

trudno bedzie mi zrobic 4 naraz bo te dwa pierwsze sa cholernie schowane i zabudowane ale postaram sie. ale jescze z ciekawosci sprawdze a6 z 3.0 czy tez ma 4 kataliki...:D dla Ciebie jaja a dla mnie wydawalo sie to normalne w sumie to dopiero do mnie doszlo o cholera!!!!TrimiX pisze:DoRuS , znalazłem to co masz jako pierwsze to katalizator , to co drugie to rura wydechowa z katalizatorem , więć masz cztery katalityki , hmmm ale jaja :mrgreen:
Ps, jak znajdziesz czas wrzuc jakieś real photo całego swojego wydechu , tak żeby było je widać naraz ( te cztery ) ok ?
Zwracam honor, ja tez patrzyłem na etke i wnioskowałem że jest jeden na strone.DoRuS pisze:a ja ci mowie ze mam 4 kataliki. to co to jest zaraz za kolektorami po dwoch stronach...? kataliki! a za katalikami za "flex pipe"? drogie kataliki chociaz nie jestem pewnien czy te drugie to kataliki ale sprawdzalem na etce wyglada na to ze tak... sam juz nie wiem... pogubilem sie... zreszta to wersja amerykanskafassi1 pisze:4 katów to napewno nie masz, jak juz to możesz mieć 4 sondy, po 2 na strone. Poprostu w pewnym momencie zaczęli wypuszczać auta z 4 sondami, lub pewne modele bo z opini mechaników wiem że występują z 4 sondami.
[ Dodano: 2009-01-17, 08:31 ]a ja ci mowie ze mam 4 kataliki. to co to jest zaraz za kolektorami po dwoch stronach...? kataliki! a za katalikami za "flex pipe"? drogie kataliki chociaz nie jestem pewnien czy te drugie to kataliki ale sprawdzalem na etce wyglada na to ze tak... sam juz nie wiem... pogubilem sie... zreszta to wersja amerykanskafassi1 pisze:4 katów to napewno nie masz, jak juz to możesz mieć 4 sondy, po 2 na strone. Poprostu w pewnym momencie zaczęli wypuszczać auta z 4 sondami, lub pewne modele bo z opini mechaników wiem że występują z 4 sondami.
Na sam początek radziłbym ci wyciąć te 2 ostatnie wtedy nie zmienisz odczytów żadnych z lambd no i raczej nie będziesz musiał demontować całości bo dobry spawacz pospawa to na aucie, mniej roboty i taniej, wtedy zobaczysz jakie są różnice w mocy. a później jak będziesz chciał to będziesz kombinował z tymi lamdami i pierszymi katami zaraz za kolektorem, to juz troche więcej roboty.DoRuS pisze:heh...nie wiem jak to zrobic... napewno wytne dwa kataliki te pierwsze .. musze jeszcze poszperac co i jak sie z tym robi
ale w Waszych wersjach niema chyba tych pierwszych katalikow moze najlepiej kupic rurke w polsce od kolektora w dol i ladnie skrecic zespawac... a te dwa dolne zostawic...?fassi1 pisze:Na sam początek radziłbym ci wyciąć te 2 ostatnie wtedy nie zmienisz odczytów żadnych z lambd no i raczej nie będziesz musiał demontować całości bo dobry spawacz pospawa to na aucie, mniej roboty i taniej, wtedy zobaczysz jakie są różnice w mocy. a później jak będziesz chciał to będziesz kombinował z tymi lamdami i pierszymi katami zaraz za kolektorem, to juz troche więcej roboty.
masz racje bo te drugie sondy sa tuz przed drugim katem i jak wywale te drugie to nie bedzie problemu mam nadzieje dzieki za rade:)fassi1 pisze:Ale wtedy druga sonda licząc od kolektora będzie podawała te same odczyty co pierwsza a to już będzie błędem dla kompa, druga sonda będąca za pierszym katem ma inne odczyty bo spaliny sa już czystsze, komp porównuje je odczyty z dwuch sond, jeśli wywalisz pierszy kat to komp będzie widział te same odczyty z dwuch sond i może wariować, jak wywalisz drugi kat a zostawisz pierwszy to wszystko będzie ok bo za drugim katem nie ma sondy więc komp nie będzie wariował. To taka moja rada na sam początek bo jak naprawde tak bardzo chcesz wywalić 2 katy to będziesz musiał oszukać tą drugą sonde od kolektora bo ona musi podać komputerowi że spaliny są czystsze.
Fassi1 Jesli massz ochote i czas to mozesz podbic do mnie do Northwich. Wymiana calego elementu od kolektora z katem az do laczenia w okolicy skrzyni jak dla ciebie 2 stowki na gotowofassi1 pisze:Z tymi sondami to z pewnością zależy od rocznika, nie wydaje mi się żeby przed liftem miały po 2 sondy na strone ale jutro się przekonam bo zajrze w końcu pod to auto i dowiem się skąd to buczy bo może da się to pospawać ale u jakiegoś fachowca a nie w KWIK FIT.
Tak przy okazji dowiedziałem się ile kosztuje kat do mojego. 800 funtów kat a montaż około 200 funtów. Niezła cena.
A swoją stroną czy idzie kupić strumienice w Angli i jak to się nazywa po angielsku?
Dzięki wielkie za propozycje ale ja już mam wstawione nowe siatki. Zrobiłem tam gdzie polecili mi kumple z roboty. Może i znają sie tam na wydechach i umieją powyginać dobrze rury ale spawacze z nich marni. misiak78 jak bym miał jakieś problemy w przyszłości to się odezwe do ciebie w sprawie pomocy.misiak78 pisze:Fassi1 Jesli massz ochote i czas to mozesz podbic do mnie do Northwich. Wymiana calego elementu od kolektora z katem az do laczenia w okolicy skrzyni jak dla ciebie 2 stowki na gotowofassi1 pisze:Z tymi sondami to z pewnością zależy od rocznika, nie wydaje mi się żeby przed liftem miały po 2 sondy na strone ale jutro się przekonam bo zajrze w końcu pod to auto i dowiem się skąd to buczy bo może da się to pospawać ale u jakiegoś fachowca a nie w KWIK FIT.
Tak przy okazji dowiedziałem się ile kosztuje kat do mojego. 800 funtów kat a montaż około 200 funtów. Niezła cena.
A swoją stroną czy idzie kupić strumienice w Angli i jak to się nazywa po angielsku?Jesli chesz wspawac nowe siatki (laczniki miedzy rura a katem to 4 dyszki i gotowe
Pozdro