Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[1.8T 150KM] nowe swiece i problem

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
pit 76
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 99
Rejestracja: 18 kwie 2009, 08:50
Lokalizacja: poznan/IRL Cork

[1.8T 150KM] nowe swiece i problem

Post autor: pit 76 » 14 lis 2009, 12:40

czesc koledzy <piwo>
moze zadam smieszne i dla niektorych absurdalne pytanie, ale ma problem poniewaz po wymianie swiec na nowe i przejechaniu okolo 2000 km autko zaczelo mi przerywac w granicach 2800 obrotow.kilka tygodni temu wymienilem przeplywke i pompe paliwa bo auto nie mialo ducha powyzej 3000 obr.mam wrazenie ze ta nierowna praca auto szarpie lekko i nie matego kopa jakiego powinno miec przy okolo 2800 obr spowodowana jest swiecami,ale wymienilem je niedawno i kupilem dobre swiece.czy moze byc walnieta cewka,i jak to sprawdzic :roll:
Ostatnio zmieniony 06 gru 2009, 16:39 przez pit 76, łącznie zmieniany 1 raz.

BartG60
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 272
Rejestracja: 20 lis 2008, 21:01
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: BartG60 » 14 lis 2009, 12:52

witam, najprosciej miec jedna cewke więcej i poprostu testowac.
Ja zaraz po zakupie auta dostalem jedna nowa cewke
i woze ja w schowku.
(tak na wszelki wypadek :lol: )
PZDR///

P.S.
ewentualnie zobacz na swiece, jak wygladają na poszczególnych cyl.

Awatar użytkownika
pit 76
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 99
Rejestracja: 18 kwie 2009, 08:50
Lokalizacja: poznan/IRL Cork

Post autor: pit 76 » 14 lis 2009, 13:14

Bart G0
ok dzieki za info ale jak sadzisz czy te objawy moga wskazywac na cewki???bo swiece sa nowe,czy swieca mogla sie przygiac.do jakiego momentu(oporu)wkrecac swiece?

BartG60
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 272
Rejestracja: 20 lis 2008, 21:01
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: BartG60 » 14 lis 2009, 14:04

jezeli po wymianie przeplywki, swiec itd.. bylo wszystko ok,
a teraz znow zaczyna sie cos sypac to czas sprawdzic cewki.
O czym mowisz z tymi świecami, ze co sie moglo "przygiac" ???

A co do przykrecania świec bez klucza dynamometrycznego,
to nie ma większej filozofi, poprostu, wkrecasz i dociągasz mocniej.
Ale nie zapieraj sie o sciane i nie ciągnij tak aż Ci zyłka w d.... pęknie <ok>
bo jeszcze gwint zerwiesz <piwo> hehe..

PZDR///

Awatar użytkownika
pit 76
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 99
Rejestracja: 18 kwie 2009, 08:50
Lokalizacja: poznan/IRL Cork

Post autor: pit 76 » 14 lis 2009, 14:42

uslyszalem takie ciekawe powiedzenie w warsztacie samochodowym cytuje " napewno swiece sie przygiely" no sam nie wiem o co chodzi ale padlo to z ust fachury :-? .
pozdro

Awatar użytkownika
lekarz12_18
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 66
Rejestracja: 12 lis 2009, 17:02
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: lekarz12_18 » 14 lis 2009, 16:31

pit 76 różni są fachowcy w kraju więc nie dałbym ręki uciąć. Sprawdź cewkę, może po prostu padła ze starości
Rzeki przepłynąłem, góry pokonałem, wjechałem na polską drogę - wahacz połamałem :-)

Awatar użytkownika
pit 76
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 99
Rejestracja: 18 kwie 2009, 08:50
Lokalizacja: poznan/IRL Cork

Post autor: pit 76 » 15 lis 2009, 13:47

ok koledzy ale dajcie mi rade jak te cewki sprawdzic czy jest walnieta czy nie,jest jakas metoda bez kupna nowej i zamiany, :roll:

marcin1980_3
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 17 sty 2011, 19:06
Lokalizacja: Krasnystaw

Post autor: marcin1980_3 » 27 kwie 2011, 17:04

witam mam pytanie kupilem nowe swiece ale nie wiem gdzie sa stare poprostu nie moge ich znalesc moze mi ktos pomoc
<mysli>

daniel1997

Post autor: daniel1997 » 27 kwie 2011, 17:24

pit 76, Witam sprawdź kolego izolatory na cewkach tekie gumki na końcu cewki u kolesia w passacie 1.8 t był taki sam objaw po długim zwiedzaniu warsztatów trafił na speca nowe gumki i auto jak nowe. ;)

Boobie
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 12 lut 2011, 15:06
Lokalizacja: Hereford (UK)

Post autor: Boobie » 28 kwie 2011, 23:22

@marcin1980_3

Kolego, sciagasz oslone czarna ze znaczkiem audi i tym 5v turbo, jest na 3 śruby, jedna wykrecasz dwie przekrecasz zeby sie poluzowaly,
sciagasz ta pokrywke, i widzisz cztery czarne cewki zaplonowe na 2 sruby imbusowe, odkrecasz je wyciagasz i masz swiece ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl