[2,4 V6] Zgasła i nie pali!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 21
- Rejestracja: 02 sie 2008, 09:46
- Lokalizacja: Wasilków(białystok)
[2,4 V6] Zgasła i nie pali!
Witam
Koledzy mam problem, mianowicie wczoraj podczas jazdy audi mi zgasło i nie chciało zapalić jak kręciłem rozrusznikiem to jakby coś załapywała. Dzisiaj po naładowaniu akumulatora auto z trudem odpaliło lecz pracowało nierówno i po dodaniu gazu gasło, tylko raz po dodaniu gazu normalnie zaczęło się wkręcać na obroty ale po puszczeniu gazu po paru sekundach znów zgasła i potem już nie chciała załapać.
Na Vagu wyświetliło się kilka błędów min.
1. Coś z przepustnicą i adaptacją
2. Coś z biegiem jałowym
3. I za niskie napięcie jakiegoś modułu.
Niestety nie zapisałem listy błędów
Moje auto to a6 z 1998 roku 2,4 V6 Benzyna 121KW bez LPG
Koledzy pomóżcie,
Pozdrawiam
Koledzy mam problem, mianowicie wczoraj podczas jazdy audi mi zgasło i nie chciało zapalić jak kręciłem rozrusznikiem to jakby coś załapywała. Dzisiaj po naładowaniu akumulatora auto z trudem odpaliło lecz pracowało nierówno i po dodaniu gazu gasło, tylko raz po dodaniu gazu normalnie zaczęło się wkręcać na obroty ale po puszczeniu gazu po paru sekundach znów zgasła i potem już nie chciała załapać.
Na Vagu wyświetliło się kilka błędów min.
1. Coś z przepustnicą i adaptacją
2. Coś z biegiem jałowym
3. I za niskie napięcie jakiegoś modułu.
Niestety nie zapisałem listy błędów
Moje auto to a6 z 1998 roku 2,4 V6 Benzyna 121KW bez LPG
Koledzy pomóżcie,
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 16 gru 2009, 17:45 przez jeremy, łącznie zmieniany 1 raz.
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Obstawiam za niskie napięcie sondy lambda to musisz sprawdzić . Te same miałem syndromy ale sonda się sama naprawiła ze tak brzydko powiem . Nie chodził na 3 gary od czasu do czasu łapał . Ale przeszło po pół godziny . Nom i obroty biegu jałowego to wiadomo . Nie pracował tak jak trzeba to i obroty pewnie były nie ustabilizowane. Hmm . Może u Ciebie też to będzie przelotne.
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 21
- Rejestracja: 02 sie 2008, 09:46
- Lokalizacja: Wasilków(białystok)
Witam
Jakieś pół godziny przed tym jak mi zgasł jechałem po nierównej leśnej drodze czy jest możliwe żebym urwał przewody od sond zaczepiając o coś ? Na Vagu nie wyświetliło żadnych błędów dot. sond lambda. Ostatnio jak próbowałem ją odpalić to kręcąc rozrusznikiem co jakiś czas jakby załapywała ale odpalić nie chce rano załapywała ale popracowała z 10 sekund lub po wciśnięciu gazu gasła, tylko raz jak załapał i wcisnąłem gaz to normalnie zaczęła wkręcać się na obroty ale jak puściłem pedał gazu to znowu zgasła. Może trzeba od nowa zrobić adaptację przepustnicy ?
Pozdrawiam, dziękuje za podpowiedzi.
Jakieś pół godziny przed tym jak mi zgasł jechałem po nierównej leśnej drodze czy jest możliwe żebym urwał przewody od sond zaczepiając o coś ? Na Vagu nie wyświetliło żadnych błędów dot. sond lambda. Ostatnio jak próbowałem ją odpalić to kręcąc rozrusznikiem co jakiś czas jakby załapywała ale odpalić nie chce rano załapywała ale popracowała z 10 sekund lub po wciśnięciu gazu gasła, tylko raz jak załapał i wcisnąłem gaz to normalnie zaczęła wkręcać się na obroty ale jak puściłem pedał gazu to znowu zgasła. Może trzeba od nowa zrobić adaptację przepustnicy ?
Pozdrawiam, dziękuje za podpowiedzi.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 21
- Rejestracja: 02 sie 2008, 09:46
- Lokalizacja: Wasilków(białystok)
takie błędy wyświetla vag
18010 Napięcie zasilania sterownika silnika 30 za niskie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
17967 Regulator wolnych obrotów - ustawienia pierwotne
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
17973 Regulator przepustnicy - dolna granica nie osiągnięta
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
17972 Regulator przepustnicy - niskie napięcie do ustawień podstawowych
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
17973 Regulator przepustnicy - dolna granica nie osiągnięta
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
18010 Napięcie zasilania sterownika silnika 30 za niskie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
17967 Regulator wolnych obrotów - ustawienia pierwotne
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
17973 Regulator przepustnicy - dolna granica nie osiągnięta
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
17972 Regulator przepustnicy - niskie napięcie do ustawień podstawowych
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
17973 Regulator przepustnicy - dolna granica nie osiągnięta
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Jakieś kable urwałeś na pewno . musisz na kanał i zobaczyć .
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 21
- Rejestracja: 02 sie 2008, 09:46
- Lokalizacja: Wasilków(białystok)
wszystkie bezpieczniki sprawdzałem i są ok
[ Dodano: 2009-12-23, 13:54 ]
Witam
Okazało się ze padła pompa paliwka dawała tylko pół bara ciśnienia, przy okazji zostały wymienione katalizatory z sondami i od momentu odebrania auta do mechanika jest problem to już nie jest to samo auto na niskich obrotach w ogóle nie chce przyśpieszać na wolnych pracuje nierówno, i w dodatku jeden katalizator rozgrzewa się do czerwoności.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2009-12-23, 13:54 ]
Witam
Okazało się ze padła pompa paliwka dawała tylko pół bara ciśnienia, przy okazji zostały wymienione katalizatory z sondami i od momentu odebrania auta do mechanika jest problem to już nie jest to samo auto na niskich obrotach w ogóle nie chce przyśpieszać na wolnych pracuje nierówno, i w dodatku jeden katalizator rozgrzewa się do czerwoności.
Pozdrawiam