zimny wchodzi na około 900~1000obr nigdy wiecej , może u ciebie to wynika z tego kąta