Opony samochodowe Audi
części samochodowe
Kalkulator OC mfind
opony i alufelgi
Tarcze, hamulce

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu

[A6 C4 2.8 V6 94r. AAH]olej do przekladni kierowniczej

Układ kierowniczy
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
martinez1980
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 179
Rejestracja: 20 mar 2009, 15:25
Lokalizacja: Nowogard

[A6 C4 2.8 V6 94r. AAH]olej do przekladni kierowniczej

Post autor: martinez1980 » 11 gru 2009, 19:19

Witam koledzy, możecie mi pomóc i "powiedzieć" napisac jaki muszę wlać do mojej niuni olej do przekładni? Zaczeła mi cieknąć maglownica :( i czeka mnie albo regeneracja lub kupno nowej, w obecnej miałem nalany różowy płyn hydrauliczny a z tego co mi powiedzieli w sklepie z częściami że powinien być żółty a wiemże jest jeszcze niebieski ponoć:( możecie mi napsiac na 100proc jaki lać do przekładi w moim typie, choć wiem że i do mojej udiny są dwa typy przekładni :/ znalazlem w ETCE i InfoTechu katalogowy nr: BG 00 2000 ale jakiej barwy on jest to nie mam pojęcia :/ Z gory dzięki za pomoc!
Nie dyskutuj z idiotą !!!
Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Rico C4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 143
Rejestracja: 28 lip 2009, 23:11
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: Rico C4 » 13 gru 2009, 09:55

Olej przekładniowy ATF
opis : 1L płyn do wspomagania CHL/MB 345.0; MAN 3289;VW
TL 52146 (G002 000); BMW 81 22 9 407 758;Opel 1940
766/LM
producent: LIQUI MOLY

lub Castrol CHF, Mobil też jest słyszałem że w ASO jest Febi.
było C4 AEL quattro

Awatar użytkownika
martinez1980
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 179
Rejestracja: 20 mar 2009, 15:25
Lokalizacja: Nowogard

Post autor: martinez1980 » 13 gru 2009, 18:39

Rico C4, dzięki a wiesz może jaka jest barwa tego oleju G 002 000??? niby mam różowy:/ a gościu w sklepie mi powiedzial że powinien być żółty ale jego juz nie produkują i powinien być zielony hahaha :-/
Nie dyskutuj z idiotą !!!
Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1801
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 13 gru 2009, 20:56

kup Febi mineralny, a będzie ok, jest on zielony
można się też kierować nakrętką od zbiorniczka, ja mam zieloną

Awatar użytkownika
martinez1980
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 179
Rejestracja: 20 mar 2009, 15:25
Lokalizacja: Nowogard

Post autor: martinez1980 » 13 gru 2009, 21:03

goly191 pisze:kup Febi mineralny, a będzie ok, jest on zielony
można się też kierować nakrętką od zbiorniczka, ja mam zieloną
no własnie słyszałem że korek też mówi o kolorze płynu jaki powinien być wlany:) pod warunkiem że ma sie zbiorniczek nie wymieniany:) mam nadzieje że nikt nie wymienial u mnie zbiorniczka :) hahahah
Nie dyskutuj z idiotą !!!
Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


Akumulatory samochodowe Audi A6
Kalkulator OC hamulce