Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[a6 c5] maglownica stuki

Zawieszenie
ODPOWIEDZ
Patryś
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 294
Rejestracja: 11 cze 2009, 18:39
Lokalizacja: lubelskie

[a6 c5] maglownica stuki

Post autor: Patryś » 27 sie 2009, 10:09

Witam zanim poprosiłem o pomoc przewertowałem szukajke jak tylko sie da.Mam taki problem ze mi stuka maglownica nie cieknie ale stuka .Chce ja dokrecic wyczytałem ze jest jakas zaslepka i tak dalej czy moze mi ktoś podesłac jakies zdjecie gdzie to jest i jak sie za to zabrać .Dziekuje z góry .
Ostatnio zmieniony 28 sie 2009, 17:09 przez Patryś, łącznie zmieniany 1 raz.

Patryś
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 294
Rejestracja: 11 cze 2009, 18:39
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Patryś » 29 sie 2009, 17:05

Temat poprawiony moze mi ktos pokaze zrobi fotke gdzie jest ta sróba do regulacji schowana gdzies w zaslepce hmm:/

BartG60
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 272
Rejestracja: 20 lis 2008, 21:01
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: BartG60 » 29 sie 2009, 22:41

Patryś pisze:Temat poprawiony moze mi ktos pokaze zrobi fotke gdzie jest ta sróba do regulacji schowana gdzies w zaslepce hmm:/
witam, ta "regulacja" praktycznie jest do niczego,
jak delikatnie dociagniesz srube to kierownica bedzie ciezko chodzila
i podczas wychodzenia z zakretu nie bedzie odbijala :-?
(a i tak bedzie pukalo)

Tez mi cos zaczelo ostatnio stukac i przerabialem temat dzisiaj,
wlasnie sie zastanawiam czy na 100% to przekladnia.
Ale chyba tak, jeszcze cos poszukam w zawieszeniu.
ehhh.......... :-/

a mialo byc tak pieknie <ok>

dziku88
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 116
Rejestracja: 18 lis 2008, 18:11
Lokalizacja: Nowa Sól

Post autor: dziku88 » 06 gru 2009, 13:58

koledzy poinstruuje mnie ktoś gdzie jest ta śruba regulacyjna dokładnie ??
maglownica mi tak stuka że mam wrażenie jakby nie była wogóle przykręcona tylko sie tam walała :/
grzebałęm wczoraj ale nie znalazłem tej śruby :/ wogóle jak dostać sie do tej maglownicy ?? tam wszedzie jest lekko przerpany dostęp z tego co widze :/
1800 wałki
1100 hydraulika
6700 łączny koszt

sprawne A6 V6 :*

Awatar użytkownika
piotrekkawa
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 240
Rejestracja: 30 cze 2008, 14:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: piotrekkawa » 08 gru 2009, 13:20

Trzeba zdjąć lewe nadkole- to na pewno. I trzeba mieć giętką rękę,żeby dostać się tam z kluczem do tej śruby. Szczegółów nie podam,bo przy tej operacji nie siedziałem pod autem,ale jeżeli piszesz,że stukanie jest tak mocne to raczej magiel nadaje się do regeneracji. Równie dobrze końcówki drążków mogą być tak wytrzepane,że będą sprawiać wrażenie jakby ktoś walił lekkim młotkiem w drążek kierowniczy.

dziku88
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 116
Rejestracja: 18 lis 2008, 18:11
Lokalizacja: Nowa Sól

Post autor: dziku88 » 08 gru 2009, 17:50

jeden drążek wymieniałem miesiąc temu drugi wydaje sie nie mieć luzów
a co do nadkola ściągałem i teba by mieć naprawde małe rączki żeby sie tam dostać
rozumim że ta śruba jest od dołu maglownicy ??
1800 wałki
1100 hydraulika
6700 łączny koszt

sprawne A6 V6 :*

kumangt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 329
Rejestracja: 03 lut 2009, 15:06
Imię: Kamil
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wałcz
Kontakt:

Post autor: kumangt » 12 lip 2010, 20:55

tez mam podobny problem powie ktos lub wrzuci fotke o tej srubce sprobowac zawsze mozna :mrgreen:
100 tyś km bezawaryjnie. Teraz niestety często nie odpala silnik 2.5TDI A6 C5.

nitro3241
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 06 lip 2010, 22:12
Lokalizacja: klucze/małopolskie

Post autor: nitro3241 » 26 lis 2010, 20:50

kolego ja przekręciłem troszkę tą śróbkę tak około 3mm i stuki znikły kierownica chodziła płynnie ale po 2 tygodniach zaczęła się lekko pocić maglownica po stronie pasażera a teraz juz to nawet cieknie .Więc powiem ci szczerze nie ruszaj jej wkręcając ja dociskasz bardziej listwę do wałka i jak są wyrobione teflony i oringi to wtedy robi się mikro szczelinka i zaczyna cieknąc .
ok

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja