[a6 c5] maglownica stuki
[a6 c5] maglownica stuki
Witam zanim poprosiłem o pomoc przewertowałem szukajke jak tylko sie da.Mam taki problem ze mi stuka maglownica nie cieknie ale stuka .Chce ja dokrecic wyczytałem ze jest jakas zaslepka i tak dalej czy moze mi ktoś podesłac jakies zdjecie gdzie to jest i jak sie za to zabrać .Dziekuje z góry .
Ostatnio zmieniony 28 sie 2009, 17:09 przez Patryś, łącznie zmieniany 1 raz.
witam, ta "regulacja" praktycznie jest do niczego,Patryś pisze:Temat poprawiony moze mi ktos pokaze zrobi fotke gdzie jest ta sróba do regulacji schowana gdzies w zaslepce hmm:/
jak delikatnie dociagniesz srube to kierownica bedzie ciezko chodzila
i podczas wychodzenia z zakretu nie bedzie odbijala :-?
(a i tak bedzie pukalo)
Tez mi cos zaczelo ostatnio stukac i przerabialem temat dzisiaj,
wlasnie sie zastanawiam czy na 100% to przekladnia.
Ale chyba tak, jeszcze cos poszukam w zawieszeniu.
ehhh..........

a mialo byc tak pieknie

koledzy poinstruuje mnie ktoś gdzie jest ta śruba regulacyjna dokładnie 
maglownica mi tak stuka że mam wrażenie jakby nie była wogóle przykręcona tylko sie tam walała
grzebałęm wczoraj ale nie znalazłem tej śruby
wogóle jak dostać sie do tej maglownicy
tam wszedzie jest lekko przerpany dostęp z tego co widze 

maglownica mi tak stuka że mam wrażenie jakby nie była wogóle przykręcona tylko sie tam walała

grzebałęm wczoraj ale nie znalazłem tej śruby



1800 wałki
1100 hydraulika
6700 łączny koszt
sprawne A6 V6
1100 hydraulika
6700 łączny koszt
sprawne A6 V6

- piotrekkawa
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 240
- Rejestracja: 30 cze 2008, 14:42
- Lokalizacja: Łódź
Trzeba zdjąć lewe nadkole- to na pewno. I trzeba mieć giętką rękę,żeby dostać się tam z kluczem do tej śruby. Szczegółów nie podam,bo przy tej operacji nie siedziałem pod autem,ale jeżeli piszesz,że stukanie jest tak mocne to raczej magiel nadaje się do regeneracji. Równie dobrze końcówki drążków mogą być tak wytrzepane,że będą sprawiać wrażenie jakby ktoś walił lekkim młotkiem w drążek kierowniczy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 329
- Rejestracja: 03 lut 2009, 15:06
- Imię: Kamil
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
tez mam podobny problem powie ktos lub wrzuci fotke o tej srubce sprobowac zawsze mozna :mrgreen:
100 tyś km bezawaryjnie. Teraz niestety często nie odpala silnik 2.5TDI A6 C5.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 26
- Rejestracja: 06 lip 2010, 22:12
- Lokalizacja: klucze/małopolskie
kolego ja przekręciłem troszkę tą śróbkę tak około 3mm i stuki znikły kierownica chodziła płynnie ale po 2 tygodniach zaczęła się lekko pocić maglownica po stronie pasażera a teraz juz to nawet cieknie .Więc powiem ci szczerze nie ruszaj jej wkręcając ja dociskasz bardziej listwę do wałka i jak są wyrobione teflony i oringi to wtedy robi się mikro szczelinka i zaczyna cieknąc .
ok