Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[All V6] nie mozna dodac rano gazu po zapaleniu bo gasnie

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 04 sty 2010, 08:31

U mnie nadal odpala pięknie i za każdym razem tak samo. Zużycie paliwa drastycznie spadło.
Pozdrawiam,
Krisker

Awatar użytkownika
LuQas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 19 wrz 2009, 20:21
Imię: Janek ASO Audi
Rocznik: 2000
Moje auto: RS6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 5.0 580KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

Post autor: LuQas » 04 sty 2010, 14:48

krisker pisze:U mnie nadal odpala pięknie i za każdym razem tak samo. Zużycie paliwa drastycznie spadło.
ale powiedz mi czy on Ci tyka bo mi kiedys w a4 b5 zasysało bak odpiolem ten zaworek przy filtrze powietrza przeczyscilem zaczal cykac i juz bylo ok z autem jak jest w 6 bo mi ciagle zle pali no po wlaniu 98 ciut lepiej

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 04 sty 2010, 15:09

W AAH C4 mi tykał. Tutaj nie tyka, tylko włącza się albo wyłącza na dłużej.
Pozdrawiam,
Krisker

Awatar użytkownika
LuQas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 19 wrz 2009, 20:21
Imię: Janek ASO Audi
Rocznik: 2000
Moje auto: RS6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 5.0 580KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

Post autor: LuQas » 04 sty 2010, 15:16

A moze powinien własnie tykac ?? skad wiesz ze jest ciagle otwarty czasowo ?

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 04 sty 2010, 15:28

Mam to w... poważaniu <ok> Teraz już zamilkł na dłużej :mrgreen:

A tak poważnie, to musiałby odpisać ktoś, kto ma sprawny <ok>
Pozdrawiam,
Krisker

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 04 sty 2010, 17:18

LuQas pisze:ale powiedz mi czy on Ci tyka bo mi kiedys w a4 b5 zasysało bak odpiolem ten zaworek przy filtrze powietrza przeczyscilem zaczal cykac i juz bylo ok z autem jak jest w 6 bo mi ciagle zle pali no po wlaniu 98 ciut lepiej
krisker pisze:W AAH C4 mi tykał. Tutaj nie tyka, tylko włącza się albo wyłącza na dłużej.
LuQas pisze:A moze powinien własnie tykac ?? skad wiesz ze jest ciagle otwarty czasowo ?
hmm nie wiem dokładnie o czym mowa :lol: ale jeżeli o tym czymś co jest na górze obudowy filtra powietrza z rurką, to u mnie CYKA i to dość ostro cały czas :lol:

Awatar użytkownika
LuQas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 19 wrz 2009, 20:21
Imię: Janek ASO Audi
Rocznik: 2000
Moje auto: RS6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 5.0 580KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

Post autor: LuQas » 04 sty 2010, 17:22

Dlatego tak mi sie wydawalo ze on musi cykac i to tak ze go słychac bo w a4 mi sie zawiesil i bylo słychac w baku Sssssssssssss natomiast zrobilem go takim zmywaczem i czyms czyms ala wd 40 i jeszcze raz zmywaczem w sprayu i zaczal cykac Wiec krisker nie wydaje mi sie bys dobrze zrobil wylaczajac ten zaworek <ok>

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 04 sty 2010, 19:00

Jedynym efektem odłączenia zaworka jest bycie nieco mniej ekologicznym :-P Za to nerwy mam spokojne, bo auto odpala normalnie. Kiedyś się za niego wezmę, ale teraz inne, ważniejsze rzeczy na głowie - właśnie mi się odłamał kawałek sprężyny z przodu :-/
Pozdrawiam,
Krisker

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 04 sty 2010, 19:15

LuQas pisze:Dlatego tak mi sie wydawalo ze on musi cykac
mi też się tak wydaje
bo ja jakieś strasznego problemu z odpalaniem nie mam, jedynie teraz Zimą z rana kaszlnie, ale w takim mrozie też bym kaszlał :-D w innej porze pali od bata
jeszcze muszę się zabrać za tą przepustnicę, ale jakoś słabo mi to idzie :-D

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 04 sty 2010, 22:37

Koledzy nie wiem czy też nie wiąże się to bezpośrednio z przepływomierzem. Przeczytajcie ostatni akapit . Dotyczy on naszego przepływomierza i mówi o zaworze odpowietrzania . Może i psuje się zawór a może to przepływomierz go wyłącza. zobaczcie opis :

http://www.auto-online.pl/serwis/poradn ... zeplyw.htm
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.

Awatar użytkownika
LuQas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 19 wrz 2009, 20:21
Imię: Janek ASO Audi
Rocznik: 2000
Moje auto: RS6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 5.0 580KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

Post autor: LuQas » 05 sty 2010, 06:52

Wczoraj niby przeczyscilem moj i nie dziala tzn nie tyka a czy dziala to nie wiem :-/

dobi1988
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 74
Rejestracja: 07 gru 2008, 19:31
Lokalizacja: lublin

Post autor: dobi1988 » 07 sty 2010, 09:27

a ja calkowicie wyjalem ten pochlaniacz par i połączylem sobie miedzianą rurką ten przewod co idzie z baku od odpowietrzenia do przewodu tego co wychodzi z przepustnicy co zasysa powietrze teraz slychac ze sie odpowietrza bo strasznie syczy przy wlewie paliwa i jak sie odkreci korek od paliwa spadaja obroty na nizsze a gdy zakrece go obroty wzrastaja i ladnie pracuje ... jedynie na lepsze sie zmienilo to ze wchodzi rano odrazu lepiej na obroty(nie strzela przy dodawaniu gazu na benzynie nie dlawi sie) ale nadal ciezko pali...

Awatar użytkownika
LuQas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 19 wrz 2009, 20:21
Imię: Janek ASO Audi
Rocznik: 2000
Moje auto: RS6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 5.0 580KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

Post autor: LuQas » 11 sty 2010, 08:56

Pytanie bylem w sobote w kato w scc i jak to wiadomo ciezko z parkowaniem wiec stanalem na krawezniku jedna strona auto ustawilo mi sie pod katem po 2h auto nie chcialo załapac paliwa a duzo w baku to tez nie mialem bo rezerwa swiecila wiec na biegu rozrusznikiem go pokrecilem i co dziwne moze z 3 sec tak trzymalem na biegu i od razu zlapal tj by na po pych dlaczego na sucho nie chcial złapac ?

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 11 sty 2010, 10:07

Bo jak auto ruszyło, to zabujało też paliwem w baku?
Pozdrawiam,
Krisker

KubekBiały
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 17 gru 2009, 13:17
Lokalizacja: Białystok

Post autor: KubekBiały » 15 sty 2010, 10:10

Objawy takie same, wymiana czujnika temp. 250 zł i po kłopocie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja