[ALL 3.0 TDi ] Klekoczace po odpaleniu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 177
- Rejestracja: 26 paź 2009, 21:07
- Imię: Jerzy
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Mazury
Moj mechaik chce oddemnie 1600zl ale w serwisie bedzie napewno wiecej bo juz mi jeden kiedys wymienial jak pracowal w ASO teraz ma swoj warsztat on wie ktory wymienial wtedy byl dzwiek metaliczny po odpalaniu teraz jest taki dziek luznego lancucha nieraz niezawsze :roll: i zauwazylem jeszcze ze na jednej ruze wydechowa robi sie szybciej czarniejsza tak jak by ta strona miala inne spalanie na dniach zrobie termin wymieni sie i sie okaze czy to bylo 8-)
[ Dodano: 2009-11-05, 19:45 ]
Mozesz mi odpowiedziec jakie u ciebie sa objawy czy to jest metaliczny glos czy taki jak by lancuch byl luzny :?:
[ Dodano: 2009-11-05, 19:45 ]
Mozesz mi odpowiedziec jakie u ciebie sa objawy czy to jest metaliczny glos czy taki jak by lancuch byl luzny :?:
- Praulinka
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 120
- Rejestracja: 04 wrz 2009, 23:55
- Lokalizacja: Wrocław okolice
Tak jak pisałem, wymieniony dziś w ASO prawy napinacz, rzęmpolenie ustapiło.
Koszty:
1 057109218K napinacz
2 059109092A uszczelka
3 N91077901 pierścień usczelniający
4 N10156205 śruba
5 N91052201 śruba
6 N91077901 pierścień uszczelniający
7 D176501A1 środek uszczelniający
Wartość części brutto 734,60
Wymiana 857,66
Razem 1592,26
Zobaczymy co będzie dalej
Koszty:
1 057109218K napinacz
2 059109092A uszczelka
3 N91077901 pierścień usczelniający
4 N10156205 śruba
5 N91052201 śruba
6 N91077901 pierścień uszczelniający
7 D176501A1 środek uszczelniający
Wartość części brutto 734,60
Wymiana 857,66
Razem 1592,26
Zobaczymy co będzie dalej
Wykonane upgrade'y:
- lusterko wsteczne fotochrom
- alu lato 245/45/18 i zima 235/45/18
- AMI + 250GB HDD
- TV + DVD z 500 GB HDD + monitory w zagłówkach
Plany
- system kontroli ciśnienia w oponach
- lusterko wsteczne fotochrom

- alu lato 245/45/18 i zima 235/45/18
- AMI + 250GB HDD
- TV + DVD z 500 GB HDD + monitory w zagłówkach
Plany
- system kontroli ciśnienia w oponach
Szczerze mówiąc również nie podobał mi się ten reportaż. Mało wytłumaczony problem. I powiedzcie mi czy klekot przy odpalaniu grozi takiej awarii jak mówili w programie. Przecież napinacze posiadają sprężyny, które są wspomagane ciśnieniem oleju. Przy odpalaniu hałasuje hydropopychaczy zaworów (24).
- Praulinka
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 120
- Rejestracja: 04 wrz 2009, 23:55
- Lokalizacja: Wrocław okolice
Jako nie techniczny poproszę o wytłumaczenie, dlaczego po wymianie napinacza klekot znikł?Sławek300 pisze:Przecież napinacze posiadają sprężyny, które są wspomagane ciśnieniem oleju. Przy odpalaniu hałasuje hydropopychaczy zaworów (24).
Wykonane upgrade'y:
- lusterko wsteczne fotochrom
- alu lato 245/45/18 i zima 235/45/18
- AMI + 250GB HDD
- TV + DVD z 500 GB HDD + monitory w zagłówkach
Plany
- system kontroli ciśnienia w oponach
- lusterko wsteczne fotochrom

- alu lato 245/45/18 i zima 235/45/18
- AMI + 250GB HDD
- TV + DVD z 500 GB HDD + monitory w zagłówkach
Plany
- system kontroli ciśnienia w oponach
Ja sam osobiscie tez jestem troche zdziwiony ze materiał nie pokazuje szerzej problemu jaki te silniki dotyka i podejscia przedstawiciela producenta w tej sprawie - a takie było moje głowne załozenie.
Szkoda troche ze nikt wiecej nie zdecydował sie pokazac podobnego klekota w programie bo teraz to troche tak wyglada ze to ja mam tylko taki pechowy samochod i sie czepiam bogu winnemu serwisowi a sam juz widzialem i slyszalem kilkanacie razy takie objawy u innych aut - nawet moj sasiad ma taki sam klekot ale jakos w TV sie nie chciał pokazac...
Trudno moze na to liczyc ale spece z AUDI powinni sie przyznac ze spierniczyli cos w konstrukcji tego rozrzadu i stad taki objaw sie pojawia a nie tlumaczyc ze to taka "cecha tego silnka" to ciekawe czemu jakies koreanskie motory np. nie maja takiej fajnej cechy - tylko V6 AUDI.
I w zagranicznych ASO faktycznie były akcje serwisowe na te napinacze a u nas NIC
Zreszta w rozmowie z reporterem o tym wspominalem ale jak to w TV pocieli i pokazali to jak im było wygodnie...
Szkoda troche ze nikt wiecej nie zdecydował sie pokazac podobnego klekota w programie bo teraz to troche tak wyglada ze to ja mam tylko taki pechowy samochod i sie czepiam bogu winnemu serwisowi a sam juz widzialem i slyszalem kilkanacie razy takie objawy u innych aut - nawet moj sasiad ma taki sam klekot ale jakos w TV sie nie chciał pokazac...
Trudno moze na to liczyc ale spece z AUDI powinni sie przyznac ze spierniczyli cos w konstrukcji tego rozrzadu i stad taki objaw sie pojawia a nie tlumaczyc ze to taka "cecha tego silnka" to ciekawe czemu jakies koreanskie motory np. nie maja takiej fajnej cechy - tylko V6 AUDI.
I w zagranicznych ASO faktycznie były akcje serwisowe na te napinacze a u nas NIC
Zreszta w rozmowie z reporterem o tym wspominalem ale jak to w TV pocieli i pokazali to jak im było wygodnie...
ludzie aso nie robi akcji i nie naprawia na gwarancji bo im mniej gwarancji zrobią tym większego bonusa maja u kulczyka. Jest przeznaczona określona kwota na naprawy gwarancyjne na całą Polskę ( umowa pomiędzy głównym importerem-kulczyk-a audi-vw) Tej kwoty nie można przekroczyć ,ale można na niej zaoszczędzić, a później podzielić tort między siebie. Z reguły jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kasę.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 177
- Rejestracja: 26 paź 2009, 21:07
- Imię: Jerzy
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Mazury
No dobra zagranica byla akcja na te napinacze ale wymieniali tylko jeden ten co bylo slychac i reszte mieli gdzies a powiem ci ze pojechalem do serwisu na poczatku 2008 roku kolo hamburga i mowie im ze cos slychac jest po odpalaniu a te glomby bo juz onich nie moge sie inaczej wyraziec wgrali mi jakis nowy program i zaplacilem 70 euro po paru dniach klekot bylo slychac dalej ,pojechalem do znajomego co pracuje w aso i mi powiedzial oco chodzi ,a tak pozatym kupujac samochod w niemczech do pol roku od kupna autohaus jest zobowiazany wymienic wszystkie usterki takie ktore sie nie powiny zuzywac.Tak samo teraz jest jakas akcja zwiazana z wentylatorem na silniki 2,7 i 3 litryaiken pisze:Ja sam osobiscie tez jestem troche zdziwiony ze materiał nie pokazuje szerzej problemu jaki te silniki dotyka i podejscia przedstawiciela producenta w tej sprawie - a takie było moje głowne załozenie.
Szkoda troche ze nikt wiecej nie zdecydował sie pokazac podobnego klekota w programie bo teraz to troche tak wyglada ze to ja mam tylko taki pechowy samochod i sie czepiam bogu winnemu serwisowi a sam juz widzialem i slyszalem kilkanacie razy takie objawy u innych aut - nawet moj sasiad ma taki sam klekot ale jakos w TV sie nie chciał pokazac...
Trudno moze na to liczyc ale spece z AUDI powinni sie przyznac ze spierniczyli cos w konstrukcji tego rozrzadu i stad taki objaw sie pojawia a nie tlumaczyc ze to taka "cecha tego silnka" to ciekawe czemu jakies koreanskie motory np. nie maja takiej fajnej cechy - tylko V6 AUDI.
I w zagranicznych ASO faktycznie były akcje serwisowe na te napinacze a u nas NIC
Zreszta w rozmowie z reporterem o tym wspominalem ale jak to w TV pocieli i pokazali to jak im było wygodnie...
w 2008 byla akcja na wtryskiwacze wymieniali za darmoche kolega z serwisu mowil ze mieli sprawdzac wszystkie auto z przebiegie powyzej 50000 tys byla krutka bo droga zebrali troche do kontroli a reszta niech bula sami ja sie nie zalapalem bo u mnie bylo ok .
Jak ich slucham w serwisie nieraz to mi sie niedobrze robi tak jak ten cfaniaczek w garniturku co sie wypowiadal w tvn turbo
