Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ Audi A6 97r. 2.5TDI ] Ciężko pali przy niskich temerat.

Silniki wysokoprężne
kriss880
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 19 kwie 2008, 18:33
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

[ Audi A6 97r. 2.5TDI ] Ciężko pali przy niskich temerat.

Post autor: kriss880 » 15 paź 2009, 18:52

Mam problem z odpalaniem przy niskich temperaturach
Nie pali się wogóle kontrolka od świec żarowych. Nawet nie mignie.
ÂŻarówka na pewno dobra, i świece tak samo
Wogóle nie dochodzi prąd na świece.
Czujnik od temperatury (taki na przewodzie od chłodnicy) wymieniłem i to samo.
Nie wiem co mam zrobić!
Pomocy!!!

kriss880
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 19 kwie 2008, 18:33
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

świece żarowe

Post autor: kriss880 » 17 paź 2009, 14:05

Dzięki za zainteresowanie moim autkiem!!
Teraz podłączyłem go pod komputer i żadnych usterek nie ma. Bezpieczniki i przekaźniki są dobre. Ten czujnik na przewodzie do chłodnicy też.
A dalej świece nie grzeją,
Mechanik mówił że może to być przetarcie przewodu masowego od świec.
Ale jest taki jeszcze problem że inna temperatura jest na komputerze a inna tej wskazówce w środku auta. I teraz muszę go sprawdzić na całkowicie zimnym silniku, czy tem. się zgadzają.
Ale czy tak czy tak dioda w kabinie sie nie pali.

gość_

Post autor: gość_ » 31 paź 2009, 18:11

witam. Mam ten sam problem. Sprawdziłem te przekaźniki. Gdy wyjąłem jeden z przekaźników- taki zaraz obok świec- górny (tzn odłączyłem go w ogóle) świece grzały owszem. Ale kontrolka nie gasła wcale. Więc mam rozumieć, że to wina tego przekaźnika i jest uszkodzony czy to jednak nie to?

Cinek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 02 lis 2009, 08:32
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Cinek » 02 lis 2009, 08:49

Witam podlacze sie do tematu.
Mam podobny problem tylko w straszej wersji C4
Po nocy przy niskich temperaturach grzeje swiece i pali elegancko tak jak i letnia oraz ciepla ale gdy postoi troche w dzien czy tez palac wieczorem nie chce lapac. Kontrolka od swiec przekrecajac sie zaswieci i gasnie nie podgrzewajac ich. Powiedziano mi zebym wymienil czujnik ten odpowiadajacy za podawanie temperatury wlaczajacy swiece poniewaz wysyla zly impuls i podaje ze silnik jest cieply nie wlaczajac swiec. Zostal wymieniony na nowy i dalej to samo... Jednak gdy odlaczysz czujnik swiece lapia i grzeje pali normalni. Czyzby bylo tak ze nowy czujnik spalilo? Czy tez szwankuje przekaznik czy jak to sie nazywa po fachowemu od zalanczania swiec? A moze wogole nie tu szukam co trzeba?

ramzis7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 25 lip 2009, 21:03
Lokalizacja: lublin

Post autor: ramzis7 » 02 lis 2009, 12:40

ja ma to samo z tym paleniem prawdopodobnie jest to nastawnik w pompie nie wymienny.jest na to dwa tanie sposoby.1 w przewod ktory idzie do czujnika wstawia sie przelacznik rozwierny montuje sie go gdzies pod reka najlepiej pod kierownica ja swieczki nia zagrzeja to sie wciska ten przelocznik i grzeja pali jak strzala mam tak zrobione i jest ok.2 wstawia sie opornik.

gość_

Post autor: gość_ » 03 lis 2009, 13:42

czyli niekoniecznie wymiana tego czujnika może pomóc memu autu. Tak czy siak spróbuję kupić i wymienić. Powiedzcie koledzy ma on jakąś fachową nazwę? czy po prostu czujnik temperatury silnika? żebym wiedział o co pytać w sklepie;)

Speedmaker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 28 sie 2009, 16:16
Lokalizacja: lublin

Post autor: Speedmaker » 04 lis 2009, 18:04

Siemka!!! Pisze po raz pierwszy. Nie wiem czy ktos spotkal sie z czyms takim, ale w necie znalezc tego nie moge. Mam A6 2.5tdi i ciezko mi palil. Kontrolka od swiec sie zaswiecala i prawidlowo gasla. Ale tylko -5 a on stekal ale zapalil. Postanowilem sprawdzic swiece. Wykrecilem 3 i zadna nie byla sprawna. Zamowilem komplet swiec zarowych BERU. Po wyjeciu reszty okazalo sie ze zadna swieca nie grzeje. Jak to mozliwe ze auto rano przy -5C bez sprawnej ani jednej swiecy zapalalo!!!

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2092
Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
Imię: Motostacja
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Motostacja pl » 04 lis 2009, 21:42

Speedmaker pisze:Po wyjeciu reszty okazalo sie ze zadna swieca nie grzeje. Jak to mozliwe ze auto rano przy -5C bez sprawnej ani jednej swiecy zapalalo!!!
Też przed rokiem się dziwilem w takiej samej sytuacji <ok>
Części samochodowe online - Motostacja pl

Roger_35
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 17 wrz 2008, 16:28
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Roger_35 » 05 lis 2009, 15:01

Witam,

Zaczynam mieć te same objawy. Pytanie do kolegów po wymianie, macie jakiś patent na wykręcenie świec? Mnie mechanik powiedział, że one bardzo, ale to bardzo lubią się ukręcać i zostaje sam dół w głowicy. Podobno jest jakiś specjalny specyfik do tego.

Awatar użytkownika
diabel
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 132
Rejestracja: 23 maja 2009, 19:05
Lokalizacja: Łódź

Post autor: diabel » 05 lis 2009, 15:45

Widze, ze dyskusja zeszla na temat swiec, to i ja sie podepne :) Bede w przyszlym tygodniu wymienial filtr paliwa i sprawdzal swiece. O ile w przypadku filtrow paliwa duzego rozrzutu cen nie ma (wiadomo, man, filtron taniej, knecht drozej), o tyle w przypadku swiec zarowych mam zagwozdke. W Intercarsie swiece po 60-80zl za sztuke, na Allegro 20-30zl. I to nie jakies chinskie noname, tylko Bosh, Beru (przynajmniej tak pisza). Czy to Intercars przegina z cenami, czy na Allegro takie chamskie podroby sprzedaja? I kolejne pytanie: jak radzicie, wymieniac swiece tylko te spalone, czy prewencyjnie komplet?

gość_

Post autor: gość_ » 05 lis 2009, 16:04

ja wymieniłem tylko dwie spalone. Kupiłem BERU normalnie w motoryzacyjnym za 35pln sztuka. więc te ceny chyba nie są chyba wzięte z kosmosu

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2092
Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
Imię: Motostacja
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Motostacja pl » 05 lis 2009, 19:20

Ja wymieniłem wszystkie, bo wszystkie miałem spalone <ok>

Gdyby spalona była jedna to pewnie wymieniłbym jedna, ale gdyby 4 to wymieniłbym wszystkie. Co do wykręcania to z jedneh głowicy szły cięzko (bo na sucho) a zdrugiej jak po maśle (były zalane olejem spod nieszczelnej pokrywy zaworów). Wyszły wszystkie, więc <ok>
Kupiłem na Allegro Behru (rok temu) bo w ASo były wtedy po 65 zł. Dzis sprawdzałem, wszystkie maja ok. 1,5 Ohma, więc wyglądają na sprawne.
Części samochodowe online - Motostacja pl

gość_

Post autor: gość_ » 21 lis 2009, 17:45

Wymieniłem dziś ten czujnik i to niestety nie jest to. Gdzie dalej szukać przyczyn Panowie? Pomocy bo już sam nie wiem co to może być a szkoda silnika...

Awatar użytkownika
diabel
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 132
Rejestracja: 23 maja 2009, 19:05
Lokalizacja: Łódź

Post autor: diabel » 23 lis 2009, 00:33

Mnie ostatnio w warsztacie mechanik powiedzial ciekawa rzecz: otoz wszystkie swiece zarowe mam sprawne, tylko ze dlugo sie nagrzewaja. Dlaczego tak jest, niestety zapomnialem zapytac :lol: Kazal nie patrzec na kontrolke na desce, tylko policzyc do dziesieciu i odpalac. Przy najblizszych mrozach sprawdze. Aha, u mnie glowna przyczyna kiepskiego palenia byl padniety zawor paliwa, ktory po wymianie filtra paliwa calkiem odmowil wspolpracy.

BartG60
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 272
Rejestracja: 20 lis 2008, 21:01
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: BartG60 » 23 lis 2009, 08:56

ramzis7 pisze:ja ma to samo z tym paleniem prawdopodobnie jest to nastawnik w pompie nie wymienny.jest na to dwa tanie sposoby.1 w przewod ktory idzie do czujnika wstawia sie przelacznik rozwierny montuje sie go gdzies pod reka najlepiej pod kierownica ja swieczki nia zagrzeja to sie wciska ten przelocznik i grzeja pali jak strzala mam tak zrobione i jest ok.2 wstawia sie opornik.
witam, dobrze piszesz, miałem ten sam problem jak mialem C4,
i też zastosowałem dodatkowy przełącznik, auto paliło od "strzała"<piwo>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja