Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[C5 2.4] Jaka instalacja LPG

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
ODPOWIEDZ
vectra007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 197
Rejestracja: 29 lis 2009, 12:02
Lokalizacja: słubice
Kontakt:

Post autor: vectra007 » 08 gru 2009, 12:15

a co sadzicie o tej auckji i tym instalatorze?? pozdro

http://allegro.pl/item838426490_sekwenc ... _mont.html

yogibear1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: yogibear1 » 13 gru 2009, 20:23

kolego valteki to szmelc, reduktor kme moze byc ,jamam taki,pytanie jaka musi miec wydajnosc,wtryski matrixy,zwykłe nie wzmocnione,komp to zenit niektorzy przeklinaja go ale nie ja,trzeba umiec dobrze ustawic, do mojego 2.8 wystarcza i jest ok <piwo> <piwo> <piwo>
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow

Awatar użytkownika
bobson80
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 07 mar 2009, 10:29
Lokalizacja: krosno odrzańskie

Post autor: bobson80 » 13 gru 2009, 21:30

ja mam instalkę od ponad roku nie znam się na tym może ktoś podpowie czy dobry interes zrobiłem reduktor zenit P-250, wielo zawór tomasetto, obudowa wielo zaworu bormech ,układ elektorniczny zenit jz 2005 , pisze dane jakie znalazłem w gwarancji gaz kosztował 3800 zł zrobiłem na nim jakieś 40 tyś puki co odpukać nic nie szwankowało średnie spalanie bardziej w mieście jak poza nim to 12 -13 l na 100 km do butli wchodzi za 90 zł i robię około 320-350 km czasami jak trochę powariuje to 300

yogibear1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: yogibear1 » 14 gru 2009, 20:53

no igit bobson <mikołaj>tez mam komp zenita i gada ,pamietaj tylko o filterkach,faza ciekła i lotna te 2 zmienisz to bedzie ok pilnuj tego
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow

Awatar użytkownika
bobson80
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 07 mar 2009, 10:29
Lokalizacja: krosno odrzańskie

Post autor: bobson80 » 14 gru 2009, 21:07

yogibear1 pisze:no igit bobson <mikołaj>tez mam komp zenita i gada ,pamietaj tylko o filterkach,faza ciekła i lotna te 2 zmienisz to bedzie ok pilnuj tego
no od ostatniej wymiany zrobiłem z 30 tys zdało by sie je zmienic chyba

KMS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 357
Rejestracja: 15 mar 2009, 20:17
Imię: Hubert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: KMS » 14 gru 2009, 21:54

bobson80 pisze:od ostatniej wymiany zrobiłem z 30 tys zdało by sie je zmienic chyba
Przy naszym gazie to co 10 tyś nie jest za często :evil:

yogibear1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: yogibear1 » 15 gru 2009, 19:26

bobson jak 30tys to trza to zrobic ,bo moga ci sie zapierdzielic listwy,u nas taki gaz niestety <ok>
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 25 gru 2009, 15:43

bobson80 pisze:ja mam instalkę od ponad roku nie znam się na tym może ktoś podpowie czy dobry interes zrobiłem reduktor zenit P-250, wielo zawór tomasetto, obudowa wielo zaworu bormech ,układ elektorniczny zenit jz 2005 , pisze dane jakie znalazłem w gwarancji gaz kosztował 3800 zł zrobiłem na nim jakieś 40 tyś puki co odpukać nic nie szwankowało średnie spalanie bardziej w mieście jak poza nim to 12 -13 l na 100 km do butli wchodzi za 90 zł i robię około 320-350 km czasami jak trochę powariuje to 300
http://www.agcentrum.com.pl/image.php?p ... /zenit.jpg
Jeśli masz ten reduktor to on się nie nadaje do tego auta. Ja taki miałem wcześniej i teraz leży na półce. Kiepska jakość, słaby wydajnościowo, duże przerosty po cut off i spadki ciśnienia przy bucie. Do tego masz Zenita, przy jakiej temp. przełącza się na gaz? Jak auto zachowuje się przy porannych przełączeniach na gaz?

Awatar użytkownika
bobson80
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 07 mar 2009, 10:29
Lokalizacja: krosno odrzańskie

Post autor: bobson80 » 25 gru 2009, 18:46

tak ten mam raz tylko mialem problem tzn. deptałem do odcięcia i zamarzł ale to tylko raz a ogólnie nie mogę nic mu zarzucić rano jak się przełączy to nawet nie wiem kiedy nie ma żadnej różnicy benz. czy gaz oczywiście przy normalnej jeździe bo jak ` faktycznie troszkę chcę poszaleć to przełączam na benz. lepiej się wtedy zbiera ale nie jest to jakaś super duża różnica

[ Dodano: 2009-12-25, 18:47 ]
a tak apropo jaki masz teraz reduktor i czy lepiej na nim, pracuje

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 25 gru 2009, 19:14

Ja mam scorpiona GT i nie muszę przełączać na benzynę. Twój reduktor to na prawdę kicha. Jak trochę deptasz to jak piszesz nie masz mocy bo ciśnienie spada i temp również a wtedy jedziesz na ubogiej mieszance co podwyższa temp. spalania więc któregoś pięknego dnia głowicę może szlak trafić. A jakie masz wtryski i przy jakiej temp. reduktora przełącza ci się na gaz?

Awatar użytkownika
bobson80
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 07 mar 2009, 10:29
Lokalizacja: krosno odrzańskie

Post autor: bobson80 » 25 gru 2009, 20:10

przełącza sie praktycznie od razu no jak mrozy są to muszę z 1 km jechać a ile auto ci wciąga lpg na tym sportowym scorpionie

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 25 gru 2009, 20:35

Jeżdżę głównie do pracy, krótkie odcinki 10-15km i pali mi do 15l ale nie jeżdżę jakoś spokojnie. Na trasie zejdzie do 10-11l ale nie ograniczam się do 120km. Jakie masz wtryski?
Wiedz że twój reduktor nie nagrzewa się tak szybko jak dużo lepsze reduktory. Jak zamieniłem na scorpiona to szybciej się teraz przełącza na gaz, szybciej oddaje ciepło czyli szybciej sie nagrzewa. Dobrym reduktorem jest też Magic jet

Awatar użytkownika
bobson80
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 07 mar 2009, 10:29
Lokalizacja: krosno odrzańskie

Post autor: bobson80 » 26 gru 2009, 12:55

czyli spalanie takiej jak u mnie mniej więcej hmm pomyślę nad wymianą, nie mam wielkiej praktyki co do lpg to moje pierwsze zagazowane autko i z tego co słyszlem to zawsze traci sie na mocy przy lpg ale jesli ty mówisz ze na tym scorpionie tak chodzi , a czy po zmianie reduktora trzeba regulować u mechanika instalkę

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 26 gru 2009, 16:17

Po wymianie reduktora można ustawić takie samo ciśnienie jak w starym i teoretycznie powinno być ok (do tego i tak trzeba podłączyć się pod kompa) ale każdy reduktor ma różne spadki i przerosty ciśnienia więc potrzebna będzie jakaś niewielkie dostrojenie i przetestowanie. Po około miesiącu nowy reduktor się ułoży i jeszcze raz trzeba podjechać do wyregulowania ciśnienia i już powinno być dobrze i bez problemów.

Awatar użytkownika
bobson80
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 07 mar 2009, 10:29
Lokalizacja: krosno odrzańskie

Post autor: bobson80 » 28 gru 2009, 20:53

dziś sprawdzałem u siebie mam reduktor bardzo podobny do tego z linku co mi wysłałeś tylko ze inna firma me emme gas

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga