Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5] Układ kierowniczy

Zawieszenie
ODPOWIEDZ
jamiro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 29 lis 2009, 12:09
Lokalizacja: Zgorzelec

[A6 C5] Układ kierowniczy

Post autor: jamiro » 06 sty 2010, 22:44

Witam! Tydzień temu wymieniłem wszystkie wahacze,końcówki drążków i łączniki(audi a6 1.8 rok 98) i nadal mam problem.Chodzi o to że jak kręce kierownicą w prawo i lewo to strasznie coś puka...Czy ktoś wie co to może być? Proszę o pomoc.Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 08 sty 2010, 21:00 przez jamiro, łącznie zmieniany 2 razy.

Rico C4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 144
Rejestracja: 28 lip 2009, 23:11
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: Rico C4 » 06 sty 2010, 22:58

może to być maglownica :-/
było C4 AEL quattro

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 07 sty 2010, 08:16

jamiro pisze:Tydzień temu wymieniłem wszystkie wahacze,końcówki drążków i łączniki
pewnie i nie potrzebnie część z tych części wymieniłeś, bo wygląda na to co kolega wyżej wspomniał - słynny problem przekładni kierowniczej(maglownicy)
no ale wymienione części na marne nie poszły :-D
ewentualnie jeszcze zostały nie wymienione przez Ciebie drążki kierownicze (choć rzadko się słyszy o ich awariach)

Awatar użytkownika
spinacz2100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 392
Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
Imię: Szubert
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: spinacz2100 » 07 sty 2010, 17:57

ja miałem ostatnio podobny problem.ruszając w prawo i lewo kierownicą było słychać stukanie co śmieszne wymieniłem maglownice (diagnoza 3 mechaników) zawieszenie miałem poł roku temu zmieniane i dalej stuka czyli nie była to wina maglownicy może to inny problem ale jak chcesz to mogę sprzedać maglownicę sprawną w dobrej cenie.
tylko zastanawiam się co jest problemem.i w moim mieście nikt nie może mi odpowiedzieć na to pytanie.

jamiro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 29 lis 2009, 12:09
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: jamiro » 07 sty 2010, 22:56

Witam! Dzięki bardzo za odpowiedzi,w piątek mam wizyte u mechanika więc zobaczymy co powie.A wahacze wymieniłem,bo mimo wszystko były zużyte.Jak tylko odnajde problem to sie odezwe.Pozdrawiam

jamiro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 29 lis 2009, 12:09
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: jamiro » 08 sty 2010, 23:16

Witam! Dziś okazało się,że uciekła mi zbieżność :evil: Zbieżność ustawiałem oczywiście po wymianie wahaczy,końcówek itd i do dziś było ok. Objawy są takie,że kiedy skręcam kierownice na maxa i ruszam wrażenie jest takie jakby każde z kół chciało jechać w swoją stronę :-x O co chodzi? Cz zbieżność mogła się przestawić? Pozdrawiam.

Voytec
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 936
Rejestracja: 05 lip 2008, 22:29
Imię: Wojtek
Rocznik: 2014
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Eindhoven/WSCHOWA
Kontakt:

Post autor: Voytec » 09 sty 2010, 15:40

Ustwaienie zbieznosci jest b.wazne i jak pisze Bartas nie mogla sie przestawic po przejechaniu kilkuset metrow chyba ze nie skontrowali jakiegos drazka :shock:
Podejrzewam ze miales i masz nadal zle ustawiona zbieznosc. :-|
Poszukaj porzadnego warsztatu czy stacji diagnostycznej taka moja rada :->

jamiro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 29 lis 2009, 12:09
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: jamiro » 09 sty 2010, 19:20

Dzięki bardzo za odpowiedzi.Tak właśnie zrobię pojadę i spróbuje w servisie audi.Nawiasem mówiąc to o taką odpowiedz mi chodziło,że zbieżność nie może się przestawić. Ponieważ mam wątpliwości co do jakości wymiany wszystkich wahaczy,końcówek i łączników.Chodzby to,że gościu poskręcał wszystko na stare śruby,a wiem,że te śruby i nakrętki są jednorazowe.Poza tym kiedy wyjechałem od niego to była masakra każde koło jechało w inną stronę w ogóle nie dało się jechać :-? Jak tylko dowiem się co się stało dam znać.Pozdrawiam <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja