[ Audi A6 97r. 2.5TDI ] Ciężko pali przy niskich temerat.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 19 kwie 2008, 18:33
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
[ Audi A6 97r. 2.5TDI ] Ciężko pali przy niskich temerat.
Mam problem z odpalaniem przy niskich temperaturach
Nie pali się wogóle kontrolka od świec żarowych. Nawet nie mignie.
ÂŻarówka na pewno dobra, i świece tak samo
Wogóle nie dochodzi prąd na świece.
Czujnik od temperatury (taki na przewodzie od chłodnicy) wymieniłem i to samo.
Nie wiem co mam zrobić!
Pomocy!!!
Nie pali się wogóle kontrolka od świec żarowych. Nawet nie mignie.
ÂŻarówka na pewno dobra, i świece tak samo
Wogóle nie dochodzi prąd na świece.
Czujnik od temperatury (taki na przewodzie od chłodnicy) wymieniłem i to samo.
Nie wiem co mam zrobić!
Pomocy!!!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 19 kwie 2008, 18:33
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
świece żarowe
Dzięki za zainteresowanie moim autkiem!!
Teraz podłączyłem go pod komputer i żadnych usterek nie ma. Bezpieczniki i przekaźniki są dobre. Ten czujnik na przewodzie do chłodnicy też.
A dalej świece nie grzeją,
Mechanik mówił że może to być przetarcie przewodu masowego od świec.
Ale jest taki jeszcze problem że inna temperatura jest na komputerze a inna tej wskazówce w środku auta. I teraz muszę go sprawdzić na całkowicie zimnym silniku, czy tem. się zgadzają.
Ale czy tak czy tak dioda w kabinie sie nie pali.
Teraz podłączyłem go pod komputer i żadnych usterek nie ma. Bezpieczniki i przekaźniki są dobre. Ten czujnik na przewodzie do chłodnicy też.
A dalej świece nie grzeją,
Mechanik mówił że może to być przetarcie przewodu masowego od świec.
Ale jest taki jeszcze problem że inna temperatura jest na komputerze a inna tej wskazówce w środku auta. I teraz muszę go sprawdzić na całkowicie zimnym silniku, czy tem. się zgadzają.
Ale czy tak czy tak dioda w kabinie sie nie pali.
Witam podlacze sie do tematu.
Mam podobny problem tylko w straszej wersji C4
Po nocy przy niskich temperaturach grzeje swiece i pali elegancko tak jak i letnia oraz ciepla ale gdy postoi troche w dzien czy tez palac wieczorem nie chce lapac. Kontrolka od swiec przekrecajac sie zaswieci i gasnie nie podgrzewajac ich. Powiedziano mi zebym wymienil czujnik ten odpowiadajacy za podawanie temperatury wlaczajacy swiece poniewaz wysyla zly impuls i podaje ze silnik jest cieply nie wlaczajac swiec. Zostal wymieniony na nowy i dalej to samo... Jednak gdy odlaczysz czujnik swiece lapia i grzeje pali normalni. Czyzby bylo tak ze nowy czujnik spalilo? Czy tez szwankuje przekaznik czy jak to sie nazywa po fachowemu od zalanczania swiec? A moze wogole nie tu szukam co trzeba?
Mam podobny problem tylko w straszej wersji C4
Po nocy przy niskich temperaturach grzeje swiece i pali elegancko tak jak i letnia oraz ciepla ale gdy postoi troche w dzien czy tez palac wieczorem nie chce lapac. Kontrolka od swiec przekrecajac sie zaswieci i gasnie nie podgrzewajac ich. Powiedziano mi zebym wymienil czujnik ten odpowiadajacy za podawanie temperatury wlaczajacy swiece poniewaz wysyla zly impuls i podaje ze silnik jest cieply nie wlaczajac swiec. Zostal wymieniony na nowy i dalej to samo... Jednak gdy odlaczysz czujnik swiece lapia i grzeje pali normalni. Czyzby bylo tak ze nowy czujnik spalilo? Czy tez szwankuje przekaznik czy jak to sie nazywa po fachowemu od zalanczania swiec? A moze wogole nie tu szukam co trzeba?
ja ma to samo z tym paleniem prawdopodobnie jest to nastawnik w pompie nie wymienny.jest na to dwa tanie sposoby.1 w przewod ktory idzie do czujnika wstawia sie przelacznik rozwierny montuje sie go gdzies pod reka najlepiej pod kierownica ja swieczki nia zagrzeja to sie wciska ten przelocznik i grzeja pali jak strzala mam tak zrobione i jest ok.2 wstawia sie opornik.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 28 sie 2009, 16:16
- Lokalizacja: lublin
Siemka!!! Pisze po raz pierwszy. Nie wiem czy ktos spotkal sie z czyms takim, ale w necie znalezc tego nie moge. Mam A6 2.5tdi i ciezko mi palil. Kontrolka od swiec sie zaswiecala i prawidlowo gasla. Ale tylko -5 a on stekal ale zapalil. Postanowilem sprawdzic swiece. Wykrecilem 3 i zadna nie byla sprawna. Zamowilem komplet swiec zarowych BERU. Po wyjeciu reszty okazalo sie ze zadna swieca nie grzeje. Jak to mozliwe ze auto rano przy -5C bez sprawnej ani jednej swiecy zapalalo!!!
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Widze, ze dyskusja zeszla na temat swiec, to i ja sie podepne
Bede w przyszlym tygodniu wymienial filtr paliwa i sprawdzal swiece. O ile w przypadku filtrow paliwa duzego rozrzutu cen nie ma (wiadomo, man, filtron taniej, knecht drozej), o tyle w przypadku swiec zarowych mam zagwozdke. W Intercarsie swiece po 60-80zl za sztuke, na Allegro 20-30zl. I to nie jakies chinskie noname, tylko Bosh, Beru (przynajmniej tak pisza). Czy to Intercars przegina z cenami, czy na Allegro takie chamskie podroby sprzedaja? I kolejne pytanie: jak radzicie, wymieniac swiece tylko te spalone, czy prewencyjnie komplet?

- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Ja wymieniłem wszystkie, bo wszystkie miałem spalone
Gdyby spalona była jedna to pewnie wymieniłbym jedna, ale gdyby 4 to wymieniłbym wszystkie. Co do wykręcania to z jedneh głowicy szły cięzko (bo na sucho) a zdrugiej jak po maśle (były zalane olejem spod nieszczelnej pokrywy zaworów). Wyszły wszystkie, więc
Kupiłem na Allegro Behru (rok temu) bo w ASo były wtedy po 65 zł. Dzis sprawdzałem, wszystkie maja ok. 1,5 Ohma, więc wyglądają na sprawne.

Gdyby spalona była jedna to pewnie wymieniłbym jedna, ale gdyby 4 to wymieniłbym wszystkie. Co do wykręcania to z jedneh głowicy szły cięzko (bo na sucho) a zdrugiej jak po maśle (były zalane olejem spod nieszczelnej pokrywy zaworów). Wyszły wszystkie, więc

Kupiłem na Allegro Behru (rok temu) bo w ASo były wtedy po 65 zł. Dzis sprawdzałem, wszystkie maja ok. 1,5 Ohma, więc wyglądają na sprawne.
Części samochodowe online - Motostacja pl
Mnie ostatnio w warsztacie mechanik powiedzial ciekawa rzecz: otoz wszystkie swiece zarowe mam sprawne, tylko ze dlugo sie nagrzewaja. Dlaczego tak jest, niestety zapomnialem zapytac :lol: Kazal nie patrzec na kontrolke na desce, tylko policzyc do dziesieciu i odpalac. Przy najblizszych mrozach sprawdze. Aha, u mnie glowna przyczyna kiepskiego palenia byl padniety zawor paliwa, ktory po wymianie filtra paliwa calkiem odmowil wspolpracy.
witam, dobrze piszesz, miałem ten sam problem jak mialem C4,ramzis7 pisze:ja ma to samo z tym paleniem prawdopodobnie jest to nastawnik w pompie nie wymienny.jest na to dwa tanie sposoby.1 w przewod ktory idzie do czujnika wstawia sie przelacznik rozwierny montuje sie go gdzies pod reka najlepiej pod kierownica ja swieczki nia zagrzeja to sie wciska ten przelocznik i grzeja pali jak strzala mam tak zrobione i jest ok.2 wstawia sie opornik.
i też zastosowałem dodatkowy przełącznik, auto paliło od "strzała"<piwo>
A6 1.8T AJL 180KM 0-100km/h
Night rider
Wykres z hamowni 2013r.
http://imageshack.us/f/96/2013f.jpg/
Night rider
Wykres z hamowni 2013r.
http://imageshack.us/f/96/2013f.jpg/