[Audi A6 2,5TDi 150KM] Brak mocy po przekroczeniu ok.2500 ob
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 13 mar 2009, 22:08
- Lokalizacja: Lubaczów
A skąd wiesz że przepływka jest ok... Logowałeś auto?Witam umnie pojawia sięto po3 tyś.silnik ma potęrznego woła,ale do 3 tyś.idzie jak rakieta.przepływka jest oky
A4 2.8 ACK 1997/Vectra B 1.6 1998/Passat 2.0 AZM 2002, allroad 2.5 Tdi AKE 2001/Focus II 2.0 Tdci 2006/ Primastar 1.9 Dci 2006 - jest
A6 2.0 Tdi BRE 2007 - jest
A6 2.0 Tdi BRE 2007 - jest
Jak sprawdze szczegułowo na vagu i dam znać, narazie dzięki.pozdrowionka.
[ Dodano: 2009-03-19, 21:31 ]
Witam kolegów odnośnie braku mocy to umnie po 2 godzinnym trzepaniu na vagu wyszło nic ale zaczołem sprawdzac wszystkie węrzyki od podciśnienia i od zaworów no i wam powiem że usterka ustąpila węrzyk od zaworu sącego był szczelony i dusił silnik bo się nie otwieral nieraz lepiej sprawdzić te węrzyki w oplocie .pozdrowionka ,jerzy g-3. :-P :-P :-P :-P :-P :-P
[ Dodano: 2009-03-19, 21:31 ]
Witam kolegów odnośnie braku mocy to umnie po 2 godzinnym trzepaniu na vagu wyszło nic ale zaczołem sprawdzac wszystkie węrzyki od podciśnienia i od zaworów no i wam powiem że usterka ustąpila węrzyk od zaworu sącego był szczelony i dusił silnik bo się nie otwieral nieraz lepiej sprawdzić te węrzyki w oplocie .pozdrowionka ,jerzy g-3. :-P :-P :-P :-P :-P :-P
jerzy-g3
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 14 mar 2009, 11:08
- Lokalizacja: Ruda Śląska
witam panowie mam podobny problem w a6 2,5 tdi przy 3 tys. obr. dostaje takiego muła ze szkoda gadac trzeba uciekac z lewego pasa na jakis czas to ustapilo a teraz niedawno znowu zrobił sie taki sam poza tym na zimnym silniku bardzo ciezko pali bardzo ale to bardzo ciezko . co mam zrobic??
Łukasz 1980
Czy uporał już sie ktoś z tym problemem? moja a6 ma to samo, czasami obciach startowac z lewego pasa. turbina chyba jest ok bo do 2500obr.. zaciaga ladnie lecz powyzej. zaczyna stopniowo zamulac, powyzej 3000 obr. nabieranie predkosci jest problemem. Od czego najlepiej zaczac sprawdzanie przyczyny??
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 538
- Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
- Imię: Czarek
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Najlepiej od przeczytania tego tematu. Koledzy podpowiadają co należy najpierw sprawdzić (przewody podciśnienia, drożność, ich stan itd.)żeby od razu kasy nie wywalać i poprzez własna diagnostykę przybliżać się do szczęśliwego finału. Skorzystaj także z szukajki bo ostatnio kilka podobnytch tematów było. No i przede wszystkim VAG- jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś- a może coś pokazuje(np.:bardzo często błąd 575). Jeżeli tak to napewno będzie łatwiej. Pozdrawiam i czekamy na diagnostykę.robo pisze:Od czego najlepiej zaczac sprawdzanie przyczyny??
Witam. W swoje a6 2,5 tdi miałem to samo. Do 3000 obr i koniec. Przeczyściłem przepływke-nic. Po poczytaniu wielu postów wziąłem sie za zawory tj. N75 i ten obok. Dysze w nich były całkowicie zawalone. Po przeczyszczeniu śmiga jak nówka. "Fachowcy" chcieli mi wymieniać już pół silnika., no może troszkę mniej ale mówili że turbina padnięta a to tylko te zaworki. Opis czyszczenia-rozbierania ty zaworów jest gdzieś na forum.
Z pozdrowieniami.
Z pozdrowieniami.
Przeczyscilem zaworki N75 i N18(w sumie były czyste), wymienilem wszystkie filtry, sprawdzilem też przewody a także tą małą sztange przy turbinie, wszystko jest ok ale pozytywnego efektu brak, dalej muł. Dodam jeszcze tylko że nie moge rozpędzić jej szybciej niż 140km/h. obroty sie zatrzymuja niezaleznie od tego czy to 5 czy 6 bieg. :-?.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 538
- Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
- Imię: Czarek
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
U mnie przy podobnych objawach było tak ze zciągnąłem wężyk z membramy do sterowania turbiną i dmuchnąłem. Z boku uciekało powietrze otworkiem który jest za małą osłonką oraz u dołu przy śrubie. Na forum po dopytaniu się i opisaniu objawów , swoich spostrzeżeń ,m.in.Piotra wyrok padł na tą membranke. Kupiłem nówkę,gościu chciał 480pln a ja zhandlowałem do 420. Po założeniu samochodzik odżył , wkręca się ładnie i z silnikiem BDG (163KM) który ma kolega praktycznie w odchodzeniu nie ma różnicy . Spróbuj sprawdzić tą membrankę -oczywiście na wyłączonym silniku.
Jeżeli to nie pomoże to prawdopodobnie trza bedzie zrobić logi. Przyczyną może być tłoczek w pompie wtryskowej sterujący dawką paliwa.Pozdrawiam
Jeżeli to nie pomoże to prawdopodobnie trza bedzie zrobić logi. Przyczyną może być tłoczek w pompie wtryskowej sterujący dawką paliwa.Pozdrawiam
robo, powiem stary tak mialem podobny problem a pod gorke jak sie zmulil potrafil jechac 30km/godz wiesz jaki to obciach jak wszyscy trabia ze blokujesz droge...
silnik wracal do normy po zgaszeniu ale jak tylko przeciagnolem obroty do okolo 2500-3000 zmulal sie znow..........naprawa....... w mojej sytuacji sam nie wiem tak naprawde przeczyscilem zaworki ale mysle ze wine mial przeplywomierz bo po wymianie na nowy autko smiga jak nowe.....taka moja historia..


jak sie dba to sie jezdzi..

- eneron
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 461
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 16:36
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Podlaskie
Zaraz po kupnie auta też nie miałem mocy powyżej 2,5 tys rpm. Wszystko posprawdzane, wężyki, zaworki N75, n18, czyszczenie kolektora ssącego, wymiana wszystkich filtrów i dalej nic.
Podejrzenie padło na zapieczone łopatki w turbosprężarce. Znajomy mechanik wyciągnął turbo na stół, wyczyścił kierownice - były zapieczone, praktycznie się nie ruszały, i od czasu wyczyszczenia kierownic tj od 14 lutego 2009r aż do dzis nie mam najmniejszych kłopotów z utratą mocy powyżej 2,5 tys rpm mocy
Ponoć zapieczone kierownice w sprężarce są efektem PSJ. Auto kupione od kobiety (ale kto nim jeździł naprawdę tego nie wiem :P ) wiec ta teoria kobieta = PSJ trochę jakby miała sens i turbo przy zmulaszczej jeździe zakleiło się sadzą. Unikam PSJ i póki co jest
Podejrzenie padło na zapieczone łopatki w turbosprężarce. Znajomy mechanik wyciągnął turbo na stół, wyczyścił kierownice - były zapieczone, praktycznie się nie ruszały, i od czasu wyczyszczenia kierownic tj od 14 lutego 2009r aż do dzis nie mam najmniejszych kłopotów z utratą mocy powyżej 2,5 tys rpm mocy

Ponoć zapieczone kierownice w sprężarce są efektem PSJ. Auto kupione od kobiety (ale kto nim jeździł naprawdę tego nie wiem :P ) wiec ta teoria kobieta = PSJ trochę jakby miała sens i turbo przy zmulaszczej jeździe zakleiło się sadzą. Unikam PSJ i póki co jest

A6 C6 2.0TDI 170KM, 2011 Avant, Octavia 1 VRS 180KM, Touran 1.9 TDI oraz nieśmiertelne, pancerne, wiecznie żywe, bezawaryjne A6 C5 1,9TDI AFN 110KM - najlepsze jakie do tej pory miałem
WITAM MAM PROBLEM KUPILEM AUDI W SIERPNIU I ZARAZ NA DRUGI DZIEN NIE MIALO MOCY JECHALO SIE JAK MALUCHEM OKAZALO SIE ZE TO KATALIZATOR BYL ZAPCHANY WIEC GO USUNOLEM... ZACZELO HULAC...TERAZ NIE DAWNO Z DNIA NA DZIEN PRZESTALO ZNOWU NIE MA MOCY...TURBINE SLYCHAC .......AUTO ZBIERA SIE DO 2000 TYS OBROTÓW POZNIEJ JEST TOTALNA PUSTKA WOGOLE JAK DODAJE GAZU TO AUTO NIE CHCE SIE WKRECIC NA OBROTY...SCIAGAM KABEL Z PRZEPLYWKI WTEDY SAMOCHOD GOLI ALE JEST W TRYBIE AWARYJNYM...I NIE WIEM CZY TO PRZEPLYWKA CZY COS INNEGO.... OD CZEGO WOGOLE ZACZAC SZUKANIE USTERKI....POMOCY DZIEKI
Witam,
Mam dokładnie ten sam problem. Auto Kiepsko pali na zimnym silniku, do tego przy dużym mrozie kopci jak cholera(ale tylko przy odpalaniu po 30sek/1 minucie jest spoko)Do tego na luzie obroty są ok, można przeciągnoć spokojnie powyżej 2,5 tyś obrotów, ale jak sie jedzie to niestety 2,2 tyś i ni grama więcej. samochód zamiast przyspieszać to jakby zwalniał. Przepływomierz wymieniłam co prawda jakieś 10 miesięcy z zupełnie innego powodu, dodam że wcale nie musiałam, ale taki zajebisty servis DOBRUCKI no cóz nic dodac nic ując...Mam już dosyć tego auta, naprawy kosztowały mnie juz więcej niż zapłaciłam za samochód. Czasem mówie nigdy więcej AUDI...
Mam dokładnie ten sam problem. Auto Kiepsko pali na zimnym silniku, do tego przy dużym mrozie kopci jak cholera(ale tylko przy odpalaniu po 30sek/1 minucie jest spoko)Do tego na luzie obroty są ok, można przeciągnoć spokojnie powyżej 2,5 tyś obrotów, ale jak sie jedzie to niestety 2,2 tyś i ni grama więcej. samochód zamiast przyspieszać to jakby zwalniał. Przepływomierz wymieniłam co prawda jakieś 10 miesięcy z zupełnie innego powodu, dodam że wcale nie musiałam, ale taki zajebisty servis DOBRUCKI no cóz nic dodac nic ując...Mam już dosyć tego auta, naprawy kosztowały mnie juz więcej niż zapłaciłam za samochód. Czasem mówie nigdy więcej AUDI...
Pozdrawiam:)