[C5 2.4] Jaka instalacja LPG
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 543
- Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowieckie
kolego valteki to szmelc, reduktor kme moze byc ,jamam taki,pytanie jaka musi miec wydajnosc,wtryski matrixy,zwykłe nie wzmocnione,komp to zenit niektorzy przeklinaja go ale nie ja,trzeba umiec dobrze ustawic, do mojego 2.8 wystarcza i jest ok
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow
Cpt. Jack Sparrow
- bobson80
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 185
- Rejestracja: 07 mar 2009, 10:29
- Lokalizacja: krosno odrzańskie
ja mam instalkę od ponad roku nie znam się na tym może ktoś podpowie czy dobry interes zrobiłem reduktor zenit P-250, wielo zawór tomasetto, obudowa wielo zaworu bormech ,układ elektorniczny zenit jz 2005 , pisze dane jakie znalazłem w gwarancji gaz kosztował 3800 zł zrobiłem na nim jakieś 40 tyś puki co odpukać nic nie szwankowało średnie spalanie bardziej w mieście jak poza nim to 12 -13 l na 100 km do butli wchodzi za 90 zł i robię około 320-350 km czasami jak trochę powariuje to 300
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 543
- Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowieckie
no igit bobson <mikołaj>tez mam komp zenita i gada ,pamietaj tylko o filterkach,faza ciekła i lotna te 2 zmienisz to bedzie ok pilnuj tego
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow
Cpt. Jack Sparrow
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
http://www.agcentrum.com.pl/image.php?p ... /zenit.jpgbobson80 pisze:ja mam instalkę od ponad roku nie znam się na tym może ktoś podpowie czy dobry interes zrobiłem reduktor zenit P-250, wielo zawór tomasetto, obudowa wielo zaworu bormech ,układ elektorniczny zenit jz 2005 , pisze dane jakie znalazłem w gwarancji gaz kosztował 3800 zł zrobiłem na nim jakieś 40 tyś puki co odpukać nic nie szwankowało średnie spalanie bardziej w mieście jak poza nim to 12 -13 l na 100 km do butli wchodzi za 90 zł i robię około 320-350 km czasami jak trochę powariuje to 300
Jeśli masz ten reduktor to on się nie nadaje do tego auta. Ja taki miałem wcześniej i teraz leży na półce. Kiepska jakość, słaby wydajnościowo, duże przerosty po cut off i spadki ciśnienia przy bucie. Do tego masz Zenita, przy jakiej temp. przełącza się na gaz? Jak auto zachowuje się przy porannych przełączeniach na gaz?
- bobson80
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 185
- Rejestracja: 07 mar 2009, 10:29
- Lokalizacja: krosno odrzańskie
tak ten mam raz tylko mialem problem tzn. deptałem do odcięcia i zamarzł ale to tylko raz a ogólnie nie mogę nic mu zarzucić rano jak się przełączy to nawet nie wiem kiedy nie ma żadnej różnicy benz. czy gaz oczywiście przy normalnej jeździe bo jak ` faktycznie troszkę chcę poszaleć to przełączam na benz. lepiej się wtedy zbiera ale nie jest to jakaś super duża różnica
[ Dodano: 2009-12-25, 18:47 ]
a tak apropo jaki masz teraz reduktor i czy lepiej na nim, pracuje
[ Dodano: 2009-12-25, 18:47 ]
a tak apropo jaki masz teraz reduktor i czy lepiej na nim, pracuje
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Ja mam scorpiona GT i nie muszę przełączać na benzynę. Twój reduktor to na prawdę kicha. Jak trochę deptasz to jak piszesz nie masz mocy bo ciśnienie spada i temp również a wtedy jedziesz na ubogiej mieszance co podwyższa temp. spalania więc któregoś pięknego dnia głowicę może szlak trafić. A jakie masz wtryski i przy jakiej temp. reduktora przełącza ci się na gaz?
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Jeżdżę głównie do pracy, krótkie odcinki 10-15km i pali mi do 15l ale nie jeżdżę jakoś spokojnie. Na trasie zejdzie do 10-11l ale nie ograniczam się do 120km. Jakie masz wtryski?
Wiedz że twój reduktor nie nagrzewa się tak szybko jak dużo lepsze reduktory. Jak zamieniłem na scorpiona to szybciej się teraz przełącza na gaz, szybciej oddaje ciepło czyli szybciej sie nagrzewa. Dobrym reduktorem jest też Magic jet
Wiedz że twój reduktor nie nagrzewa się tak szybko jak dużo lepsze reduktory. Jak zamieniłem na scorpiona to szybciej się teraz przełącza na gaz, szybciej oddaje ciepło czyli szybciej sie nagrzewa. Dobrym reduktorem jest też Magic jet
- bobson80
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 185
- Rejestracja: 07 mar 2009, 10:29
- Lokalizacja: krosno odrzańskie
czyli spalanie takiej jak u mnie mniej więcej hmm pomyślę nad wymianą, nie mam wielkiej praktyki co do lpg to moje pierwsze zagazowane autko i z tego co słyszlem to zawsze traci sie na mocy przy lpg ale jesli ty mówisz ze na tym scorpionie tak chodzi , a czy po zmianie reduktora trzeba regulować u mechanika instalkę
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Po wymianie reduktora można ustawić takie samo ciśnienie jak w starym i teoretycznie powinno być ok (do tego i tak trzeba podłączyć się pod kompa) ale każdy reduktor ma różne spadki i przerosty ciśnienia więc potrzebna będzie jakaś niewielkie dostrojenie i przetestowanie. Po około miesiącu nowy reduktor się ułoży i jeszcze raz trzeba podjechać do wyregulowania ciśnienia i już powinno być dobrze i bez problemów.