
Jutro dojdzie kabel będę rozkminiał co i jak!!

Mam nadzieje, że nic nie popsuje bo jesli chodzi o komputery jestem totalnym laikiem


 
  ?? JA bym to zrobił teraz ale jestem 120 km od domu i jak coś zdupce to niewiem jak bede wracał.
?? JA bym to zrobił teraz ale jestem 120 km od domu i jak coś zdupce to niewiem jak bede wracał. dać do publicznego wglądu  :mrgreen:  :-D
 dać do publicznego wglądu  :mrgreen:  :-D  no dziś akurat względnie było.
 no dziś akurat względnie było.
 co do 1 zapenia ja zauważyłem że nie czekasz po tym jak zgaśnie lampka od świec jeszcze chwile na tzw "klik"  , coś mi sie nie podobają te obroty na tzw ssaniu  u mnie jak zapali zimny wchodzi na około 900~1000obr  nigdy wiecej , może u ciebie to wynika z tego kąta
  co do 1 zapenia ja zauważyłem że nie czekasz po tym jak zgaśnie lampka od świec jeszcze chwile na tzw "klik"  , coś mi sie nie podobają te obroty na tzw ssaniu  u mnie jak zapali zimny wchodzi na około 900~1000obr  nigdy wiecej , może u ciebie to wynika z tego kąta 
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)

ok tylko jak to sie przedstawia na kąty widziane w vagu?Valery pisze:Zauważył więc, że te same silniki stoją też v Volvo i sprawdziliśmy w Autodacie jaki mają kąt wyprzedzenia zapłonu i okazało się, że jest zamiast 0.25 mm (jak jest przypisane do Audi AEL) dla Volvo jest 0.29 mm, różnica nie wielka 0.04 mm na zegarze przy ustawianiu. Różnica po ustawianiu jest duża, odpala znacznie lepiej jak na zimne tak i na ciepłe.
_________________

