Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 2,8l) Gasnie na jałowym na LPG i benz

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 20 maja 2009, 09:18

fassi1 pisze:Nie ma prawa śmierdzieć, masz nieszczelność w instalacji pod maską.
no właśnie, tyko gdyby była nieszczelność, to na chłopski rozum, autko by nie szło, oraz spalanie by się nie zgadzało
a wszystko jest ok
zastanawiam się czy to nie z rur, tzn przy zatrzymaniu jakoś to co wychodzi z rury wędruje pod autem i dostaje się do kabiny :-/

Awatar użytkownika
dziq111
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 18 mar 2008, 21:17
Imię: Paweł
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Bieruń

Post autor: dziq111 » 20 maja 2009, 13:38

smierdzi czasem z wydechu i to bez 2ch zdan co prawda u mnie czulem tylko w golfie ale tam nie bylo kata. a nieszczelnosc pod maska nie musi objawiac sie tym ze auto na gazie nie bedzie chodzic. Delikatnie bedzie uciekac to wszytko normalnie bedzie pracowac.
a8team.pl to też dobre.

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 20 maja 2009, 15:35

dziq111 pisze:smierdzi czasem z wydechu i to bez 2ch zdan
ja mam dwa wydechy, to wali podwójnie :-P
ale sprawdzę to, bo nie było tego kilka miesięcy temu :-/

Awatar użytkownika
pawel1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 12 sie 2008, 21:36
Imię: Paweł
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: PODKARPACIE

Post autor: pawel1 » 04 sty 2010, 12:08

Koledzy zakończe ten post zmieniłem wtryski i reduktor i jest ok pozdro dla wszystkich

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 04 sty 2010, 20:42

To super że dało poprawę. Kwestia jak sprawuje się ten reduktor przy max bucie (jakie spadki ciśnienia gazu między spokojną jazdą a max przyspieszeniem), jakie ma przerosty ciśnienia po cut offie (wzrost ciśnienia gazu z normalnej jazdy po przejściu w cut off), spadki temp. przy max bucie i wzrost temp. przy postojach w korkach. stabilność, wahanie ciśnienia przy spokojnej jeździe lub na jałowym biegu.To są najważniejsze parametry reduktora. Im lepsze tym dokładniejsze dawkowanie gazu przez elektronikę i wstryski.

Co do śmierdzenia gazu.
Wyciek nie będzie miał wpływ na spadek mocy, chyba że wali konkretnie ale to wtedy spadnie ciśnienie w układzie i wtedy to w ogóle są jaja. Może lekko uciekać poprzez niedokręcenie pokrywy filtra fazy ciekłej lub przez niedokręconą baryłkę na miedzi. Gaz ma bardzo intensywny zapach i nawet minimalna nieszczelność będzie powodować zapach gazu w kabinie. Za bogata mieszanka nie jest powodem śmierdzenia gazu w kabinie. Nadmiar gazu zatrzymuje się w katalizatorze a w wylocie i katalizatorze panuje tak wysoka temp. że nadmiar gazu zostaje dopalony w katalizatorze. Gdyby mieszanka była naprawdę dużo za bogata, to silnik by wariował, drżało by budą i silnikiem.

Awatar użytkownika
pawel1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 12 sie 2008, 21:36
Imię: Paweł
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: PODKARPACIE

Post autor: pawel1 » 05 sty 2010, 22:08

fassi1, takie pytanie gdybym zakupił staga 300plus i zamienił za zenita to musze zmieniać całe okablowanie czy dobry gaziarz da radę zmienić wtyczki lub coś przelutować żeby tylko nie zmieniać całego okablowania dzieki za informację również na innych postach pozdro <ok>

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 05 sty 2010, 23:04

Dobry gaziarz da sobie radę z prze lutowaniem wtyczek bo okablowanie jest praktycznie takie same ale wtyczki do Zenita i Staga są inne.
<ok>

Awatar użytkownika
pawel1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 12 sie 2008, 21:36
Imię: Paweł
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: PODKARPACIE

Post autor: pawel1 » 06 sty 2010, 11:47

Jeszcze raz dzieki za informację pozdro <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja