Witam po zakupie AELa wymianie rozrzadu i uszczelnieniu pompy zamieszczam pierwsze logi z prośba o ocene 290 tys 100% org zauwazylem przydmianie na czarno powyzej 2800 obr i niewiem czy sie tym zamartwiac czy tak tez ma być
Logi dynamiczne
01-000
01-001
01-003
01-004
01-008
01-010
01-011
01-013
Stat BS
01-000
01-003
01-004
01-011
Statyczne
01-000
01-001
01-003
01-004
01-007
01-013
z góry dziekuje za odpowiedzi
pozdrawiam
M.
[a6 C4 AEL] Prośba o analize logów
[a6 C4 AEL] Prośba o analize logów
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Pomich, łącznie zmieniany 2 razy.
generalnie po przegonieniu na trasie 500km dymienie było mniejsze, wiec spróbuje jeszcze raz pokatowac lekko gdzies na autostradzie.Lechu pisze:I co z tego że zaślepisz egr
Najpierw przegoń samochód może poprostu dawno tak nie jeździł i się sadza w układzie zamuliła i jak mu wciśniesz to ją wyrzuca. Ja tak miałem w ojca AAT po przegonieniu i wyrzuceniu sadzy przestał kopcić
Spanky czy zaślepienie egra nie powinno skutkować mniejszym batorym?
Pomich pisze: Mysłisz ze zaślepienie egra moze cos pomóc..?
U mnie po zaślepieniu EGR kopcenie prawie znikło :shock: Może jeszcze na to wpływ miało przejście z paliwa z Neste na Shell Diesel Extra (to zwykly diesel Shella). Teraz patrze codziennie w lusterko i wogóle kopcenia nie widze, wcześniej nie kopcił mi mocno, ale mimo wszystko kopcił trochę.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga